۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰
توسعه گردشگری آبی توسط بندر آبادان در نوروز ۱۴۰۲
مدیر بنادر آبادان در گفت‌وگو با بازار خبر داد؛

توسعه گردشگری آبی توسط بندر آبادان در نوروز ۱۴۰۲

آبادان- مالکی زاده، مدیر بنادر و دریانوردی آبادان از توسعه گردشگری آبی توسط بندر آبادان در نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.

کامبیز مالکی زاده در گفتگو با خبرنگار بازار ضمن اشاره به حضور هر ساله زائزان و کاروان راهیان نور در یادمان والفجر ۸ اروندکنار اظهار کرد: امسال به دلیل مصادف بودن ماه مبارک رمضان با ایام تعطیلات نوروزی، سفرهای زائران و کاروان راهیان نور به یادمان شهدای والفجر ۸ اروندکنار از اواخر بهمن ماه آغاز شد و تاکنون ادامه دارد.

وی افزود: تا کنون حدودا بیش از یکصد هزار زائر از یادمان شهدا بازدید کردند و زائران در این مدت زمان، پس از حضور در یادمان شهدا و زیارت شهدای وطن، با کشتی لندینگ کرافت که توسط سپاه تامین شده است، گشت دریایی در اروند رود را هم تجربه کردند.

مدیر بنادر و دریانوردی آبادان ادامه داد: به رسم هر سال، مدیریت بنادر آبادان به ویژه بندر اروندکنار، با استقرار یک فروند یدک کش به منظور تسهیل پهلو دهی و جدا سازی کشتی حامل زائران، مستقر و در حال بهره‌برداری است و همچنین علاوه بر آن، بین زائران و گردشگران، قبل از سفر و گشت دریایی، جلیقه نجات توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه شناور ناجی جهت افزایش ایمنی سفرهای دریایی در یادمان شهدا مورد بهره‌برداری قرار دارد گفت: تیمی ۹ نفره متشکل از نیروی خدمات دریایی و امور بندری، روابط عمومی، مسئول آمار،مسئول ایمنی و خدمات عمومی در حال خدمات رسانی است.

مدیر بنادر و دریانوردی آبادان تاکید کرد: نیروی خدمات رسانی بندر اروندکنار شرایط قبل و بعد از گشت دریایی را کنترل و رصد می‌کنند تا از بروز حوادث پیشگیری شود.

مالکی زاده تاکید کرد: در نوروز ۱۴۰۲ برای توسعه گردشگری آبی تمهیدات ویژه اتخاذ شده است.

کد خبر: ۲۱۱٬۴۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha