۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴
معرفی بهترین کیف پول‌های سخت افزاری ۲۰۲۲

معرفی بهترین کیف پول‌های سخت افزاری ۲۰۲۲

اگر شما هم در بازار کریپتوکارنسی‌ها فعالیت می‌کنید، حتماً می‌دانید که حفظ و نگهداری دارایی‌های دیجیتال، بسیار اهمیت دارد.

به گزارش بازار، اگر شما هم در بازار کریپتوکارنسی‌ها فعالیت می‌کنید، حتماً می‌دانید که حفظ و نگهداری دارایی‌های دیجیتال، بسیار اهمیت دارد. کیف پول‌های سخت افزاری، بهترین ابزار برای ذخیره‌سازی انواع ارزهای دیجیتال هستند. از آنجایی‌که، این ولت‌ها به‌صورت آفلاین کار می‌کنند، ایمنی بالایی در برابر خطر هک و سرقت رمز ارزها دارند. کیف پول‌های سرد، گزینه مناسب‌تری برای معاملات و تریدهای بلندمدت هستند. البته مدل‌های بسیار متنوعی از ولت‌های سرد (cold wallet)، در بازار وجود دارد، که هر کدام ویژگی‌ها و مزایایی دارند. در این مقاله، ما در مورد بهترین کیف پول سخت افزاری توضیح می‌دهیم. اگر قصد نگهداری امن، از رمز ارزهای خود را دارید، تا انتهای متن همراه ما باشید، تا با ویژگی‌های این کیف پول‌های سخت افزاری آشنا شوید.

بهترین کیف پول‌های سخت افزاری ۲۰۲۲ کدام‌اند؟

به‌طورکلی، بسیاری از کیف پول‌های سخت افزاری، به فلش USB یا کارت اعتباری شباهت دارند. این کیف پول‌ها، امکان ذخیره ارزهای دیجیتال را، به‌صورت آفلاین و فیزیکی فراهم می‌کنند. به همین دلیل، برخلاف کیف پول‌های نرم‌افزاری یا گرم، امنیت بیشتری دارند. در ادامه به معرفی بهترین کیف پول‌های سرد در سال ۲۰۲۲ می‌پردازیم.

کیف پول سرد ترزور (Trezor) مدل T

یکی از بهترین کیف پول‌های سخت افزاری، برای ذخیره ارزهای دیجیتال، ترزور است. از ویژگی‌های مهم ولت ترزور مدل T، می‌توان به صفحه نمایش لمسی بزرگ‌تر، پشتیبانی از انواع رمز ارزها (۱۸۰۰ ارز دیجیتال)، امنیت بالا و متن‌باز بودن آن اشاره کرد. البته این کیف پول، قیمت زیادی داشته و به جز سیستم‌عامل ios، از سایر سیستم‌عامل‌ها پشتیبانی می‌کند.

کیف پول سخت افزاری لجر نانو ایکس (Ledger Nano X)

همان‌طور که والکس نیز اشاره کرده است، Ledger Nano S نیز به عنوان یکی از  بهترین کیف پول های سخت افزاری یاد می‌شود چرا که به صورت سفاری‌سازی شده تولید می‌شود و با فروش بیش از ۱ و نیم میلیون دستگاه، محبوبیت زیادی هم دارد. وجود تراشه امنیتی در این کیف پول نیز یکی دیگر از ویژگی‌ها و پوینت‌های مثبت آن است، این تراشه امنیتی تراشه‌ای شبیه به آنچه که در پاسپورت‌ها استفاده می‌شود است. رابط کاربری این کیف پول نیز راحت و آسان است و به راحتی از طریق آن امکان مدیریت دارایی‌هایتان را دارید.

معرفی بهترین کیف پول‌های سخت افزاری ۲۰۲۲

کیف پول سخت افزاری سیف پل (SafePal S۱)

این کیف پول، ظاهری شبیه به کارت اعتباری داشته و از انواع کلد ولت‌های قابل‌حمل است. ویژگی مهم کیف پول سیف پل، قابلیت اسکن QR کد آن است؛ با این امکان، شما می‌توانید بدون نیاز به وای‌فای یا بلوتوث، به اطلاعات کیف پول خود دسترسی داشته باشید. همچنین این کلد ولت، قابلیت پشتیبانی از ۱۰ هزار توکن مختلف را داشته، که شما را از داشتن سایر ولت‌ها بی‌نیاز می‌کند.

کلد ولت لجر نانو اس (Ledger Nano S)

لجر نانو اس، بهترین کیف پول سخت افزاری بوده، که به‌صورت سفارشی‌سازی‌شده تولید می‌شود. این کیف پول، رابط کاربری ساده و آسانی داشته و وجود یک تراشه امنیتی از مزایای عالی آن است. کیف پول سرد Ledger Nano S، از ۱۰۰۰ توکن پشتیبانی کرده و سیستم‌عامل آن بولیس است. نکته قابل‌توجه درمورد این ولت، امکان نصب دو برنامه اتریوم و بیت کوین است. همچنین کلد ولت لجر نانو اس، از سیستم‌عامل‌هایی مانند ویندوز، مک، لینوکس، اندروید و IOS پشتیبانی می‌کند؛ اما در دستگاه‌هایی با سیستم‌عامل اندروید یا IOS، فقط از طریق کابل OTG می‌توانید متصل شوید.

کول ولت اس (CoolWallet S)

این کیف پول سخت افزاری نیز، ابعادی برابر با یک کارت اعتباری داشته و یکی از بهترین ولت‌ها برای تریدهای بلندمدت است. کیف پول CoolWallet S از سیستم‌عامل‌های اندروید و IOS پشتیبانی می‌کند. از جمله ویژگی‌های عالی این کلد ولت، می‌توان به نمایشگر، دکمه تأیید فیزیکی، باتری با امکان شارژ مجدد، پشتیبانی از بلوتوث، تراشه امنیتی و قابل‌حمل بودن آن اشاره کرد.

ولت سخت افزاری لاک باکس (Lockbox)

یکی دیگر از کیف پول‌های سخت افزاری در دنیای کریپتوکارنسی‌ها، کیف پول لاک باکس است. این ولت حاصل همکاری دو غول این صنعت، یعنی بلاک‌چین و لجر است. در این کیف پول، به‌راحتی می‌توانید ارزهای دیجیتال خود را به‌صورت آفلاین ذخیره کرده یا آن‌ها را معامله کنید. ویژگی مهم این ولت، داشتن گواهی “FIDO” است؛ یعنی لاک باکس، قابلیت نگهداری ایمن کلیدهای خصوصی ارزهای دیجیتال شما را دارد. همچنین از آن می‌توانید برای ذخیره کلیدهای امنیتی حساب‌های گوگل، دراپ‌باکس و گیت‌هاب نیز استفاده کنید.

کیف پول ترزور وان (Trezor One)

این کلد ولت در سال ۲۰۱۴ توسط شرکت SatoshiLabs، با هدف ذخیره‌سازی آفلاین رمز ارزها، در بازار کریپتوکارنسی عرضه شد. از ویژگی‌های عالی این ولت، می‌توان امکان تعیین رمز عبورهای مختلف، برای امنیت بیشتر دارایی‌های دیجیتال نام برد. کیف پول سخت افزاری ترزور وان، از ۶۰۰ توکن مختلف پشتیبانی کرده و با ابعاد کوچکی که دارد، به‌راحتی قابل‌حمل است. نکته قابل‌توجه درمورد این کیف پول، قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تر آن، نسبت به سایر کلد ولت‌ها است.

کیف پول ان گریو زیرو (Ngrave Zero)

از بهترین کیف پول‌های سخت افزاری که از اسکن QR کد برای انتقال دارایی‌ها، به‌جای بلوتوث یا وای‌فای استفاده می‌کند، ولت Ngrave Zero است. این ولت توسط شرکت Imec، به بازار عرضه شد و امکان پشتیبان‌گیری از کد اختصاصی کاربران نیز از مزایای آن است.

معرفی بهترین کیف پول‌های سخت افزاری ۲۰۲۲

کیف پول کوبو وایولت (Cobo Vault)

یکی از خاص‌ترین کیف پول‌های سخت افزاری بازار، Cobo Vault است. این ولت از تکنولوژی شکاف هوا (air-gapped)، پشتیبانی کرده و با کیفیت نظامی‌ساز خود، به‌خوبی از دارایی‌های دیجیتال در مقابل هکرها محافظت می‌کند. همچنین تنها راهی، که شما می‌توانید در این کیف پول، دارایی‌های خود را مدیریت کنید، اسکن QR کد با کمک سیستم Cobo است.

در آخر

در این مقاله، درمورد مدل‌های مختلفی از بهترین کیف پول سخت افزاری صحبت کردیم؛ شما می‌توانید با درنظرگرفتن ویژگی‌ها و مزایای همه کیف پول‌های سرد، بهترین انتخاب را برای ذخیره‌سازی دارایی‌های دیجیتال خود داشته باشید. ولت‌های سخت افزاری بررسی‌شده، همگی برای نگهداری طولانی‌مدت رمز ارزها، گزینه مناسبی هستند. در نهایت  شما باید بررسی‌های لازم را انجام‌ داده، سپس یکی از کلد ولت‌ها را تهیه کنید؛ زیرا انتخاب اشتباه، ممکن است دارایی‌هایتان را به خطر بیندازد. شما کدام ولت را انتخاب می‌کنید؟

کد خبر: ۲۱۰٬۵۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha