۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱
۶ مدل از زیباترین و بهترین ظروف آرکوپال

۶ مدل از زیباترین و بهترین ظروف آرکوپال

انواع سرویس‌های پذیرایی، سرویس‌های غذاخوری، ظروف سرو و ظروف پخت و پز جزو پرطرفدارترین محصولات در بازار لوازم خانه و آشپزخانه محسوب می‌شوند.

به گزارش بازار، انواع سرویس‌های پذیرایی، سرویس‌های غذاخوری، ظروف سرو و ظروف پخت و پز جزو پرطرفدارترین محصولات در بازار لوازم خانه و آشپزخانه محسوب می‌شوند. در این میان ظروف آرکوپال به دلایل پرشماری از جمله مرغوبیت و کیفیت ممتاز در بین خریداران از محبوبیت فراوانی برخوردار هستند.

از دیگر ظروف آشپزخانه پرطرفدار در میان ایرانیان می‌توان به مواردی همچون ظروف پیرکس ، چینی زرین و ... اشاره کرد. پیشنهاد می‌کنیم که به منظور مشاهده انواع ظروف خانه و آشپزخانه و بررسی قیمت چینی زرین ، قیمت ظروف پیرکس و قیمت زیباترین و بهترین ظروف آرکوپال از وبسایت فروشگاه اینترنتی تهران آفر دیدن نمایید.

معرفی و بررسی ویژگی‌های زیباترین و بهترین ظروف آرکوپال 

به طور کلی ظروف آرکوپال به دلیل شفافیت بسیار زیاد و تنوع فراوان در طرح و رنگ از زیباترین و بهترین ظروف خانه و آشپزخانه به شمار می‌روند. با این حال زیبایی برخی از ظروف آرکوپال نظر تعداد بیش‌تری از خریداران را به خود جلب کرده است.

در ادامه مطلب به معرفی و بررسی ویژگی‌های زیباترین و بهترین ظروف آرکوپال می‌پردازیم:

۱- سرویس غذاخوری آرکوپال لومینارک مدل دیوالی

سرویس غذاخوری آرکوپال لومینارک مدل دیوالی با تنوع رنگی مناسبی تولید و در بازار عرضه شده است. سرویس آرکوپال مدل دیوالی آبی، سرویس آرکوپال مدل دیوالی سفید، سرویس آرکوپال مدل دیوالی مشکی، سرویس آرکوپال مدل دیوالی سبز و سرویس آرکوپال مدل دیوالی طوسی انواع مدل‌های این مجموعه را تشکیل داده‌اند.

طراحی کلاسیک، کاربردی، ساده و زیبا مهم‌ترین ویژگی سرویس غذاخوری آرکوپال لومینارک می‌باشد. می‌توان این ویژگی‌ها را هم‌راستا با شعار اصلی شرکت آرکوپال لومینارک یعنی طراحی دقیق، ظریف، زیبا و مدرن دانست.

از دیگر نقاط قوت سرویس غذاخوری آرکوپال لومینارک باید به مواردی همچون برخورداری از شفافیت چشم‌نواز و عدم وجود حباب‌زدگی، فرورفتگی و برجستگی در بدنه ظروف سرویس اشاره کرد.

۲- سرویس غذاخوری آرکوپال لومینارک مدل هارنا

سرویس غذاخوری آرکوپال لومینارک مدل هارنا در رنگ‌های سفید و مشکی مورد استقبال بسیاری از متقاضیان قرار گرفته است. طراحی سرویس غذاخوری آرکوپال لومینارک مدل هارنا مشکی و سرویس آرکوپال مدل هارنا سفید به صورت گرد و دایره‌شکل انجام شده است. در حاشیه بشقاب‌های این سرویس غذاخوری خطوط مدور ظریفی نقش بسته که زیبایی این ظروف را چندین برابر می‌کند.

رنگ یک‌پارچه اقلام این محصول شرکت لومینارک و عاری بودن آن از خط و خال اضافی باعث شده است که سرویس غذاخوری آرکوپال لومینارک مدل هارنا به انتخابی مناسب برای تمامی سلیقه‌ها بدل شوند.

از دیگر دلایل جای گرفتن این سرویس غذاخوری در لیست زیباترین و بهترین ظروف آرکوپال می‌توان از مواردی همچون طراحی ساده و مدرن محصول نام برد.

آرکوپال لومینارک مدل هارنا مشکی

۳- سرویس غذاخوری آرکوپال لومینارک مدل نیو کارین

ویژگی‌های مفید سرویس غذاخوری آرکوپال لومینارک مدل نیو کارین سفید و سرویس غذاخوری آرکوپال لومینارک مدل نیو کارین مشکی مواردی مانند طراحی مدرن و مجلل، کیفیت ممتاز و قیمت مناسب را در بر می‌گیرند.

اقلام موجود در سرویس غذاخوری آرکوپال مدل نیو کارین در برابر شوک‌های حرارتی، ضربات ناگهانی و خط و خش بسیار مقاوم هستند. بهره گرفتن از این سرویس غذاخوری به منظور برپایی مهمانی‌های رسمی، دورهمی‌ها و همچنین استفاده روزمره کاملا مناسب می‌باشد. با خرید سرویس غذاخوری آرکوپال لومینارک مدل نیو کارین جلوه خاصی به میز ناهارخوری خود ببخشید.

آرکوپال لومینارک مدل نیو کارین

۴- دیس پاستا آرکوپال لومینارک

دیس پاستا آرکوپال لومینارک را به عنوان یکی دیگر از زیباترین و بهترین ظروف آرکوپال می‌شناسند. کیفیت، مقاومت بسیار بالا و زیبایی خیره‌کننده از جمله بارزترین نقاط قوت دیس پاستا آرکوپال لومینارک سفید و دیس پاستا آرکوپال لومینارک مشکی محسوب می‌شوند.

شما قادر خواهید بود تا بدون نگرانی از افت کیفیت دیس پاستا آرکوپال لومینارک را درون فر و مایکروویو قرار دهید. طراحی زیبا و کاربردی، شفافیت و رنگ یک‌دست و همچنین وزن سبک این دیس را جهت سرو پاستا نیز به گزینه‌ای مناسب بدل کرده است.

بهتر است که قبل از اقدام به خرید دیس پاستا آرکوپال لومینارک با مراجعه به وبسایت فروشگاه آنلاین تهران آفر با مشخصات و ویژگی‌های این محصول شرکت لومینارک بیش‌تر آشنا شوید.

دیس پاستا آرکوپال لومینارک

۵- دیس پیتزا آرکوپال لومینارک

طراحی منحصر به فرد و کیفیت عالی دیس پیتزا آرکوپال لومینارک مشکی و دیس پیتزا آرکوپال لومینارک سفید ویژگی‌های شناخته شده محصولات برند لومینارک را به بهترین نحوه نمایش می‌دهد.

از جمله کاربردهای دیس پیتزا آرکوپال لومینارک می‌توان به مناسب بودن این محصول جهت پخت پیتزا و همچنین سرو پیتزا اشاره کرد. خرید این دیس پیتزا را به منظور استفاده روزانه در منزل، کافی شاپ‌ها، هتل‌ها، رستوران‌ها، فست فودها و ... پیشنهاد می‌کنیم.

ترکیب سنت و مدرنیته در طراحی، رنگ شفاف و یک‌پارچه و ابعاد کاربردی و مناسب از دیگر نقاط قوت دیس پیتزا آرکوپال لومینارک می‌باشد.

دیس پیتزا آرکوپال لومینارک

۶- تابه آرکوپال لومینارک مدل فرندزتایم

تابه آرکوپال لومینارک مدل فرندز تایم به صورت تکی و همچنین در بسته‌بندی ۴ تایی تحت عنوان تابه ۴ عددی آرکوپال لومینارک مدل فرندزتایم به فروش می‌رسد. تابه آرکوپال لومینارک مدل فرندزتایم مشکی و تابه آرکوپال لومینارک مدل فرندزتایم سفید از پرطرفدارترین، زیباترین و بهترین ظروف آرکوپال به حساب می‌آیند.

لازم به ذکر است که این محصول علاوه بر رنگ‌های سفید و مشکی در تنوع رنگی بیش‌تری از جمله سبز، آبی و ... تولید و عرضه شده است. رنگ‌بندی متنوع این تابه به شما امکان می‌دهد تا متناسب با سلیقه خود و رنگ‌بندی دیگر ظروف آشپزخانه نسبت به خرید بهترین گزینه اقدام نمایید.

کاربردهای تابه آرکوپال لومینارک مدل فرندز تایم مواردی نظیر سرخ کردن، گرم کردن، سرو و ذخیره مواد غذایی را شامل می‌شوند. به دلیل مقاومت این کالا در برابر شوک‌های حرارتی و تغییر ناگهانی دما می‌توانید تا بدون نگرانی از احتمال آسیب‌دیدگی آن را درون فر، مایکروویو، یخچال و فریزر قرار دهید.

علاوه بر کاربردهای ذکر شده زیبایی منحصر به فرد تابه آرکوپال لومینارک مدل فرندزتایم این تابه را جهت هدیه دادن در مناسبت‌های خاص به یکی از بهترین گزینه‌ها تبدیل کرده است.

تابه آرکوپال لومینارک مدل فرندزتایم

جمع بندی 

به طور کلی زیبایی، شفافیت، کیفیت ممتاز، مقاومت در برابر ضربه و تغییر دما، وزن بسیار مناسب و تنوع بسیار بالا از ویژگی‌های محصولات آرکوپال لومینارک محسوب می‌شود. زیباترین و بهترین ظروف آرکوپال علاوه بر برخورداری از ویژگی‌های مذکور توانسته‌اند تا در مقایسه با سایر انواع ظروف آرکوپال رضایت خریداران بیش‌تری را به دست بیاورند.

نکته مهمی که لازم است تا در هنگام خرید زیباترین و بهترین ظروف آرکوپال در نظر بگیرید اصل بودن ظرف آرکوپال می‌باشد. باید بدانید که روش‌های زیادی جهت تشخیص آرکوپال اصل از ظروف بی‌کیفیت وجود دارد.

بررسی کیفیت ساخت، میزان مقاومت، وزن سبک، شفافیت و مقایسه قیمت برخی از شناخته شده‌ترین روش‌های تشخیص آرکوپال اصل از ظروف تقلبی است. با این حال ساده‌ترین روش جهت اطمینان از خرید آرکوپال اصل خرید زیباترین و بهترین ظروف آرکوپال از فروشگاه‌های معتبری مانند فروشگاه آنلاین تهران آفر می‌باشد.

در نظر داشته باشید که تهران آفر تمامی محصولات عرضه شده در این فروشگاه از جمله ظروف آرکوپال را با تضمین اصالت کالا به فروش می‌رساند. توصیه می‌کنیم که با بررسی قیمت چینی زرین ، ظروف آرکوپال، ظروف پیرکس و سایر لوازم خانه و آشپزخانه در جشنواره‌های تخفیف و فروش ویژه محصولات تهران آفر کالای اصل را با قیمتی استثنائی خریداری نمایید.

کد خبر: ۲۱۱٬۹۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha