۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱
تلاش می کنیم پرونده مسکن مهر سال آینده بسته شود| آورده متقاضیان افزایش نمی یابد
وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به «بازار»:

تلاش می کنیم پرونده مسکن مهر سال آینده بسته شود| آورده متقاضیان افزایش نمی یابد

بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تلاش می کنیم سال آینده پرونده مسکن مهر بسته شود گفت: آورده متقاضیان مسکن مهر افزایش نمی یابد.

بازار؛ گروه راه و مسکن: مهرداد بذرپاش در مراسم افتتاح ۲۲۰۰ واحدهای مسکن مهر و پنج پروژه زیربنایی و روبنایی در هشتگرد در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری بازار که پرسید پرونده مسکن مهر چه زمانی به پایان می رسد گفت: تمام تلاش ما این است که سال آینده واحدهای مسکن مهر تکمیل و تمام شود.

وی افزود: تعداد قابل توجه مسکن مهر باقی مانده است که می توان گفت ۲۵ هزار واحد مسکونی باقی مانده است. امسال در سه ماه اخیر ۲۵ هزار واحد مسکونی مهر تحویل شده است.

چون مسکن مهر به صورت قیمت ثابت است و ثبت نامی بوده است بنایی بر افزایش قیمت مسکن مهر نیست

بذرپاش در پاسخ به این پرسش خبرنگار خبرگزاری بازار که پرسید آیا احتمال دارد آورده متقاضیان مسکن مهر باز هم افزایش یابد ؟ گفت: چون مسکن مهر به صورت قیمت ثابت است و ثبت نامی بوده است بنایی بر افزایش قیمت مسکن مهر نیست.

برای کمک به انبوه سازان تلاش خواهیم کرد بتوانند مابه التفاوت را جبران کنند. چرا که بعضا برخی واحدهای مسکن مهر ۲۰ تا ۳۰ درصد تا ۹۰ درصد پیشرفت دارند. بنابراین تلاش می کنیم از درصد بالای پیشرفت به تحویل واحدها اقدام کنیم

وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به این پرسش خبرنگار خبرگزاری بازار که پرسید با این حساب برای کمک به انبوه سازان در مسکن مهر چه خواهیدکرد ادامه داد: برای کمک به انبوه سازان تلاش خواهیم کرد بتوانند مابه التفاوت را جبران کنند. چرا که بعضا برخی واحدهای مسکن مهر ۲۰ تا ۳۰ درصد تا ۹۰ درصد پیشرفت دارند. بنابراین تلاش می کنیم از درصد بالای پیشرفت به تحویل واحدها اقدام کنیم.

تلاش می کنیم پرونده مسکن مهر سال آینده بسته شود| آورده متقاضیان افزایش نمی یابد

وی با اعلام این که با همت اعضای هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید و مدیریت شرکت عمران شهر جدید هشتگرد امروز ۲۲۰۰ واحد شامل ۶۶۶ واحد ویلایی مسکن مهر به بهره برداری رسید اظهار کرد: متقاضیان این پروژه بعضا ۱۰ تا ۱۲ سال منتظر تحویل واحدها بوده اند. با توجه به سیاست دولت در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام این واحدها در مدت کوتاهی تکمیل و تحویل شد.

وی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته هفته دولت سال آینده مسکن مهر هشتگرد به اتمام می‌رسد. هفته آینده نیز ۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس افتتاح می‌شود، در شهر پرند نیز ۲۵۰۰ واحد آماده افتتاح است.

متقاضیان مسکن مهر بین ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان برای واحدهای خود پرداخت کرده اند که در زمان حاضر این ارقام بسیار متفاوت شده است. برای تامین منابع مالی دولت از منابع در اختیاری تجهیز منابع را انجام می دهد

بذرپاش یادآور شد: متقاضیان مسکن مهر بین ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان برای واحدهای خود پرداخت کرده اند که در زمان حاضر این ارقام بسیار متفاوت شده است. برای تامین منابع مالی دولت از منابع در اختیاری تجهیز منابع را انجام می دهد.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه آورده متقاضیان مسکن مهر افزایش نمی یابد، گفت: پروژه‌های نیمه‌تمام مسکن من در قالب نهضت ملی مسکن تکمیل و تحویل متقاضیان می شود.

بذرپاش همچنین با بیان اینکه در ۱۲۰۰ شهر کشور پروژه های ملی مسکن به صورت ویلایی ساخته می شود، اضافه کرد: در شهرهایی هم که زمین اجازه ندهد واحدها به صورت آپارتمانی خواهیم ساخت.

کد خبر: ۲۱۰٬۸۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ایرانم IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      9 0
      آقای بذر پاش این ملت پول داشتن میرفتن خونه می‌خریدن هرچندماه پیام میاد بیارین 40میلیون بریزید مااگ 40میلیون هرچند ماه می‌تونستیم پیدا کنیم چرامیومدیم مسکن پول واریز میکردیم پنج تاه 40میلیون ریختم ولی الان ششمی اومده 50میلیون واریزکنیدب خدابه پیرپیغمبر دیگ نداریم یکم به حال این ملت عزیزمان ایران باشید بخدا ماهمه برادرم خواهریم چرااخ اینجوری افتادیم جون هم داریم هم دیگرواذیت میکنیم بخدا من ازدواج کردم نه ماهه مستاجرم دیگ نمیتونم ازتحمل هیچی بربیام ماهی هم 7میلیون حقوق میگیرم توروخدا فکر جوونا باشین مخصوصا مستأجران ممنون تشکر
    • رضا IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      8 0
      واقعا جالبه الان حدود 10 ساله این مطلبو می‌شنوم هر کی میاد میگه تا آخر سال بعد پرونده مسکن مهر بسته میشه ای کاش با مردم یه کم صادق باشید
    • کریم سمائی IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
      1 0
      انشااله محقق خواهد شد