۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۹
سایت شخصی خدماتی

سایت شخصی خدماتی

سایت های شخصی و خدماتی از تاثیر گذارترین و ارزان ترین سایت های ممکن هستن با شماره های تماس تقریبا روند ارتباط تکمیل میشود این سایت ها رو میتوانید با چندین بخش تکمیل کنید.

به گزارش بازار، سایت های شخصی و خدماتی از تاثیر گذارترین و ارزان ترین سایت های ممکن هستن با شماره های تماس تقریبا روند ارتباط تکمیل میشود این سایت ها رو میتوانید با چندین بخش تکمیل کنید بهتر است همه موارد را در یکی سایت قرار ندهید قسمت ها ی خدمات بلاگ خبر نمونه کار پروژه ها محصولات این موارد نزدیک به هم هستند و در مواردی می بایست ادغام شوند تا مدیریت بهتری روی سایت اعمال کنید و از نتیجه سئو داخلی نیز بهرمند شوید. ashkan-engineer.ir ۰۹۱۲۲۶۵۴۶۲۰

شبکه های اجتماعی روز به روز در حال پیشرفت هستند اگر نیم نگاهی به گذشته بیندازیم شبکه های اجتماعی مختلفی را در ایران به یاد می آوریم که امروزه کاربرد بسیار کمی پیدا کرده اند یکی دیگر از مزایای طراحی سایت نسبت به شبکه های اجتماعی دائمی بودن آن میباشد شما میتوانید با طراحی سایت خدماتی برای مغازه خود و یا طراحی سایت گیلان در حوزه شرکتی برای کسب و کارتان از آن برای مدت های طولانی استفاده کنید بدون اینکه مشکلی برای آن پیش بیاید سایت ها این امکان را دارند تا اطلاعات مربوط به کسب و کار خود را به صورت دائمی در سایت خود قرار دهید و آن را بروز نمایید همچنین از وبسایت خود میتوانید به عنوان یک رسانه اطلاع رسانی نیز استفاده کنید در سایت خود میتوانید جدید اخبار مطالب و اطلاعیه های خود را قرار دهید تا مشتریان شما همیشه اطلاعات جدید از کسب و کارتان را مشاهده نمایند میتوانید از نظرات مشتریانتان به صورت آنلاین با خبر شوید اطلاعات مشتریان خود مانند ایمیل و شماره تماس آدرس داشته باشید تا بتوانید برنامه ریزی بهتری را برای ارائه خدمات مشتریان خود ارائه دهید.

سایت حرفه ای سفارشی

طراحی سایت حرفه ای از مهم ترین نیازهای هر کسب و کار است. اما ممکن است صاحبان کسب و کار بودجه زیادی برای طراحی سایت نداشته باشند این افراد با طراحی سایت ارزان می توانند یک سایت پرکاربرد و جذاب با قیمت مناسب داشته باشند طراحی سایت حرفه ای با وردپرس ارزان تر از طراحی سایت تبریز با کدنویسی اختصاصی است زیرا برنامه نویسی اختصاصی وقت و هزینه بیشتری را می طلبد داشتن سایت حرفه ای اختصاصی به مراتب نسبت به راه اندازی سایت با سیستم های مدیریت هزینه بر تر خواهد بود داشتن سایت حرفه ای و سرمایه گذاری در این زمینه به کسب و کار شما ارزش می بخشد امنیت سایت گرافیک حرفه ای بالا بودن سرعت صفحات سایت منعطف بودن سایت تطبیق با کلیه مرورگرها از ویژگی های مهم هر وبسایت سفارش است طراحی سایت به نحوی حرفه ای پیاده سازی میشود که امکان توسعه آن نیز برای آینده وجود دارد.

در سایت حرفه ای یک طراح UX اطمینان حاصل می‌کند که محصول موردنظر برای کاربر نهایی قابل‌استفاده و قابل‌فهم باشد طراح تجربه کاربری از اولین لحظات تلاش میکند مطمئن شود که تیم‌های محصول در حال ساخت محصولاتی متناسب با نیاز کاربران هستند طراح UX UI بر روی عملکردهای گوناگون نام تجاری ناوبری محتوا و محصول کار می‌کند تا مطمئن شود تمام آن‌ها باهم گره‌ خورده‌اند و نتیجه‌ای روان و لذت‌بخش ایجاد خواهد شد طراحان تجربه کاربری مسئولیتی فراتر از تجربه و چرخه عمر محصول را بر عهده دارد این افراد بازیگران کلیدی در کل چرخه عمر مشتری هستند.

کارفرما ها اگر سرشان شلوغ باشد فرصت تغییر مداوم در سایت های با پنل پیچیده را ندارند هر مدیر سایتی میخواهد براحتی بتواند محصول اضافه کند قیمت ها را ویرایش کند موجودی انبار تغییر دهد سفارشات را مدیریت کند و حتی برخی گزارشات را هم دریافت کند. پنل باید فارسی سازی ساده سازی شده باشد و در زمان تحویل آموزش داده شود.

Shape2

سیستم های مدیریت محتوا

کمی راجب سیستم های مدیریت محتوا که با تغییراتی میتوان از آنها هم سایت های خوبی و کارا استخراج کرد وردپرس خدمات وبلاگ نویسی و مدیریت محتوا را به ساده ترین شکل ممکن در اختیار شما قرار میدهد و علاوه بر آن قالب ها و افزونه های مختلفی نیز برای گسترده کردن آن در دسترس میباشد جوملا اما بر خلاف وردپرس برای مبتدیان مناسب نبود و کار کردن با آن پیچیدگی های بیشتر دارید هرچند جوملا در ظاهر بسیار پیشرفته به نظر میرسد اما با توجه به پیشرفت وردپرس جوملا در جایگاه نخست قرار نمیگیرد دروپال اگرچه از وردپرس و جوملا کمی عقب تر است اما هم چنان یکی از سی ام اس های مورد علاقه طراحان سایت مییباشد این سی ام اس از نظر امنیت و مدیریت پس های سفارشی به خوبی عمل کرده اما راحتی استفاده وردپرس و جوملا را نداد .

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوی (CMS) قوی است که به صورت جهانی برای توسط تیم های حرفه ای طراحی سایت گردآوری شده و میتواند تعداد زیادی از کد های آماده را برای افزایش سرعت و زمان طراحی در اختیار شما قرار دهد وردپرس نیمی از راه طراحی سایت مشهد را برای شما کوتاه میکند و از هزینه کم میکند ساخت سایت با وردپرس یک سیستم روتین و روال در همه ی کشور های دنیاست به طوری که سایت های شرکت های معروف یا بسیاری از افراد و دانشگاه های معروف نیز از سیستم مدیریت محتوی وردپرس در طراحی سایت خود کمک گرفته اند.

ساخت سایت با وردپرس با قیمت مناسبی که دارد میتواند یک گرینه خوب برای شروع به کار شما در فضای انلاین باشد بهتر است ابتدا با یک سایت ساده تر و با قیمت مناسب کار خود را در فضای آنلاین شروع کنید و بیشتر بودجه خود را برای سئو و بالا آمدن در نتایج گوگل سرمایه گذاری کنید و بعد از مدتی که به درامد خوبی رسیدید برای سئو حرفه ای و طراحی سایت اختصاصی سرمایه گذاری کنید طراحی سایت وردپرسی میتواند با کاهش هزینه های طراحی سایت بهترین گزینه برای شروع فعالیت مجازی شما باشد.

همچنین برای شروع کار بهتر است که سایت مجموعه خود را با وردپرس طراحی کنید زیرا هزینه های نگه داری و آپدیت و مدیریت آن بسیار پایین می آید و هر زمانی که احساس کردید جوابگوی نیاز های شما نیست به سراغ طراحی سایت اختصاصی بروید.

اگر امکانات و یا گرافیک خاصی مد نظر دارید و یا تمایل دارید سایتتان با زبان مد نظر خودتان نوشته شود می‌توانید از طراحی سایت در قزوین سفارشی استفاده نمایید در این روش معمولا زمان بیشتری نیاز است تا سایت شما طراحی و راه‌اندازی شود ولی موردی که وجود دارد این است که سایت از نظر گرافیک و عملکرد طبق میل شما خواهد بود معمولا قیمت طراحی سایت نسبت به خرید سایت آماده بیشتر است که این مورد یک امر طبیعی می‌باشد.

تغییر قالب کدنویسی سایت

در بسیاری از مواقع سایت ها تغییر هدف داده و مسیر دیگری را طی میکنند مشخصا این تغییر هدف و مسیر سایت نیازمند باز طراحی وبسایت و بازسازی کامل میباشد ممکن است بازدید کنندگان سایت شما به مشتری شما تبدیل نشوند یکی از مهم ترین این عوامل طراحی سایت شما میباشد که ممکن است مشکلات زیادی داشته باشد یکی از راه های افزایش تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری باز طراحی صحیح سایت میباشد تا مشکلات بر طرف شود.

بعد از چند سال عوض کردن ظاهر سایت و تغییر ساختار ظاهری میتواند برای کاربران سایت شما جذاب باشد همیشه لازم نیست اقدامی انجام دهیم تا از رقبا عقب نمانیم گاهی باید اقدامی انجام دهیم تا از رقبا پیشی بگیریم و باز طراحی سایت قدیمی و کهنه شده به سایتی مدرن و جدید میتواند یکی از این اقدامات باشد مهاجرت از جوملا و دروپال به وردپرس و یا برعکس و یا بازطراحی سایتی که به صورت اختصاصی نوشته شده به وردپرس و یا برعکس افزونه های وردپرس به طور مداوم اپدیت میشوند قالب های وردپرس چند مدت یکبار بروزرسانی میشوند حال اگر قالبی که شما بر روی سایت خود استفاده کرده اید پس از چندین سال دیگر اپدیتی منتشر نکند حفره های امنیتی و فیچر های زیبایی در آن رعایت نمیشود.

سایت شما به مشکلات امنیتی و ویرایشی دچار خواهد شد. دیگر نخواهید توانست به راحتی یک ویرایش کوچک در سایت خود اعمال کنید و همواره سایت شما به خاطر کد های قدیمی و عدم بروزرسانی در خطر میباشد و بسیار از اوقات قالب ها یا افزونه های بسیار قدیمی با وردپرس و یا Php سایت شما همخوانی ندارند و باعث به وجود آمدن مشکلات سرعت سایت و مصرف بالای منابع خواهد شد.

Shape3

سئو بهینه سازی سایت

سئو (SEO) در انگلیسی Search Engine Optimization به فارسی بهینه سازی برای موتورهای جستجو به طور ساده یعنی وب سایتی داشته باشیم که آن را برای موتورهای جستجو مانند Google Yahoo Bing و سایر موتورها بهینه کنیم قیمت سئو نیز متفاوت است و معیار های خاصی دارد بهینه سازی وب سایت احتیاج به متخصصانی دارد که بیشتر از اینکه به مسائل تکنیکی و فنی در حوزه سئو آشنایی داشته باشند تجربه بالایی در این زمینه داشته باشند افرادی که می خواهند در حوزه اینترنت به موقعیت های برسند باید در حوزه دیجیتال مارکتینگ که حوزه ای وسیع است و سئو یکی از رشته های آن است تخصص داشته باشند اگر سایت شما رتبه‌ی پایینی در موتورهای جستجو دارد ممکن است به این دلیل باشد که سایت شما برای موتورهای جستجو بهینه SEO نشده باشد از آنجا که الگوریتم‌های گوگل بطور مرتب در حال به‌روزرسانی است تکنیک‌های سئو نیز همواره در حال تغییر است و ممکن است ترفندی که دو سال پیش جواب می‌داده امروزه کارایی نداشته باشد.

وبسایت حرفه ای شما باید محتوای کاربردی و کاربر پسند در خود داشته باشد. تولید محتوا و بکارگیری از کلمات کلیدی موثر تاثیر چشمگیری در رتبه سایت شما خواهد داشت. هر یک کلیکی که کاربر روی لینک سایت شما می زند موجب بهینه سازی سئو می شود سرعت بارگذاری صفحات سایت توجه می کند زیرا بالا بودن سرعت بارگذاری صفحات سایت موجب بهتر شدن سئوی سایت می شود.

تقریباً هر کسی یک موبایل دارد کاربران اینترنت در دنیا از موبایل و تبلت برای بازدید از سایت‌ها استفاده می‌کنند کاربران بسیار بعید است به وب‌سایتی که با موبایل سازگار نیست دوباره سر بزنند و بازدید از سایت‌های سازگار با موبایل بیشتر از بقیه است بنابراین داشتن یک وب‌سایت واکنشگرا Responsive بیش از پیش ضروری است و روی کسب و کارتان تأثیر مستقیمی دارد

انواع سایت

فروشگاه اینترنتی از طریق اینترنت محصولات خود را به نمایش می گذارند و وارد بازار می کنند مشتریان از طریق فضاب وب وارد سایت فروشگاهی شده و اقدام به خرید محصول می کنند پس از انتخاب محصول توسط مشتریان از طریق درگاه پرداخت سایت هزینه آن پرداخت شده و در نهایت با استفاده از روش های پستی در اختیار آن ها قرار می گیرد.

افرادی که می خواهند کالا و یا خدماتی را خریداری کنند قبل از خرید اطلاعات مورد نیاز خود را در اینترنت جستجو کرده و اگر برند خاصی مد نظرشان باشد ابتدا از سایت شرکتی آن بازدید کرده و در مورد محصولات آن اطلاعات کامل تری بدست می آورند. افراد این اقدامات را به امید اینکه خرید موفقی داشته باشند انجام می دهند در نتیجه طراحی وب سایت می تواند ویژگی های محصولات و خدمات شما را به تصویر بکشد تا بتوانید مشتریان بیشتری را جذب کنید.

سایت شخصی شاید یکی از سایت هایی باشد که تقریبا هر شخص فعال در وب برای انجام کارهای خود می تواند داشته باشد این سایت معمولا پیرامون مسائل شخصی به وجود می آید و در درجه اول با هدف سرگرمی و یا آموزش ساخته می شود این در حالی است که برای بازاریابی حرفه ای نیز می تواند مناسب باشد برای مثال با استفاده از سایت شخصی افراد می توانند در سایت عضو شده و با نمایش بیوگرافی رزومه و مهارت های خود با دیگران ارتباط برقرار کنند.

هر شرکتی نیاز به وبسایتی خاص خود است که بتواند نشان‌گر استراتژی و ساختار شرکت باشد ساختاری که هویت شرکت را نشان دهد و درعین حال برای کاربران معمولی اینترنت قابل فهم و ساده باشد

وقتی شما محصولی برای فروش دارید و یا واردکننده محصولات هستید یکی از بهترین راه‌ها برای فروش محصولات‌تان وب‌سایت فروشگاهی است وبسایتی که بتوانید به صورت مستقیم محصولات خود را به دست مشتریانتان برسانید برای ایجاد یک وب‌سایت فروشگاهی خوب و سرویس‌دهی مناسب آن باید نکاتی را رعایت کنید یک وبسایت فروشگاهی خوب باید دارای طراحی جذاب و گاه متنوع در ظاهر خود باشد ایجاد تم‌های طراحی برای فروش‌های فوق‌العاده یا تخفیف‌های فصلی عکاسی حرفه‌ای و ایجاد کاتالوگ محصولات و بخش معرفی محصولات با ظاهر و متن مناسب و اطلاع‌رسانی درست می‌تواند به بهبود ارتباط با مشتریان بیانجامد ایجاد بخش خبرنامه و ارسال خبرنامه به مشتریانتان به توسعه کسب‌وکار شما کمک کرده و می‌توانید پیشنهادات ویژه و یا کمپین‌های تبلیغاتی خود را تبلیغ کنید.

سایت ها بایستی به گونه ای طراحی گردند که در عین زیبایی بتوانند با کاربر ارتباط موثر ایجاد کنند پیشرفت تکنولوژی و استفاده فزاینده مردم از اینترنت در دهه اخیر بر کسی پوشیده نیست این پیشرفت تا حدی است که آن را با دهه های گذشته غیر قابل مقایسه می سازد دنیای اینترنت و موتور های جستجو از میلیون ها وب سایت تشکیل شده اند.


 

انتخاب هاست سرور معقول

اگر شما دارای صفحه اینستاگرامی با تعداد دنبال کننده بالا هستید و قصد طراحی سایت فروشگاهی دارید خرید هاست قدرتمند را فراموش نکنید به میزان حجم در حال تبادل بین سرور و مخاطبان پهنای باند میگویند به زبان ساده یعنی هر دفعه که یک بازدید کننده ای صفحه ای از سایت شما را باز میکند در اصل دارد مقدار بسیار کمی از محتوای سایت شما را در سیستم خود دانلود میکند تعداد بازدید بالایی در سایت خود دارید به جای خرید هاست های اشتراکی حتماً خرید و یا اجاره سرور اختصاصی را در برنامه کاری خود قرار دهید چرا که یکی از نکات طراحی سایت فروشگاهی قدرتمند همین موضوع است قسمت عمده امنیت سایت به امنیت هاست برمی گردد زمانی که تعداد مخاطبان بالا باشد احتمال تلاش برای ایجاد اختلال در روند وب سایت هم افزایش پیدا میکند پس میبایست یکی از نکات طراحی سایت فروشگاهی را انتخاب یک هاست با امنیت بالا دانست.

تفاوت هاست لینوکس و ویندوز هاست لینوکس یعنی سیستم با سیستم عامل لینوکس روی یک سرور و هاست ویندوز یعنی سیستم عامل ویندوز بدیهی است هر هاست یک کنترل پنل دارد که عموما کنترل پنل هاست لینوکس سی پنل(C-Panel) و کنترل پنل هاست های ویندوز پلسک (Plesk)  می باشد. البته کنترل پنل هایی برای هاست لینوکس هستند مانند ویستا پنل و دایرکت ادمین دو دسته زبان برنامه نویسی تحت وب داریم دسته اول شامل همه زبان های برنامه نویسی سازگار با  PHPمی باشد این دسته تنها بر روی سروری قابل اجرا می باشد که لینوکسی باشد دسته بعدی شامل همه زبان های سازگار با ASP می باشد که این دسته هم تنها روی سروری قابل اجرا می باشد که ویندوزی باشد و دسته سوم هم شامل زبانHTML  و همه زیر مجموعه هایش است که روی هردو سرور قابل اجرا است.

سایت چند زبانه

اینکه شما میخواهید وبسایت خود را دو زبانه و یا چند زبانه کنید کاملاً امکانپذیر می باشد در سایت های وردپرسی یکسری افزونه های خاص وجود دارد که این قابلیت را برای شما فراهم می کند البته مجموعه ای از ریزه کاری های فنی در دو زبانه کردن سایت وردپرسی وجود دارد که متخصصین طراحی سایت وردپرسی از آن آگاه هستند موضوع مهمی که در چند زبانه کردن وب سایت ها همواره اهمیت دارد این است که کلیه فرآیندهای سئو و پشتیبانی سایت در هر کدام از زبان ها انجام شود.

اگر منحصراً فرایند بهینه سازی در وبسایت فارسی انجام شود و از سئو سایتهای با زبان انگلیسی و سایر زبان ها غافل شویم در آن صورت نمیتوانیم بستر پیشرفته وب سایت را فراهم کنیم اگرچه فرآیند کار برای وب سایت های چند زبانه فوق العاده زمان بر و سخت می باشد اما اگر منابع کافی و همچنین نیروی انسانی متخصص بر روی سایت کار کنند قطعا وب سایت های چند زبانه نیز می توانند به اهداف مرتبط با کسب و کار خود که معمولاً به دست آوردن سود بیشتر می باشد دست پیدا کنند.

به عنوان یک قاعده کلی شما میتوانید با دانش و تجربه اندک هرکاری را انجام دهید تفاوتی ندارد که آن کار طراحی یک وبسایت باشد و یا اینکه بخواهید یک فعالیت خاص را شروع کنید در همه موارد امکان اجرا وجود دارد اما آنچه که اهمیت دارد این است که آیا کیفیت و نتیجه کار مورد رضایت و پسند شما قرار خواهد گرفت یا خیر افرادی که با دانش و تجربه کم به طراحی سایت وردپرسی می‌پردازند بدون شک نمی تواند کلیه نیازهای اساسی شما را در حوزه کسب و کار شما فراهم کنند.

بنابراین بعد از اینکه شما سایت را تحویل گرفتید در ادامه با یک سری مشکلات جزئی و دست و پا گیر روبرو خواهید شد که شما را مجبور خواهد کرد مجدداً یک هزینه اضافی صرف کنید تا مشکلات را برطرف کنید بنابراین طراحی وب سایت وردپرسی خود را همواره به دست افراد با تجربه و یا شرکت‌های با بیشینه فعالیت چند ساله بسپارید افرادی که دارای دانش فنی کافی هستند اگرچه از لحاظ هزینه قدری بالاتر از سایر افراد دریافت می کنند اما این هزینه با کسب سود بیشتر در کسب و کار شما مجددا باز خواهد گشت.

کد خبر: ۲۱۱٬۸۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha