۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۶
توزیع میوه شب عید در استان اصفهان| نیاز به تخصیص سهمیه برنج و گوشت منجمد داریم
رئیس سازمان جهاد کشاورزی اصفهان خبر داد؛

توزیع میوه شب عید در استان اصفهان| نیاز به تخصیص سهمیه برنج و گوشت منجمد داریم

اصفهان - مرادمند؛ رئیس سازمان جهاد کشاورزی اصفهان گفت: در ارتباط با میوه شب عید اقدام به خرید ۷۰۰ تن پرتقال تامسون شمال و ۴۰۰ تن سیب درختی سمیرم کردیم که امروز در ۱۴۵ مرکز در استان توزیع شد.

مهرداد مرادمند در گفت و گو با خبرنگار بازار، با اشاره به وضعیت تامین مرغ گرم، گوشت گوساله، تخم مرغ و سایر اقلام در آستانه عید نوروز در استان اصفهاناظهار کرد: اقلامی که از دی تا اسفندماه سال جاری به منظور تنظیم قیمت بازار در اصفهان توزیع شده است شامل برنج، مرغ، گوشت گوسفند و گوساله منجمد، شکر خانوار صنعتی و میوه شب عید است.

وی افزود: بر این اساس سه هزار و ۸۰۰ تن برنج هندی و تایلندی، دو هزار تن مرغ منجمد، ۲۷۰ تن گوشت گوسفندی منجمد، یک هزار و ۳۶۵ تن گوشت گوساله منجمد، و یک هزار و ۷۳۰ تن شکر خانوار از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌های کارمندی و کارگری و کاسبان امین در استان اصفهان توزیع شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی اصفهان تاکید کرد: همچنان نیاز به تخصیص پنج هزار تن سهمیه برنج و یک هزار و ۱۰۰ تن سهمیه گوشت منجمد در استان اصفهان وجود دارد.

محدودیت ورود دام زنده به اصفهان و افزایش قیمت گوشت گرم

وی با تاکید استان اصفهان صادر کننده دام سنگین و مرغ است، اما در زمینه دام سبک وارد کننده است، گفت: از ۱۵ دی تا اوایل اسفندماه یک هزار و ۲۰ تن گوشت گوساله و گوسفندی منجمد در استان اصفهان توزیع شد اما محدودیت ورود دام زنده به استان وکمبود عرضه دام منجر به افزایش قیمت گوشت گرم شده است چراکه سهمیه گوشت گرم وارداتی در استان‌ها توزیع نشده بود.

مرادمند بیان کرد: در ارتباط با میوه شب عید نیز، اقدام به خرید ۷۰۰ تن پرتقال تامسون شمال و ۴۰۰ تن سیب درختی سمیرم شده است که در ۱۴۵ مرکز در سطح استان از امروز توزیع شد.

عرضه میوه بابیش از ۱۰ درصد تخفیف نسبت به خرده‌فروشی‌ها

وی اضافه کرد: میوه شب عید با بیش از ۱۰ درصد تخفیف نسبت به قیمت روز خرده فروشی‌ها از فردا در این مراکز عرضه خواهد شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی اصفهان تاکید کرد: نمایشگاه عرضه مستقیم کالاهای اساسی در محل نمایشگاه دائمی اصفهان برگزار و اقلام اساسی مورد نیاز کشاورزی و صنایع کشاورزی و اقلام تنظیم بازار تامین و عرضه می‌شود.

کد خبر: ۲۱۲٬۰۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha