۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹
۱۱۰۰ شغل در شهرک صنعتی دامغان ایجاد شد
باقری به بازار گفت:

۱۱۰۰ شغل در شهرک صنعتی دامغان ایجاد شد

دامغان- باقری، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با اشاره به راه اندازی ۷۵ واحد تولیدی در شهرک صنعتی دامغان، گفت: این واحدها بالغ بر یک هزار و ۱۰۰ شغل ایجاد کرده‌اند.

محمد رضا باقری در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه در یک سال اخیر و با تلاش های صورت گرفته در مجموعه شهرک ها و نواحی صنعتی دامغان ۷۵ واحد تولیدی به بهره برداری رسیده است، تاکید کرد: ۲۱۳ و نیم میلیارد تومان اعتبار برای این طرح های تولیدی و صنعتی در بخش ها و زمینه های مختلف سرمایه گذاری شده است.

وی با بیان اینکه این واحدها مجموعه برای یک هزار و ۱۳۴ نفر در دامغان شغل ایجاد کرده اند که فرصت چشم گیری محسوب می شود، افزود: یکی از اقدامات شرکت شهرک های صنعتی در استان سمنان و طبیعتاً دامغان برای تقویت زیرساخت های تولیدی، انتقال آب بود که در سال جاری اقدامات خوبی در این زمینه رخ داده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان از اجرای پروژه خط انتقال آب به شهرک صنعتی دامغان خبر داد و بیان کرد: با اجرای پروژه خط انتقال، ظرفیت تامین آب شهرک صنعتی دامغان ۱۰ لیتر بر ثانیه افزایش یافت.

باقری ادامه داد: این پروژه عمرانی زیرساختی به طول بیش از یک کیلومتر برای تزریق آب به شبکه توزیع شهرک صنعتی دامغان با هدف ترغیب سرمایه‌گذاران بخش صنعت انجام شد.

وی از اتمام اجرای پروژه خط انتقال آب به شهرک صنعتی دامغان با اعتباری بالغ بر ۹۵ میلیارد ریال خبر داد و گفت: : بر اساس برنامه عملیاتی و با تلاش و پیگیری‌های به‌عمل ‌آمده، از ابتدای امسال ۱۴۵ لیتر بر ثانیه به ظرفیت تأمین آب شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان افزوده شد.

کد خبر: ۲۱۰٬۳۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha