۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶
طرح های بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در ایلام تکمیل شوند
استاندار ایلام:

طرح های بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در ایلام تکمیل شوند

ایلام - استاندار ایلام با اشاره به اینکه سال سختی در پیش داریم، گفت: طرح های بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در ایلام تکمیل شوند.

به گزارش بازار، قاسم سلیمانی دشتکی ظهر سه شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان در محل استانداری ایلام اظهار کرد: باید در سال جاری تلاش های بیشتری برای جذب اعتبارات و بودجه برای استان انجام داد چرا که سالی سخت را در پش رو داریم.

وی افزود: مدیران استانی از طریق وزارت خانه ها پیگیر اعتبارات ملی باشند، همچنین مدیران تلاش کنند از ظرفیت نهادها و بنیادها برای جذب اعتبارات کمک بگیرند.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه با توجه به شرایط خاص کشور و محدودیت منابع، گفت: شرایط تحریمی، کاهش فروش نفت و موضوع کرونا کشور را با محدودیت منابع روبه رو کرده و در این راستا نیازمند اتخاذ تدابیر ویژه ای برای استان هستیم.

سلیمانی دشتکی اظهار کرد: باید برای پروژه های بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در استان فکری اساسی کرد و با اولویت بندی این دسته از پروژه ها به بهره برداری برسند.

استاندار ایلام خواستار به کارگیری کمک بنیادها و نهادهای مختلف در امورات استان شد و افزود: از دیگر اولویت های مهم در استان توجه ویژه به مناطق محروم استان است و باید سهم محرومیت منطقه هلیلان در توزیع اعتبارات لحاظ شود.

کد خبر: ۲۱٬۱۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha