۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۷
۸۰ میلیارد تومان از مطالبات چای‌کاران گیلان پرداخت می‌شود
استاندار گیلان:

۸۰ میلیارد تومان از مطالبات چای‌کاران گیلان پرداخت می‌شود

رشت- استاندار گیلان گفت: تمامی ۸۰ میلیارد تومان از مطالبات چای‌کاران استان تا پایان سال جااری پرداخت می‌شود و مشکلی در این زمینه نیست.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان، اسدالله عباسی در جلسه مشترک فرماندارن، بخشداران و شهرداران گیلان از پرداخت تمامی مطالبات چایکاران تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: با مکاتبه انجام شده با معاون اول محترم رئیس جمهوری و پیگیری های صورت گرفته، تمامی ۸۰ میلیارد تومان از طلب باقی مانده چایکاران تا پایان سال جاری پرداخت می‌شود و هیچ ‌مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اهتمام دولت سیزدهم برای بهبود وضعیت صنعت چای، بیان کرد: ارتقای کیفی تولید هم در باغات و هم در کارخانجات در قالب زنجیره تولید تا مصرف، می تواند ضامن حفظ بلندمدت و رونق صنعت چای باشد.

وی با بیان اینکه از کشاورزان و تولیدکنندگان حمایت می کنیم، گفت: تکمیل زنجیره ارزش تولید، افزایش بهره وری و ارتقای راندمان تولید در واحد سطح از اقداماتی که باید در بخش تولیدات کشاورزی استان به طور جدی پیگیری و اجرا شود.

عباسی پرداخت کامل مطالبات چایکاران عزیز قبل از سال جدید را گامی در جهت رفع دغدغه ها و مسائل این قشر زحمتکش دانست و گفت: رضایتمندی آحاد جامعه از جمله کشاورزان از برنامه های راهبردی دولت مردمی و انقلابی است و در این راستا همه مسئولان پای کار هستند.

کد خبر: ۲۱۲٬۰۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha