۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۷
ستاد اجرایی اردبیل در محرومیت‌زدایی کارنامه درخشانی دارد
استاندار اردبیل:

ستاد اجرایی اردبیل در محرومیت‌زدایی کارنامه درخشانی دارد

اردبیل- عاملی، استاندار اردبیل گفت: ستاد اجرایی حضرت امام (ره) استان در محرومیت‌زدایی کارنامه درخشان و قابل قبولی دارد.

سید حامد عاملی در حاشیه مراسم اعطای جایزه ملی احسان در اردبیل به خبرنگار بازار گفت: در کنار آشنایی مردم با حقیقت عالم، تلاش برای کاهش آلام و درد مردم حرکتی مؤثر و ماندگار است که در جامعه اسلامی ما نیز با همراهی خیرین و نهادهای انقلابی شاهد به نتیجه رسیدن این فضیلت هستیم.

وی تصریح کرد: در کنار خیرین و گروه‌های مردمی، ستاد اجرایی امام با مجموعه‌های متنوع نظیر بنیاد احسان، بنیاد علوی، بنیاد ۱۵ خرداد و... سعی دارد تا در حوزه‌های مختلف خدمت‌رسانی صادقانه، بی‌ریا و بی‌ادعایی را انجام دهد.

استاندار اردبیل گفت: در استان نیز فعالیت‌های خوبی در بخش‌های خیرین سلامت و احداث مدرسه با تلاش نیکوکاران آغاز شده و همچنان این روند با قوت ادامه دارد.

عاملی نمونه موفق حضور خیرین را در کاهش آلام بیماران کلیوی و سرطانی یادآور شد و افزود: ستاد اجرایی امام نیز در این حوزه سنگ تمام گذاشته و در تأمین هزینه‌های درمانی بیماران صعب‌العلاج و در کنار آن تأمین جهیزیه و ساخت مدرسه فعالیت‌های خوبی را انجام داده است.

وی تلاش این مجموعه‌ها را برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد یادآور شد و خاطرنشان کرد: در عرصه‌های مختلف حضور خیرین راهگشا بوده و قطعا با تکریم و تجلیل از جهادگران در قالب طرح ملی احسان سعی بر این است تا از ظرفیت ۶۵۰ گروه جهادی فعال در استان در عرصه‌های مختلف استفاده شود.

استاندار اردبیل تنوع این خدمات را از فعالیت‌های آموزشی و عام‌المنفعه گرفته تا حوزه سلامت، ‌ بانوان، نوآفرینی، نوآوری و اشتغالزایی یادآور شد و اضافه کرد: در استان اردبیل نیز ستاد اجرایی امام با زیرمجموعه‌های خود با حضور در مناطق محروم به ویژه گرمی، خلخال و کوثر تلاش کرده تا فعالیت‌های مؤثر و راهگشایی را انجام دهد.

کد خبر: ۲۱۰٬۹۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha