۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱
توزیع میوه شب عید به میزان ۵۸۹ تن در اردبیل
رئیس جهاد کشاورزی اردبیل خبر داد؛

توزیع میوه شب عید به میزان ۵۸۹ تن در اردبیل

اردبیل- تقی‌زاده، رئیس جهاد کشاورزی اردبیل گفت: توزیع میوه شب عید به میزان ۵۸۹ تن در غرفه‌های منتخب اردبیل از اواخر این هفته آغاز می‌شود.

نادر تقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: توزیع میوه شب عید به میزان ۵۸۹ تن در غرفه‌های منتخب اردبیل از اواخر این هفته آغاز می‌شود که در حال حاضر نیز در سردخانه‌های اردبیل نگهداری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه میزان میوه‌های توزیعی ۲۳۶ تن سیب و ۳۵۳ تن پرتقال است، گفت: خرید میوه‌ها از آذرماه با همکاری تعاون روستایی از باغات مشگین‌شهر و مازندران آغاز و ذخیره‌سازی آن انجام یافته که از این هفته ۴۰ غرفه برپا می‌شود که درصدد هستیم شرایطی را فراهم کنیم تا مردم به راحتی نیاز ایام پایانی سال را تامین کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: توزیع میوه از ۲۶ اسفندماه آغاز می‌شود و قیمت فروش میوه‌های باکیفیت ۱۰ درصد پایین‌تر از قیمت بازار خواهد بود که مردم می‌توانند از غرفه‌های منتخب میوه شب عید را تهیه کنند که به همین منظور اطلاع‌رسانی‌های لازم انجام خواهد یافت.

تقی‌زاده بیان کرد: تنظیم بازار کالاهای اساسی مردم در پایان سال و در آستانه ماه مبارک رمضان با قیمت مصوب در حال انجام است و در این زمینه تامین امنیت غذایی برای توزیع میوه شب عید در طول هفته محقق شده و انتظار می‌رود نسبت به جلوگیری از سوءاستفاده دلالان و تعادل‌بخشی بازار برنامه‌ریزی شود تا بتوانیم نسبت به تهیه میوه مورد نیاز در سردخانه‌های استان اقدام کنیم.

وی تصریح کرد: حمایت از باغداران استان به عنوان یکی از اولویت‌های اساسی بوده و در این زمینه نظارت دستگاه‌های اجرایی استان برای حل مشکلات موجود انجام یافته است.

کد خبر: ۲۱۱٬۳۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha