۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۴
مجلس تلاش کرد بودجه ۱۴۰۲ به نفع اقشار ضعیف جامعه باشد
نماینده مردم کوهدشت در مجلس:

مجلس تلاش کرد بودجه ۱۴۰۲ به نفع اقشار ضعیف جامعه باشد

مبلغی، نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس تلاش کرد بودجه ۱۴۰۲ به نفع اقشار ضعیف جامعه باشد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمدرضا مبلغی، با اشاره به پایان یافتن بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۲ در مجلس گفت: با همه هجمه هایی که در طول بررسی بودجه علیه مجلس صورت گرفت و تلاش شد تا به افکار عمومی اینچنین منتقل شود که سقف لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ از سوی مجلس افزایش داده شده است باید گفت که قطعا نمایندگان مجلس از جمله دلسوزترین ها هستند و همواره سعی داشتند به دولت کمک کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور مشکلاتی در بخش های کشاورزی و صنعت دارد، بیان کرد: این نیازها باعث می شود که در بودجه سالیانه به این اقشار توجه شود. بنابراین هدف این نیست که دولت در این شرایط با مشکل مواجه شود، هدف این است که این مشکلات در بودجه به نفع قشر ضعیف جامعه رفع شود.

وی با بیان اینکه مردم از نمایندگان مجلس انتظار دارند مشکلاتشان را در قالب بودجه سالیانه منعکس و پیگیری کنند، بیان کرد: به عنوان مثال افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی و معلمان انتظاراتی دارند که باید به آنها پاسخ داده شود لذا ما در قالب این حمایت ها به دنبال این نیستیم که بودجه را با کسری مواجه کنیم اما یکسری واقعیات در جامعه وجود دارد که باید آنها را دید بنابراین هدف نمایندگان جز حل مشکلات اقشار جامعه نیست و اینطور نبوده که بخواهند سقف بودجه را افزایش دهند هرچند که تغییر در بودجه حق مجلس است.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین اگر هم درصدی سقف بودجه بیشتر شده، این افزایش سقف خیلی کمتر از سالهای گذشته بوده است و برای حمایت از اقشار ضعیف جامعه منظور شده است.

کد خبر: ۲۱۱٬۱۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha