۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۳
۹ هزار تن به ظرفیت تولید میگوی پرورشی استان بوشهر اضافه شد
باستین در گفت‌وگو با بازار:

۹ هزار تن به ظرفیت تولید میگوی پرورشی استان بوشهر اضافه شد

بوشهر- باستین معاون اقتصادی استاندار بوشهر گفت؛ با تکمیل مجتمع بزرگ پرورش میگوی شیف غربی، ۹ هزار تن به ظرفیت تولید میگوی پرورشی استان بوشهر اضافه شده است.

علی باستین در حاشیه افتتاح طرح بزرگ مجتمع شیلاتی شیف غربی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: با توجه به مصوبه واگذاری ۱۵۰۰ هکتار از اراضی ساحلی به پرورش میگو در استان بوشهر، در مرحله نخست ۸۰۰ هکتار در شهرستان دیلم به متقاضیان بومی واجد شرایط واگذار شد.

وی افزود: مجتمع شیف غربی نیز با ۷۰۰ هکتار، امروز و با انجام مراحل قانونی و اداری به ۶۲ گروه واگذار شده است.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: این مجتمع در ۶۲ مزرعه ۱۰ هکتاری عملیاتی و اجرایی شده و بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد تومان در این طرح سرمایه‌گذاری شده است.

باستین تصریح کرد: استاندار بوشهر تاکید زیادی بر توسعه طرح‌های دریامحور دارد و بویژه در پرورش ماهی در قفس و پرورش میگو شاهد اقدامات ارزشمندی هستیم.

وی اضافه کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در طرح‌های آبزی‌پروری از سیاست‌های دولت در استان بوشهر است و بحمدالله در ایجاد و تشکیل زنجیره ارزش آبزیان، اقدامات موثری انجام شده است.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر از افزایش ۹ هزار تن به ظرفیت میگوی پرورشی در استان بوشهر خبر داد و گفت: با تکمیل سایت و مجتمع شیف غربی، ۹ هزار تن به ظرفیت تولید میگوی پرورشی استان افزوده می‌شود و در ایجاد اشتغال مستقیم و غیر مستقیم نیز نقش‌آفرین است.

کد خبر: ۲۱۱٬۸۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha