۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵
ضرورت ایجاد واحدهای تحقیق و توسعه در مراکز دولتی فارس
استاندار فارس تاکید کرد؛

ضرورت ایجاد واحدهای تحقیق و توسعه در مراکز دولتی فارس

شیراز- استاندار فارس گفت: ایجاد واحد تحقیق و توسعه در تمامی دستگاه های دولتی با جدیت پیگیری شود تا سازمان‌ها بتوانند تحولات لازم را انجام دهند.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، محمدهادی ایمانیه در جلسه‌ کارگروه اشتغال و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی بیان کرد: باید بیشتر از آنچه به کمیت توجه می کنیم، به کیفیت کار بپردازیم، در این خصوص نیاز است برخی دانشگاه ها تغییر کاربری دهند، رشته های کم متقاضی را حذف و فضا را به واحد های فناوری تغییر دهند.

وی ادامه داد: ایجاد واحد تحقیق و توسعه در تمامی دستگاه های دولتی با جدیت پیگیری شود تا سازمان ها بتوانند تحولات لازم را انجام دهند؛ برای اداره این واحدها انسانی کارآمد، با تجربه ونوآور را انتخاب کنید تا این واحدها هر چه سریع تر شروع به کار کرده و نتیجه مطلوبی را شاهد باشیم.

استاندار فارس اضافه کرد: روش های قدیم باید عوض شود؛ محیط های تجهیز شده ای که کاربردی ندارند و در حال حاضر بدون استفاده هستد باید تبدیل به واحدهای دانش بنیان شوند.

ایمانیه افزود: باید از مسئولینی که در این واحد ها مستقر می شوند آزمون گرفته شود و بهترین ها را برای این کار انتخاب کنید تا بتوان نتیجه دلخواه را در کمترین زمان به دست آورد.

وی به مدیران حاضر در این جلسه تاکید کرد: در ایام نوروز مسئولین سازمان مدیریت به عنوان دور کاری تجزیه و تحلیل بودجه های ۱۴۰۲ و ظرفیت های موجود را بررسی کنند و سازمان ها خود را آماده کنند تا پس از تعطیلات به سرعت جلسات برگزار و کارها با جدیت بیشتری دنبال شود.

کد خبر: ۲۱۰٬۲۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha