۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸
زمان تعمیرات اساسی در پارس جنوبی کاهش یافت
مدیر بازرسی فنی مجتمع پارس جنوبی:

زمان تعمیرات اساسی در پارس جنوبی کاهش یافت

بوشهر - مدیر بازرسی فنی مجتمع گاز پارس جنوبی از کاهش زمان تعمیرات اساسی در پارس جنوبی خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، علیرضا برزگر اظهار داشت: در سال گذشته اهم اهداف و برنامه‌های امور بازرسی فنی مجتمع گاز پارس جنوبی محقق شده که یکی از این برنامه‌های مهم تحقق اجرای برنامه تعمیرات اساسی در پالایشگاه‌های دهگانه بوده که با کمترین انحراف از اهداف و برنامه‌ها صورت گرفت.

برزگر با بیان این مطلب اظهار کرد: یکی از دستاوردهای مجتمع کاهش زمان تعمیرات اساسی در سالیان گذشته است.

وی افزود: یکی از نتایج این کاهش زمان تعمیرات اساسی مجتمع، افزایش درآمد ناشی از افزایش تولید فازهای مختلف مجتمع است.

برزگر در ادامه بیان داشت: با اجرای بازرسی هدفمند و پیاده‌سازی آن به‌صورت گام به گام در پالایشگاه‌های اول تا پنجم با مشارکت همه ارکان پالایشگاه اعم از بهره برداری، تعمیرات و مهندسی و .... خالص صرفه اقتصادی ناشی از افزایش تولید اجرای آن بیش از ۲۳۵ میلیارد تومان در سال ۹۴ محاسبه شده است.

وی می‌گوید: با توجه به روند ثابت زمان تعمیرات اساسی طی سال‌های بعد از آن، می توان انتظار داشت در سال‌های اخیر نیز این میزان صرفه اقتصادی از طریق کاهش زمان تعمیرات ایجاد شده باشد.

مدیر بازرسی فنی مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار داشت: برای تحقق هدف استراتژی بازرسی هدفمند در افق ۱۴۰۴ در تمامی پالایشگاه‌ها بعد از بازرسی اولیه است که ارزش افزوده قابل توجه ای به ارمغان می‌آورد و برای تحقق این هدف و تحقق برنامه بازرسی فنی نیازمند عزم جدی و کمک تمامی مدیران در کنار تمامی ارکان پالایشگاه در سال جهش تولید هستیم.

کد خبر: ۲۱٬۱۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha