۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱
میوه تنظیم بازار شب عید در کرمان از ۲۷ اسفند توزیع می شود
سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری کرمان:

میوه تنظیم بازار شب عید در کرمان از ۲۷ اسفند توزیع می شود

کرمان- سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان از برپایی غرفه‌های توزیع میوه تنظیم بازار ویژه شب عید از ۲۷ اسفند ماه خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، امیر حسن‌زاده در جلسه استانی تنظیم بازار با تاکید بر تامین و توزیع میوه‌های مرغوب و باکیفیت در بازار گفت: از ۲۷ اسفند ماه غرفه‌ها برای توزیع میوه شب عید فعالیت خود را آغاز می‌کنند و لازم است که شهرداری‌ها برای ارائه غرفه‌ها به صورت رایگان همکاری کنند و فرمانداران نیز ناظر و پیگیر مکان غرفه‌ها و قیمت‌گذاری‌ها باشند.

وی در مورد طرح کالا برگ الکترونیک نیز گفت: این طرح از ابتدای امسال به صورت پایلوت در هرمزگان اجرا شد و موفقیت آمیز بوده است. دبیرخانه طرح در اداره کار بوده و دستورالعمل‌ها جداگانه برای هر دستگاه ارسال شده است.

حسن‌زاده ادامه داد: هدف این طرح استفاده درست از یارانه برای دریافت کالاهای اساسی با قیمت یارانه‌ای است.

وی عنوان کرد: خریداری کالاهای اساسی از طریق این سامانه اختیاری و لازم است که اطلاع‌رسانی فروشگاه‌ها از طریق صنف انجام شود.

سرپرست خانوارها می‌توانند با نصب برنامه کاربردی (اپلیکیشن) «شما» اطلاعات خود را ثبت کرده و ۱۰ قلم کالای اساسی را با قیمت مناسب دریافت کنند.

رضا سنجری مدیرکل امور اقتصادی استانداری کرمان نیز در این جلسه گفت: فرمانداران نقش نظارتی و هماهنگی دستگاه‌ها و ادارات شهرستانی را دارند، تکلیف هر دستگاه در دستورالعمل‌ها شفاف مشخص و با تمام متولی‌ها مکاتبه شده است.

کد خبر: ۲۱۰٬۵۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha