۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰
معامله ۳۰ هزار میلیارد ریالی فراورده‌های هیدروکربوری بورس انرژی
در هفته منتهی به ۱۶ اسفند رقم خورد

معامله ۳۰ هزار میلیارد ریالی فراورده‌های هیدروکربوری بورس انرژی

­ارزش معاملات بورس انرژی ایران در هفته سوم اسفند ۱۴۰۱ به بیش از ۲۹ هزار و ۹۱۴ میلیارد و ۹۱۱ میلیون ریال رسید.

به گزارش بازار به نقل از مدیریت ارتباطات بورس انرژی ایران، این هفته ۱۲۵ هزار و ۷۷ تن فراورده هیدروکربوری به ارزش ۲۶ هزار و ۱۰۸ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال در تابلوی نفت، گاز و سایر حامل‌های انرژی فروخته شد که معادل ۸۷ درصد از ارزش کل معاملات هفته سوم اسفند بود.

در هفته منتهی به ۱۶ اسفند، ارزش معاملاتی رینگ بین‌الملل ۱۳ هزار و ۱۲۶ میلیارد و ۳۶۸ میلیون ریال و ارزش معاملاتی رینگ داخلی ‍۱۲ هزار و ۹۸۱ میلیارد و ۷۱۱ میلیون ریال بود. در این هفته فراورده‌های نفتای کامل، گاز مایع و حلال ۴۰۲ در رینگ بین‌الملل و فراورده‌های آیزوریسایکل، متانول و نفتای سبک در رینگ داخلی به‌ترتیب بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

ارزش معاملات ۶۶۰ هزار و یک ورقه سلف موازی استاندارد فروخته‌شده در این هفته نیز بیش از ۳ هزار و ۵۱۷ میلیارد و ۷۳۹ میلیون ریال بود. همچنین ۱۲۲ میلیون و ۹۶ هزار و ۵۶۰ کیلووات‌ساعت برق به ارزش ۷۷ میلیارد و ۷۸۳ میلیون ریال و ۷۲ قرارداد آتی به ارزش ۸ میلیارد و ۵۷۱ میلیون ریال در این هفته دادوستد شد.

در هفته سوم اسفند ۳ هزار و ۲۹۲ گواهی ظرفیت به ارزش ۲۰۲ میلیارد و ۵۹۷ میلیون ریال و ۱۵ هزار گواهی سرمایه‌گذاری صندوق‌های قابل معامله به ارزش ۱۴۰ میلیون ریال در بورس انرژی ایران معامله شد.

کد خبر: ۲۱۰٬۶۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha