۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۳
احداث جاده و سد در دشتستان| طرح‌هایی که در آسمان با دستور رئیس جمهور به تصویب رسید
نماینده دشتستان مطرح کرد:

احداث جاده و سد در دشتستان| طرح‌هایی که در آسمان با دستور رئیس جمهور به تصویب رسید

بوشهر- نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی از تصویب چند طرح مهم برای توسعه دشتستان در نشست با رئیس جمهور در پرواز هواپیمای تهران به عسلویه در آسمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، ابراهیم رضایی دوشنبه‌شب در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر دوم رئیس جمهور به استان بوشهر اظهار داشت: مصوبات ارزشمندی برای توسعه و عمران دشتستان در این سفر تصویب شد که امیدوارم با پیگیری مسئولان اجرایی، در کمترین زمان ممکن منتج به نتیجه شود.

وی افزود: احداث جاده نمازگاه - ارم- بوشکان و همچنین احداث سد دهرود از مصوباتی است که در زمان پرواز هواپیما در آسمان از رئیس جمهور گرفتم.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: احداث پالایشگاه یا پتروپالایشگاه نیز از مواردی بود که با وزیر نفت مطرح کردم و وزیر با کلیات موضوع موافقت کرد و مقرر شد با پیگیری معاون برنامه‌ریزی وزیر نفت، جزئیات را دنبال کنیم.

رضایی تصریح کرد: بهره‌مندی مراکز آموزشی و درمانی دولتی از اموال سازمان اموال تملیکی از پیشنهادات بنده به وزیر اقتصاد بود که خاندوزی نیز نظر موافقی داشت و مقرر شد پیگیری شود.

وی یادآور شد: توجه به مسئولیت اجتماعی صنعت نفت و سایر صنایع در قبال محیط پیرامونی مساله مهمی است که به شکل سلیقه‌ای اجرا می‌شود.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در تبصره یک، پیشنهاد دادم شرکت‌های تابعه وزارت نفت مکلف شوند ۴ درصد از اعتبارات طرح‌های توسعه‌ای خود را در استان‌های محل طرح هزینه کنند.

رضایی بیان کرد: با وجود همراهی نمایندگان استان‌های نفت‌خیز، این پیشنهاد که می‌توانست اعتبارات بسیار خوبی را روانه استان بوشهر و سایر استان‌های نفت‌خیز و گازخیز کند، رای نیاورد.

وی افزود: تامین مالی طرح‌های آبخیزداری استان و دشتستان از موارد مهمی بود که با رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی مطرح کردم و مقرر شد با کار کارشناسی بررسی و تصمیم‌گیری شود.

کد خبر: ۲۱۰٬۴۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • یدالله IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
      0 0
      آقای نماینده دشتستان واقعا جای تاسفه که طرحها تواسمون تصویب میشن.امکان اجراش توزمین غیر ممکنه.
    • محمد IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
      0 0
      بحث 4درصدمناطق نفتی بحث جدیدی نیست که جناب رضایی می‌گویند مطرح کردیم این بحث مربوط به چندین سال قبل است وصحبت 1درصدبوده که اصلا موافقت نشدازطرف دولت وقت موارد دیگه هم همه درحدصحبتهای تکراریست که متاسفانه عملی نشده کاربایدباعمل انقلابی محقق شود وگرنه این پیشنهادات وصحبتها همیشه بوده و هست امیدکه ایندفعه واقعا محقق شود