۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۳
تاثیر نواسانات ارزی بر قیمت مواد آزمایشگاهی تحقیقاتی و صنعتی

تاثیر نواسانات ارزی بر قیمت مواد آزمایشگاهی تحقیقاتی و صنعتی

در حالیکه هزینه تنها عاملی نیست که باید در نظر بگیرید، اما هنوز هم یک عامل مهم است.

به گزارش بازار، در حالیکه هزینه تنها عاملی نیست که باید در نظر بگیرید، اما هنوز هم یک عامل مهم است. از آنجا که قیمت با توجه به کیفیت مواد شیمیایی و درجه خلوص آن‌ها متفاوت است اما امروزه با توجه به نوسانات ارزی، هزینه‌های خرید مواد وارداتی و هزینه های عملیاتی آن بسیار تاثیرگذارتر می‌باشد. به همین دلیل خرید از واردکنندگان عمده مواد شیمیایی که مواد در انبار آنها موجود میباشد به صرفه تر و اقتصادی تر میباشد. از جمله این شرکت ها میتوان شرکت دایا اکسیر را معرفی نمود که با توجه به دسترسی به انبار های بزرگ وارداتی نوسانات قیمت مواد شیمیایی را کنترل نموده است در ادامه بیشتر به توضیحات تکمیلی میپردازیم.

رویکرد شرکت های فروش مواد شیمیایی

طبق آنچه در مراجع مختلف درباره شرکت های فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی های بیان شده است، شرکت های شیمیایی به سه دسته تقسیم میشوند: تولیدکنندگان مواد آزمایشگاهی، شرکت های بازرگانی و فروشندگان عمده و فروشندگان خرده مواد آزمایشگاهی. هر یک از این دسته ها معمولاً یک استراتژیک ضروری و خاص و متفاوت دارند؛ به عنوان مثال، تولید کنندگان در مقیاس بزرگ و به صورت پیوسته و یکپارچه  بیشتر تمایل دارند بر پیشرفت مستمر و برتری عملیاتی متمرکز شوند. فروشندگان خرده مواد آزمایشگاهی به طور کلی بر تحقق قدرت متمایز در بازار، متمرکز شده اند که ناشی از ترکیب محصولات با خدمات است. یافتن بازار هدف مناسب، بهترین استراتژی آنها است.

خرید از مراکز معتبر مواد شیمیایی آزمایشگاهی

برای این که مواد شیمیایی آزمایشگاهی دارای کیفیت بالایی باشند، اولین نکته ای که باید به آن دقت داشته باشید خرید از مراکز معتبر مواد شیمیایی آزمایشگاهی و خوش سابقه است. قطعاً شما نمی توانید تمام مواد خریداری شده را چک کنید و این کار اکثر اوقات غیر ممکن است از این رو میبایست برای اطمینان بیشتر از کیفیت و غلظت مناسب مواد برندهای معتبر را برگزینید.

در مراکز معتبر و با تجربه بالا که برندهای خوبی را به مشتریان خود ارائه می دهند این نکات کاملاً رعایت می شود تا پژوهشگاه ها و دانشگاه ها بتوانند به راحتی مواد آزمایشگاهی مورد نیاز خود را برای تمام مقاطع و آزمایش های حساس خود تأمین کنند.

بنابراین پیشنهادات شرکت‌های متفرقه برای تامین مواد شیمیایی مورد نیاز خود را رد کنید، مگر اینکه به مواد شیمیایی احتیاج داشته باشید که هیچ شرکتی نمی‌تواند همه آن‌ها را تامین کند.

در زمینه خرید مواد شیمیایی صنعتی، شما میبایست فروشنده و تامین کننده‌ای را انتخاب کنید که بتواند مواد شیمیایی قابل توجهی بیشتر از آنچه در واقع نیاز دارید، تامین نماید. با این کار اطمینان حاصل می‌کنید که در صورت گسترش تجارت، فرصتی برای افزایش حجم سفارشات خود در آینده خواهید داشت.

همچنین این شرکت های بزرگ با داشتن پرسنل و کارشناسان فنی و فروش این امکان را برای شما فراهم مینمایند که در صورت وقوع یک اتفاق غیر منتظره از جانب تامین کننده و تولید کننده، روند تامین مواد شیمیایی برای شما قطع نمی‌شود یا تاخیر غیرقابل قبول در یکی از سفارشات شما ایجاد نخواهد شد.

همچنین در این مراکز، مواد شیمیایی آزمایشگاهی تحت شرایط استاندارد نگهداری می شوند و درجه خلوص آن ها به مرور زمان تغییر نمی کند. شرکت های معتبر،کارشناسان فنی متبحر در این زمینه را دارند که هنگام خرید به مشتری کمک می کنند تا به راحتی مواد مورد نیاز خود را خریداری نمایند. همچنین نحوه نگهداری و استفاده از مواد مختلف نیز به آن ها آموزش داده می شود.

سعی کنید شرکتی با تجربه به عنوان تامین کننده پیدا کنید که مرتبا با شما همکاری نماید. این امر موجب می‌گردد که آن شرکت تامین انواع مواد شیمیایی مورد نیاز شما را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت برعهده بگیرد. همچنین امکان خرید اینترنتی مواد شیمیایی را در جهت سهولت دسترسی و آسایش مشتریان فراهم نماید.

نکات مهم در هنگام خرید

خرید مواد شیمیایی همیشه هم کار راحتی نیست. برخی از مواد شیمیایی آزمایشگاهی همیشه در دسترس هستند ولی تعدادی از آن ها ممکن است خطر آفرین باشند. به عنوان مثال برخی از اسیدها و بازهای قوی به شدت خورنده هستند. این مواد به راحتی در دسترس عموم مردم قرار نمی گیرند و برای خرید و فروش آن ها نیاز به شرایط خاصی است. به عنوان مثال اسیدهای قوی باید در ظرفی مناسب نگهداری شوند و دارای درپوشی باشند که بخارات این مواد به فضا وارد نشود.

برای خرید مواد آزمایشگاهی باید دقت داشته باشید که برندهای معتبر را انتخاب کنید تا دقت آزمایش های انجام شده دارای خطای کمتری باشد در این زمینه میتوان از محصولات مواد شیمیایی برند های معتبری مانند مواد شیمیایی مرک و سیگما آلدریچ استفاده کرد که در حال حاضر از بهترین و با کیفیت ترین برند های مواد شیمیایی در جهان میباشند. برای خرید مواد شیمیایی مرک و سیگما میتوانید از طریق سایت سیگما آلدریچ ماده مورد نظر خود را بیابید و از طریق نمایندگی های آن در کشور اقدام به خرید ماده مورد نظر خود کنید.

تاثیر نواسانات ارزی بر قیمت مواد آزمایشگاهی تحقیقاتی و صنعتی

تفاوت مواد آزمایشگاهی با مواد صنعتی

از نظر فرمول شیمیایی و نوع ماهیت، مواد شیمیایی موجود در آزمایشگاه با دیگر مواد شیمیایی موجود در صنعت یکسان است اما، تفاوت در نوع گرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی و میزان خلوصشان، آن ها را از یکدیگر متمایز می کند.

مواد شیمیایی آزمایشگاهی که به عنوان مهمترین مواد در آزمایشات گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند، با داشتن درصد خلوص بالا و گرید های مختلف، که بر روی بسته بندی هر ماده ذکر می شود، بسته به نیاز کاربران به کار برده می شوند.

تاثیر نواسانات ارزی بر قیمت مواد آزمایشگاهی تحقیقاتی و صنعتی

ارتباط با دایا اکسیر

شما میتوانید جهت استعلام قیمت و خرید محصولات سیگما آلدریچ و مواد شیمیایی مرک از طریق راه های ارتباطی زیر با دایا اکسیر ارتیاط حاصل فرمایید. همچنین امکان پرداخت امن و آسان در فروشگاه اینترنتی مواد شیمیایی برای شما مشتریان محترم فراهم میباشد.

شماره تماس ۲۲۳۲۷۰۴۳-۰۲۱

تلگرام، واتساپ و پیامک ۰۹۰۱۷۷۷۷۰۲۳

کارشناسان ما سریعا پاسگو میباشند.

کد خبر: ۲۱۰٬۸۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha