۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱
۲۲۰ گروه خدمت رسان و خیریه ستاد اجرایی در کردستان فعالیت می کنند
مدیرکل ستاد اجرایی کردستان:

۲۲۰ گروه خدمت رسان و خیریه ستاد اجرایی در کردستان فعالیت می کنند

سنندج – مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان کردستان از فعالیت ۲۲۰ گروه خیریه و مردمی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی طالبی شامگاه سه شنبه در مراسم تقدیر از برترین های دومین همایش ملی احسان در کردستان، اظهار کرد: ستاد اجرایی در حوزه خدمات اجتماعی سه هدف اصلی را دنبال می‌کند که تقویت مولفه‌های اجتماعی انقلاب اسلامی همچون مسجدمحوری، جوانگرایی و توجه ویژه به فعالیت‌های بانوان از جمله این اهداف است.

وی تکمیل خدمات اجتماعی و محرومیت‌زدایی دولت با تمرکز مناطق کم‌برخوردار و تلاش در راستای استفاده از ظرفیت گسترده مردمی را از دیگر اهداف ستاد اجرایی ذکر کرد و افزود: خوشبختانه در راستای اجرایی کردن این سیاست های محوری اقدامات خوبی در استان کردستان صورت گرفته است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان کردستان با اشاره به مشارکت خوب مردم این استان در امور خیریه، یادآور شد: درسال جاری ۲۲۰ گروه خدمت‌رسان از قبیل خیریه، ثمن‌ها، مراکز نیکوکاری و گروه‌های جهادی در استان ایفای خدمت کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان نیز در این مراسم ضمن تقدیر از فعالیت‌های مجدانه ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، اظهار کرد: تلاش مجاهدانه و جهادی توام با فکر در راستای خدمتگذاری دلسوزانه از ویژگی‌های بارز این نهاد است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی با اشاره به نقش اساسی گروه‌های مردمی و خدمتگذار، افزود: شما کنشگران اجتماعی به فکر ابتکار و نوآوری باشید و از تکرار مکررات خودداری کنید.

وی همچنین خطاب به این گروه‌های مردمی تاکید کرد: با توجه به اینکه شماها در مناطق کم‌برخوردار خدمت می‌کنید باید به سمت فرهنگ‌سازی صحیح هم سوق پیدا کنید.

در این مراسم از ۳۰ نفر از برترین افراد و گروه‌های خدمت‌رسان از بین ۲۲۰ گروه همکار بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در بخش‌های مسجد، خیریه، نوآفرین، عدالت آموزشی، بانوان، فعال اجتماعی، مسئله محور، سلامت و درمان و ترویج و رسانه در استان کردستان تقدیر شد.

کد خبر: ۲۱۱٬۸۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha