۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰
 ۲۴ هزار و ۸۵۱ پروژه در سطح کشور به بهره‌برداری رسید
معاون عمرانی وزیر کشور:

۲۴ هزار و ۸۵۱ پروژه در سطح کشور به بهره‌برداری رسید

زنجان- معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: در دهه فجر امسال ۲۴ هزار و ۸۵۱ پروژه در سطح کشور به ارزش بیش از ۱۵۰ هزار میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی جمالی نژاد شامگاه سه شنبه در حاشیه بازدید از بخش های مختلف انجمن خیریه مهرانه زنجان در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه عزم مدیران دولتی و شهری اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در کشور است،گفت: در زمان حاضر بیش از ۸۰ هزار طرح نیمه تمام در کشور وجود دارد که برای تکمیل آن‌ها بیش از ۶۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی با بیان اینکه در دهه فجر امسال ۲۴ هزار و ۸۵۱ پروژه در سطح کشور به ارزش بیش از ۱۵۰ هزار میلیارد تومان به بهره برداری رسید، ابراز داشت: تعداد پروژه شهرداری های کشور از دهه فجر تاکنون افزایش داشته است و در این مدت دو هزار و ۹۷۹ پروژه و ۵۷۵ کلنگ زنی انجام شده است.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور،گفت: در زنجان طی دهه فجر امسال ۶۵۵ پروژه شهری و روستایی در نظر گرفته شده بود که از این تعداد ۵۵۲ پروژه افتتاحیه و ۱۰۳ طرح کلنگ زنی بود.

جمالی نژاد تاکید کرد: با توجه به تعداد بالای پروژه های نیمه تمام کشور می توان آنها را با تدبیر به بخش غیردولتی و خصوصی واگذار کرد که در خصوص مولدسازی آن‌ها نیز اقداماتی در حال انجام است.

وی گفت: در خصوص مولدسازی تدابیر لازم انجام گرفته تا تجارب ناموفق سال‌های گذشته تکرار نشود.

کد خبر: ۲۱۰٬۷۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha