۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۸
گیفت کارت‌ اپل چیست و از کجا بخریم؟

گیفت کارت‌ اپل چیست و از کجا بخریم؟

گیفت کارت اپل یک کارت هدیه دیجیتالی است که در دو نوع فیزیکی و کد مجازی در کشورهای مختلف دنیا عرضه می‌گردد.

به گزارش بازار، همانطور که میدانید، تمامی کاربران محصولات شرکت اپل به منظور دانلود و یا به روزرسانی اپلیکیشن‌های خود و استفاده از خدمات نرم‌افزاری اپل، نیاز به نرم‌افزار اپ استور دارند. برخی از این اپلیکیشن‌ها و خدمات رایگان بوده و بخش دیگری تنها با پرداخت وجه قابل استفاده می‌باشند. از آنجاییکه دسترسی به سرویس‌های پرداخت بین‌المللی مانند ویزا کارت و مستر کارت برای کاربران ایرانی به راحتی میسر نیست لذا بهترین راهکار برای پرداخت هزینه‌های مربوط به شارژ حساب کاربری اپ استور، استفاده از گیفت کارت‌های اپل می‌باشد. با استفاده از گیفت کارت اپل، کاربران به راحتی قادر به شارژ حساب اپل آیدی از داخل کشور بدون هیچگونه محدودیتی و استفاده از تمامی خدمات اپل خواهند بود.

گیفت کارت اپل یک کارت هدیه دیجیتالی است که در دو نوع فیزیکی و کد مجازی در کشورهای مختلف دنیا عرضه می‌گردد. شما می‌توانید حساب کاربری Apple ID خودتان را از طریق آن شارژ کنید و یا آن را به دیگران هدیه دهید تا از آن به عنوان یک روش پرداخت برای خرید انواع محصولات اپل استفاده نمایند. یکی از بزرگترین مزایای گیفت کارت اپل، این است که به دارندگان آن امکان خرید هدیه را برای دیگران فراهم می کند. با خرید یک گیفت کارت اپل، شما می توانید آن را به هدیه به دوستان، خانواده یا هر شخص دیگری که مایلید بدهید. این کارت هدیه می تواند یک هدیه بسیار عالی برای تولد، روز ولنتاین، روز مادر، روز پدر، روز جشن تولد، عید و یا هر مناسبت دیگر باشد. با خرید گیفت کارت اپل، شما به دوستان و خانواده خود اجازه می‌دهید که خودشان محصولات اپلی که دوست دارند را انتخاب کنند. کد شارژ گیفت کارت اپل در مقادیر ۵، ۱۰، ۱۵، ۲۰، ۲۵، ۳۰، ۵۰، ۱۰۰، ۲۰۰، ۳۰۰ و ۵۰۰ دلاری (و یا هر ارز دیگری) قابل خرید می‌باشد. این گیفت کارت‌ها بدون نام و تاریخ انقضاء هستند و می‌توان به صورت ناشناس از آنها استفاده نمود.

از گیفت کارت Apple می‌توان برای استفاده در فروشگاه‌های آنلاین اپل مانند  App Store، iTunes Store، iBooks Store  و Apple Music برای خرید اپلیکیشن ها، بازی ها، کتاب ها، موسیقی و فیلم ها، پادکست ها و سرویس های اشتراکی مانند  Apple Music، Apple Arcade، Apple TV+ و  iCloud استفاده کرد. همچنین، گیفت کارت اپل قابل استفاده برای تمامی محصولات اپل مانند گوشی‌های تلفن همراه iPhone، تبلت‌های iPad و کامپیوترها و لپ‌تاپ بوده و به شما امکان می‌دهد تا از فروشگاه‌های آنلاین اپل خرید کنید بدون اینکه نیازی به داشتن کارت اعتباری یا بانکی داشته باشید. این کارت هدیه به شما اجازه می‌دهد تا از اعتبارات موجود در کیف پول خود استفاده کنید و خریدهای خود را به راحتی و با اطمینان بیشتری انجام دهید.

گیفت کارت‌ اپل چیست و از کجا بخریم؟

نحوه استفاده از گیفت کارت اپل

استفاده از گیفت کارت اپل آیتونز بسیار ساده است و در چند مرحله کوتاه انجام می‌گردد. در ادامه شما را با نحوه استفاده از این کارت هدیه آشنا می کنیم:

  • خرید گیفت کارت اپل: ابتدا باید یک گیفت کارت اپل خریداری کنید. بهترین روش برای خرید گیفت کارت اپل، مراجعه به یک فروشگاه مجازی معتبر محصولات اپل می‌باشد که ما به شما خرید گیفت کارت اپل از طریق وب سایت یا نرم‌افزار سیبچه را پیشنهاد می‌کنیم. شرکت سیبچه با سالها سابقه درخشان در ارائه خدمات به کاربران ایرانی گوشی‌های اپل، در حال حاضر دارای یک تیم پشتیبانی تخصصی بوده و کاربران خود را در تمامی مراحل خرید و شارژ حساب اپل آیدی راهنمایی می‌نماید. ضمناً با خرید اشتراک نرم‌افزار سیبچه، امکان نصب و استفاده بدون دغدغه تمامی اپلیکیشن های فارسی را در گوشی موبایل خود خواهید داشت.
  • دسترسی به کد گیفت کارت: پس از خرید گیفت کارت اپل، یک کد ۱۶ رقمی حاوی حروف و اعداد در اختیار شما قرار داده خواهد شد. در صورت خرید کارت از فروشگاه آنلاین محصولات اپل مانند سیبچه، کد کارت برای شما از طریق ایمیل یا پیامک ارسال خواهد شد. ولی اگر آن را از فروشگاه‌های اپل یا سایر فروشگاه‌ها بصورت فیزیکی خریداری کنید، کد را بر روی رسید خرید یا روی کارت پشتیبانی دریافت خواهید نمود. 
  • وارد نمودن کد گیفت کارت: ابتدا نرم‌افزار اپ استور را در گوشی خود باز نموده و وارد حساب کاربری Apple ID خود شوید. سپس بر روی گزینه‌ی Redeem Gift Card or Code کلیک کنید. در این مرحله دو گزینه دارید، در روش اول در صورتیکه گیفت کارت اپل فیزیکی در اختیار دارید می‌توانید به دوربین گوشی خود اجازه دهید تا کد را اسکن نموده و آن را بصورت اتوماتیک Redeem کند. در روش دوم می‌توانید کد ۱۶ رقمی گیفت کارت اپل را به طور دستی وارد و Redeem را بزنید.
  • استفاده از گیفت کارت: پس از طی مراحل بالا موجودی گیفت کارت به حساب کاربری شما افزوده شده و اکنون می‌توانید برای خرید اپلیکیشن یا خدمات مورد نظرتان اقدام کنید.

با توجه به اینکه گیفت کارت اپل در ارزهای مختلف ارائه می‌گردد حتماً پیش از خرید توجه کنید که گیفت کارت اپل خود را بایستی با نام کشوری بخرید که اپل آیدی‌ گوشی موبایلتان هم متعلق به همان کشور باشد. یعنی اگر در زمان ایجاد اپل آیدی آدرس و شماره تماس کشور آمریکا را وارد کرده باشید بایستی گیفت کارت اپل‌تان را نیز با نام کشور آمریکا خریداری نمایید. کد مربوط به گیفت کارت را نیز بایستی با آدرس IP خارج از ایران وارد نمایید. ولی بعد از آن امکان استفاده از شارژ انجام شده در حساب کاربری خود را با آدرس IP ایران خواهید داشت. تفاوت کشور اپل آیدی و کشور گیفت کارت موجب مسدودی حساب اپل آیدی گوشی موبایل شما خواهد شد. در نظر داشته باشید که کد گیفت کارت‌های اپل قابل شارژ نمی‌باشد و استفاده از کد شارژ گیفت کارت دیگران یا گیفت کارت دزدی موجب مسدود شدن حساب اپل آیدی گوشی شما گردیده و رفع مسدودی برای کاربران ایرانی به هیچ عنوان قابل انجام نخواهد بود. لذا نکته‌ای که بایستی به آن توجه کنید این است که گیفت کارت خود را حتما از یک فروشگاه اینترنتی معتبر دارای نماد اعتماد الکترونیکی مانند شرکت سیبچه خریداری کنید تا از اصالت و امنیت خرید خود آسوده خاطر باشید.

کد خبر: ۲۱۰٬۷۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha