۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۰
شبکه ارتباطات سیار مخابرات با سرمایه گذاری ۹۷۵ میلیارد ریال در کردستان ارتقا یافت
مدیر مخابرات منطقه کردستان:

شبکه ارتباطات سیار مخابرات با سرمایه گذاری ۹۷۵ میلیارد ریال در کردستان ارتقا یافت

سنندج – حکمت، مدیر مخابرات منطقه کردستان از ارتقا و توسعه شبکه ارتباطات سیار مخابرات با سرمایه گذاری ۹۷۵ میلیارد ریال در سال جاری در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت با اشاره به اینکه در حال حاضر۸۴۲ سایت BTS در نقاط شهری، روستایی و جاده ای نصب و راه اندازی شده است، گفت: با سرمایه گذاری های صورت گرفته اکثر سایت های تلفن همراه مخابرات دارای تکنولوژی ۴G هستند.

وی نصب و راه اندازی هشت سایت جدید و ارتقا تکنولوژی ۳۳ سایت به۳G و ۴G در سال جاری با سرمایه گذاری ۹۷۵ میلیارد ریال را از برنامه های مخابرات به منظور بهبود کیفیت سرویس های مبتنی بر این محصول مخابراتی دانست.

مدیر مخابرات منطقه کردستان افزود: این اقدام امکان استفاده از اینترنت با سرعت بالا و امکان بهره مندی مشتریان از فعالیت های مجازی بر بستر اینترنت همراه، به ویژه در حوزه های آموزشی فراهم آورده است.

حکمت به انجام درایو تست در مناطق مختلف استان اشاره کرد و یادآور شد: همکاران ما با هدف شناسایی نقاط دارای مشکل به لحاظ آنتن دهی تلفن همراه نسبت به انجام این تست اقدام می کنند و در راستای رفع مشکلات موجود و تقویت BTS های مربوطه به هر نقطه در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام می شود.

وی عنوان کرد: در حال حاضر تعداد دو میلیون و ۶۴۷ هزار و ۴۴۹ مشترک تلفن همراه در قالب شماره های دائمی و اعتباری با ضریب نفوذ تلفن ۱۵۶درصد از خدمات و محصولات متنوع شبکه ارتباطات سیار مخابرات استفاده می نمایند.

وی با بیان اینکه استفاده از تلفن همراه در عصر حاضر به عنوان ضروریات و نیازهای اصلی مردم در حوزه فناوری های ارتباطی محسوب می شود، افزود: تمام تلاش و توان مجموعه مخابرات منطقه کردستان ارائه خدمات با کیفیت مناسب و در خورشان مردم استان است.

حکمت با اعلام اینکه رشد بیش از ۱۰۰ درصدی اهداف در شاخص های کمی و کیفی مخابرات منطقه در این حوزه بیانگر تحقق استراتژی های منطقه به منظور پاسخگویی به مطالبات و نیازهای ارتباطی مشتریان است، گفت: برنامه های توسعه ایی دیگری برای این حوزه تدوین شده است که ارتقا خدمات این شبکه را به دنبال دارد.

کد خبر: ۲۱۰٬۲۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha