۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۲
تولید روزانه ۵۳۰۰ تن محصول در کارخانه سیمان ایلام/ مشکل نقدینگی رفع می‌شود
مدیر عامل کارخانه سیمان ایلام:

تولید روزانه ۵۳۰۰ تن محصول در کارخانه سیمان ایلام/ مشکل نقدینگی رفع می‌شود

ایلام- مدیر عامل کارخانه سیمان ایلام با اشاره به تولید روزانه پنج هزار و ۳۰۰ تن محصولات مختلف در این کارخانه، گفت: مشکل نقدینگی کارخانه با همکاری مسئولان استان رفع می‌شود.

حمید اقبالیان در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: کارخانه سیمان ایلام به عنوان بزرگترین واحد تولیدی سیمان در غرب ایران است که روزانه پنج هزار و ۳۰۰ تن کلینکر و سیمان در این واحد تولید و روانه بازار مصرف می شود.

وی افزود: طی یک سال گذشته فاز یک کارخانه سیمان به دلیل تحریم های ظالمانه دچار مشکل بوده و هم اکنون توسط متخصصان بومی این مشکل بر طرف شده است.

مدیر عامل کارخانه سیمان ایلام با اشاره به مشکلات نقدینگی کارخانه بیان کرد: این مهم با هکاری مسئولان استان در حال بر طرف شدن است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

اقبالیان اظهار کرد: در این شرایط، کارخانه سیمان هیچ کارگری را اخراج نکرده و هم اکنون بیش از ۶۵۰ نفر به صورت مستقیم و سه هزار نفر به صورت غیرمستقیم مشغول به کار هستند.

وی با اشاره به اینکه کیفیت سیمان تولید شده در این کارخانه همواره در کشور زبانزد بوده است، گفت: سیمان تولید شده در کارخانه به دلیل کیفیت بالا به کشوهای خارجی حوزه خلیج فارس نیز صادر می‌شود.

کد خبر: ۲۱٬۰۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha