۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷
اسناد فراخوان واگذاری پروژه‌های نیمه تمام اهواز به زودی منتشر می‌شوند
در گفتگو با بازار مطرح شد:

اسناد فراخوان واگذاری پروژه‌های نیمه تمام اهواز به زودی منتشر می‌شوند

اهواز - رئیس کمیسیون سرمایه گذاری، بورس و بانک اتاق بازرگانی اهواز گفت: به زودی اسناد فراخوان واگذاری پروژه های نیمه تمام به بخش خصوصی با مشارکت اتاق بازرگانی اهواز منتشر و اطلاع رسانی می‌شوند.

سیروس عبیاوی در گفتگو با خبرنگار تحلیل بازار با اشاره به اینکه در اجرای ماده ۲۷ قانون بخشی از مقررات مالی دولت، اتاق بازرگانی اهواز در جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی مشارکت می کند، اظهار کرد: پروژه‌های نیمه تمام دولت که مشمول این قانون هستند در مراحل نهایی کار کارشناسی قرار دارند و به زودی به فراخوان گذاشته خواهند شد.

وی یادآور شد: در این بین، پروژه های قابل توجه ای در حوزه گردشگری، ورزش و جوانان، آموزش های فنی و حرفه ای و ... وجود دارد که اتاق بازرگانی اهواز بعد از اتمام کار کارشناسی از سوی دستگاه های اجرایی متولی، به ارائه و معرفی آنها می پردازد.

نائب رئیس دوم اتاق بازرگانی اهواز خاطرنشان کرد: متقاضیان مشارکت در تکمیل این پروژه ها زمینه رونق هرچه بیشتر فعالیت‌های اقتصادی در استان را فراهم می کنند و از این طریق شهروندان خوزستانی می توانند از پروژه هایی که بعضا سال ها در رکود به سرد بردند، بهرمند شود.

کد خبر: ۲٬۱۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha