۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۳
تبدیل انبار نفت شهید سلیمانی ارومیه به هاب صادراتی فرآورده های نفتی
مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خبر داد

تبدیل انبار نفت شهید سلیمانی ارومیه به هاب صادراتی فرآورده های نفتی

ارومیه- مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در ارومیه گفت:انبار نفت شهید سپهبد قاسم سلیمانی ارومیه به هاب صادراتی فرآورده‌های نفتی تبدیل می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از خبرگزاری صداوسیمای استان، کرامت ویس کرمی  در بازدید از تاسیسات و عملیات هر دو انبار نفت ارومیه و ستاد گفت: زیرساخت‌های مطلوبی از نظر فنی در پروژه احداث انبار نفت ۱۱۸ میلیون لیتری ارومیه ایجاد شده و با تکمیل نهایی این پروژه تا پایان سالجاری، انبار نفت شهید حاج قاسم سلیمانی به هاب صادراتی سوخت در کشور تبدیل می‌شود.

کرمی گفت: یکی از اهداف راهبردی شرکت در شرایط کنونی افزایش میزان صادرات سوخت به کشورهای همسایه است.

وی ادامه داد: منطقه ارومیه به جهت هم مرز بودن با سه کشور ترکیه، عراق و جمهوری آذربایجان از موقعیت استراتژی خاصی برخوردار بوده و می‌تواند به اقتصاد کشور و استان در درآمدزایی کمک شایانی کند.

ویس کرمی با ابراز رضایت از عملکرد و اقدامات صورت گرفته در منطقه، این مهم را حاصل تلاش مدیریت و مجموعه کارکنان منطقه دانست و گفت: اقدامات مثبت و موثر صورت گرفته در منطقه حاصل همدلی و کار تیمی است.

وی از کار جهادی و شبانه روزی منطقه در شرایط بحرانی کرونا و به خصوص کارکنان خدمات مهندسی و ایمنی، بهداشت و محیط زیست منطقه که از ابتدای تعطیلات نوروزی تا بهره برداری فاز اول انبار نفت جدید ارومیه تلاش‌های زیادی انجام دادند تقدیر کرد.

در این بازدید، مدیر منطقه ارومیه با ارائه گزارشی از میزان سوخت رسانی و عملکرد منطقه، اظهار کرد: دریافت، انبارش و توزیع فرآورده‌های نفتی به مصرف کننده در حداقل زمان استاندارد انجام می‌شود.

احمد مجرد افزود: منطقه ارومیه در مکانیزه نمودن فرایندها و ارائه خدمات الکترونیکی به مشتریان پیشتاز بوده و به الکترونیکی نمودن کالابرگ نفت سفید و طراحی فرم الکترونیکی الف مصرف کنندگان در بین سازمان‌های متولی اشاره کرد که به صورت پایلوت توسط تیم نرم افزاری منطقه انجام و با تکمیل آن در حال حاضر بنام سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی در سطح کشور اجرایی شده است.

کد خبر: ۲۱٬۱۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha