۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۹
چگونه از بازی پول دربیاوریم؟

چگونه از بازی پول دربیاوریم؟

یکی از بهترین روش های کسب درآمد که به نوعی دور کاری نیز محسوب می شود پول درآوردن از طریق گیمینگ می باشد.

به گزارش بازار، امروزه با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از افراد برای سرگرم کردن خود به دنبال بازی ها و برنامه ها می روند و از این طریق اوقات فراغت خود را سپری می کنند اما با گذشت زمان این سوال که آیا می شود از بازی کردن پول درآورد؟ بسیار پررنگ تر می شود. اگر می خواهید پاسخ این سوال که آیا می شود از بازی های اندروید ایرانی یا خارجی کسب درآمد کرد یا نه تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

کسب درآمد دلاری

یکی از بهترین روش های کسب درآمد که به نوعی دور کاری نیز محسوب می شود پول درآوردن از طریق گیمینگ می باشد که چند تا فایده دارد. اول فایده ی این روش پول درآوردن این است که شما محدودیت های دورکاری یا داشتن کارفرما و سرپرست و ... را نخواهید داشت. دومین فایده ی این روش نیز این است که شما علاوه بر سرگرم شدن و بازی کردن و لذت بردن پول نیز به دست می آورید. اگر شما نیز به این روش کسب درآمد علاقه دارید اما هیچگونه اطلاعاتی راجب آن ندارید باید تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید تا راه های بدست آوردن درآمد به روش دلاری و ارزی از طریق بازی های آنلاین را به شما آموزش دهیم.

معرفی روش هایی برای کسب درآمد از بازی

در این قسمت قصد داریم که چند نمونه از بهترین روش هایی که میتوانید به واسطه ی آن ها به درآمد برسید را به شما عزیزان معرفی کنیم. برخی ازاین روش از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و گیمر هایی زیادی آن ها را تجربه کرده اند. جالب است بدانید که علاوه بر بازی کردن و بازی های آنلاین موضوع های دیگری نیز وجود دارد که شما از طریق آن ها متوانید به درآمد برسید که به آن ها اشاره خواهیم کرد.

روش اول: بازی کردن

بسیاری از بازی ها در دنیای امروزی وجود دارد که شما از طریق آن می توانید به درآمد های دلاری یا ارزی دست پیدا کنید که خیلی هم جذاب و هیجان انگیز می باشد و می تواند برای مدت های طولانی شما را میخکوب کند. مانند :

بازی Splinterlands

اگر به دنبال بدست آوردن پول به صورت دلاری از بازی های آنلاین هستید ما این بازی را به شما پیشنهاد می دهیم که در سبک بازی تجاری ساخته و به بازار راه پیدا کرده است. این بازی در محیطی سرگرم کننده و جذاب طراحی شده است و گیمر ها باید به روشی هوشمندانه و با شکست دادن هیولاهای بازی به جوایز و سکه دست پیدا کنند.

در این بازی کاراکتر های جذابی وجود دارد که هرکدام دارای ۷ نوع توانایی می باشد و با ارتقا دادن این توانایی ها شما می توانید سریع تر هیولاها را شکست دهید. در این بازی معجون های کمیابی نیز وجود دارد که برای خریدن آن ها باید به قسمت فروشگاه بازی بروید. جالب است بدانید که بسیاری از کاربران به سراغ هرید نیروی تاریک می روند که نوعی ارز دیجیتال می باشد و از این طریق به درآمد می توانند برسند.

چگونه از بازی پول دربیاوریم؟

بازی Gods Unchained خدایان رها شده

دومین بازی رایگانی که می توانید از آن به درآمد برسید که به صورت آنلای نیز می باشد بازی خدایان رها شده می باشد که در این بازی دارای میلیون ها کاربر فعال می باشد و از محبوبیت بالایی برخوردار است. در این بازی یک نوع ارز دیجیتال بومی با اسم gods وجود دارد که از طریق جمع آوری آن می توان به درآمد ارزی یا بیتکوینی دست پیدا کرد.

یکی از لقب هایی که گیمر ها به این بازی داده اند دلارهای رها شده می باشید زیرا از طریق این بازی تا به امروز ۱۵ میلیون دلار سرمایه گذاری بدست آمده است که برای یک بازی رقم قابل قبولی محسوب می شود و یک پیشنهاد خوب برای گیمر ها محسوب می شود.

چگونه از بازی پول دربیاوریم؟

روش دوم: گیم دولوپر شدن

یکی از پردرآمد ترین شغل هایی که یک گیمر می تواند داشته باشد این است که توسعه دهنده ی بازی ها باشد. شما از این طریق هم می توانید به صورت انفرادی مشغول به کار شوید و پروژه ای کار را شروع کنید هم می توانید با استخدام شدن در شرکت های بازی سازی به یک بخش از ساخت بازی بپیوندید و به درآمد برسید.

چگونه از بازی پول دربیاوریم؟

روش سوم: تستر بازی ویدیویی شدن

یکی از ساده ترین روش هایی که می تواند درآمد زا باشد این است که شما تستر بازی های ویدیویی شوید و به راحتی به پول برسید. جالب است بدانید که بسیاری از سازندگان بازی های ویدیویی به دنبال افرادی هستند که بازی را اجرا کنند تا از این طریق بتوانند اشکالات یا نواقصی که در بازی وجود دارد را از بین ببرند. علاوه بر این اگر گیمر حرفه ای باشید و با فضای بازی های ویدیویی به خوبی آشناییت داشته باشید میتوانید پیشنهادات خود را به سازندگان بفروشید و به ارتقا دادن سطح بازی کمک کنید و پول به دست بیاورید.

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم به صورت مختصر روش هایی که شما می توانید به کسب درآمد دست پیدا کنید را به شما ارائه دهیم و امیدواریم از این روش ها استفاده کنید و به درآمد برسید زیرا ممکن است همین حالا شما ساعت ها وقت خود را به بازی های اندرویدی یا ویدیویی اختصاص دهید و بعد از مدتی متوجه شوید که می توانستید علاوه بر سرگرم شدن و بازی کردن به پول نیز دست پیدا کنید پس برای این که بعدا پشیمان نشوید همین حالا یکی از روش های بالا را انتخاب کنید.

کد خبر: ۲۱۱٬۶۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha