۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
 توافق اوراسیا فرصت بی نظیری برای فعالان اقتصادی حاشیه خزر است
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران:

توافق اوراسیا فرصت بی نظیری برای فعالان اقتصادی حاشیه خزر است

جویبار - مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران،توافقنامه اتحادیه اقتصادی اوراسیا را فرصتی بی نظیر برای فعالان اقتصادی کشورهای حاشیه خزر دانست.

به گزارش بازار، مهدی گلچوب در دیدار با هیئت اقتصادی استان سامارا روسیه ضمن تشریح توانمندی های استان مازندران در سه حوزه کشاورزی ،صنعت و گردشگری و صنایع دستی، از تولید با کیفیت محصولات کشاورزی نظیر مرکبات ، کیوی و گل وگیاه و آمادگی تجار استان برای صادرات اینگونه محصولات به استان سامارای روسیه در مقابل تامین نیازمندی های استان مازندران و ایران مانند غلات ،گوشت قرمز و...خبر داد.

وی اجرایی شدن توافقنامه اتحادیه اقتصادی اورآسیا در کنار قرار گرفتن دو استان در مسیر کریدور بین المللی شمال -جنوب را فرصتی بینظیر برای فعالان اقتصادی دو استان عنوان کرد.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری با اشاره به ابراز علاقمندی هیئت استان سامارای برای تبادل کالاها بین دو طرف به صورت تهاتر کالا این موضوع را در رفع مشکلات نقل و انتقال ارز و تامین نقدینگی بسیار کار ساز دانست.

گلچوب همچنین از سفر آینده نزدیک استاندار و جمعی از فعالان اقتصادی استان سامارای روسیه به استان مازندران در پاسخ به دعوت استاندار مازندران خبر داد و این گونه برنامه ها را ادامه دیپلماسی اقتصادی استاندار  برای توسعه تجارت خارجی بویژه صادرات دانست

کد خبر: ۲۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha