۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴
ادامه بررسی بودجه ۱۴۰۲ در مجمع تشخیص مصلحت نظام

ادامه بررسی بودجه ۱۴۰۲ در مجمع تشخیص مصلحت نظام

هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه‌ای فوق العاده بندهایی از بودجه ۱۴۰۲ را از حیث تطبیق و عدم مغایرت با سیاست‌های کلی نظام بررسی کرد.

به گزارش بازار به نقل از مجمع تشخیص مصلحت نظام، در ابتدای این جلسه، محمدباقر ذوالقدر، با اشاره به اینکه، این جلسه، چهارمین جلسه هیئت عالی نظارت برای بررسی بودجه سال آینده از نظر انطباق و عدم مغایرت با سیاست‌های کلی است، افزود: امیدواریم با رویکرد تعاملی مجلس شورای اسلامی، در مورد ابهامات و مغایرت‌های اعلام شده، اصلاحات لازم صورت بگیرد.

در این جلسه، هیئت عالی نظارت به بندهای متعدد تبصره‌های ۸، ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۶، ۱۸، ۱۹ و ۲۰ بودجه ۱۴۰۲ و الحاقیه‌های آن رسیدگی کرد و با رای اعضا، مواردی از آن با سیاست‌های کلی «نظام قانونگذاری»، «اصل ۴۴ قانون اساسی»، «اقتصاد مقاومتی» و ... مغایر تشخیص داده شد.

در این جلسه علاوه بر اعضای هیئت عالی نظارت، رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی، شهردار تهران، معاونین بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه، نمایندگان دیوان محاسبات، ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس مرکز نظارت و ارزیابی مجمع حضور داشتند.

ادامه بررسی بودجه سال ۱۴۰۲ کشور از حیث مغایرت یا عدم تطبیق با سیاست‌های کلی نظام، در جلسات فوق العاده هیئت عالی نظارت مجمع در هفته جاری پیگیری می‌شود.

کد خبر: ۲۱۱٬۶۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha