۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۳
توزیع ۴ هزار تن مرغ و برنج و کالاهای اساسی با قیمت دولتی در بوشهر
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد:

توزیع ۴ هزار تن مرغ و برنج و کالاهای اساسی با قیمت دولتی در بوشهر

بوشهر- باستین معاون اقتصادی استاندار بوشهر از توزیع ۴ هزار تن مرغ و برنج و کالاهای اساسی با قیمت دولتی در استان بوشهر خبر داد.

علی باستین در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز و لزوم تامین اقلام و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، تمهیدات لازم اندیشیده شده و اقدامات موثری در استان انجام شده است.

وی افزود: نظارت دقیق و شبانه‌روزی بر بازار انجام می‌شود و با متخلفان و گران‌فروشان و کم‌فروشان برخورد قاطع و قانونی می‌شود.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: با هماهنگی صورت گرفته، ۳۱ کالای پرمصرف در قالب طرح فجر تا فطر با تخفیف ۲۵ درصدی در اختیار مردم استان بوشهر قرار می‌گیرد.

باستین تصریح کرد: تعاونی‌های مرزنشینان و نمایشگاه‌های بهاره و فروشگاه‌های زنجیره‌ای در تعادل‌بخشی به بازار و کنترل قیمت‌ها نقش اساسی و محوری دارند و همکاری خوبی انجام می‌دهند.

وی اضافه کرد: پرتقال و سیب و برنج و شکر و مرغ و گوشت و سایر اقلام پرمصرف و ضروری، با قیمت تنظیم بازاری در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر از توزیع ۴ هزار تن مرغ و برنج و کالاهای اساسی با قیمت دولتی در استان بوشهر خبر داد و گفت: ۱۲۰۰ تن مرغ، ۱۲۰۰ تن برنج، ۱۶۰۰ تن شکر، ۲۰۰ تن گوشت قرمز و سایر اقلام پرمصرف با قیمت تنظیم بازاری در اختیار مردم قرار گرفت.

وی افزود: سهمیه مرغ منجمد تنظیم بازاری در استان بوشهر نامحدود است و تا اشباع کامل بازار، توزیع می‌شود.

کد خبر: ۲۱۲٬۰۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha