۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۳
ردمی نوت ۱۰ پرو،گوشی با بهترین سخت افزار و امکانات فوق العاده

ردمی نوت ۱۰ پرو،گوشی با بهترین سخت افزار و امکانات فوق العاده

شیائومی ردمی نوت ۱۰ پرو ، با توجه به جنس بدنه‌ی فلز و شیشه‌ای که داره، تبدیل به یکی از خوش حس تر ین گوشی‌های بازار شده.

به گزارش بازار، شیائومی ردمی نوت ۱۰ پرو با توجه به امکانات فوق‌العاده‌اش که می‌تونه یک پرچمدار گران قیمت رو به چالش بکشه. با توجه به قیمت گوشی شیائومی این روزا حسابی توی ایران طرفدار پیدا کرده و فروش چشمگیری داشته.

شیائومی ردمی نوت ۱۰ پرو ، با توجه به جنس بدنه‌ی فلز و شیشه‌ای که داره، تبدیل به یکی از خوش حس تر ین گوشی‌های بازار شده. فقط کافیه یک بار، فقط یک بار این گوشی را در دست بگیرید تا متوجه شوید چرا به این گوشی میگیم یکی از خوش حس ترین گوشی‌های بازار.

قاب پشتی از شیشه نسبتا مات با لبه های خمیده ساخته شده. فریم دوربین ها به صورت مستطیلی با لبه های گرد طراحی شده و از ظاهر خوبی و کلاسیکی برخورداره.

به روی قاب شیشه‌ای پشتی به غیر از فریم دوربین‌ها تنها لوگوی Redmi در پایین سمت چپ دیده میشه. خوشبختانه شیائومی برای لبه‌های قاب پشتی انحنای کمی در نظر گرفته است که این موضوع باعث می‌شود ردمی نوت ۱۰ پرو بهتر در دست قرار بگیرد و حس خوبی را به شما منتقل بکنه.

پنل نمایشگر AMOLED با بزرگی ۶.۶۷ اینچ و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل که باعث میشه تصاویر با ابعاد ۲۰:۹ رو به کاربر نمایش بده. همچنین این نمایشگر به نرخ تازه سازی تصویر ۱۲۰ هرتزی هم مجهز شده که به تجربه‌ی کاربری این گوشی خیلی کمک می‌کنه.

حاشیه‌های مناسب اطراف نمایشگر و همچنین روشنایی رضایت بخش آن باعث میشه که واقعا نشه به این بخش ایرادی وارد کرد. به علاوه‌ی این که به سبب نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی همه چیز به روان‌ترین شکل ممکن نمایش داده میشه و لذت وب گردی و گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی با ردمی نوت ۱۰ پرو دو چندان میشه

همه چیز در صفحه نمایش نیز در عالی ترین حالت خود قرار دارد و شیائومی اینجا هم تلاش خودش رو به کار گرفته تا برای رقبای جدیش توی اون بازه‌ی خط مشی تعیین بکنه.

یه باتری ۵۰۲۰ میلی آمپری وظیفه تامین انرژی شیائومی ردمی نوت ۱۰ پرو رو به عهده داره که اینجا هم هیچ ایرادی نمیشه به این گوشی گرفت و شارژدهی فوق‌العاده‌اش کاربر رو به وجد میاره. جالب تر از شارژدهی، سرعت شارژ این گوشیه؛ طبق ادعای شیائومی، ردمی نوت ۱۰ پرو با پشتیبانی از فست شارژ ۳۳ واتی، میتونه مسیر صفر تا شصت درصد شارژ رو در طول ۳۰ دقیقه طی بکنه.

قیمت گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۰ پرو ۲۵۶ رم ۸

برای تامین امنیت گوشی هم شیائومی یک حسگر تشخیص اثر انگشت که سرعت خوب و قابل قبولی داره رو روی دکمه‌ی پاور تعبیه کرده و با وجود اینکه از حسگر زیر صفحه نمایش استفاده نکرده ، اما سرعت این حسگر به قدری خوب است که بقیه‌ی ماجرا رو فراموش کنیم.

علاوه بر حسگر اثر انگشت Xiaomi Redmi note ۱۰ Pro از سیستم تشخیص چهره دو بعدی هم برای امنیت استفاده میکنه. سیستم تشخیص چهره دو بعدی از سنسور سلفی برای شناسایی صورت استفاده میکنه که سرعت خوبی داره اما سیستم‌های تشخیص چهره دو بعدی هیچوقت امنیت و دقت بالایی ندارن و پیشنهاد نمیشن.

اما برسیم به دوربین‌های ردمی نوت ۱۰ پرو؛ دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی عکس‌های به شدت بی‌ نظیر و باورنکردنی را به ثبت می‌رساند و عملکرد در حد و اندازه‌ی یک پرچمدار را از خودش به جا میذاره.

عکس های ثبت شده با سنسور ۸ مگاپیکسلی اولترا واید، کیفیت خوبی دارن و میتونیم بگیم سنسور اولترا واید هم نمره‌ی قبولی رو میتونه دریافت بکنه. اگر شرایط نوری به شدت مناسب باشه میتونید عکس های اولترا واید واقعا خوبی رو با این گوشی ثبت کنید.

دوربین ماکرو هم میتونه عکس های جالب و زیبایی رو از سوژه‌های نزدیک و کوچک براتون به ثبت برسونه. البته برای استفاده از این سنسور یه کم باید به قواعد عکاسی مسلط باشید.

اگه دنبال یه گوشی هستید که عکس‌ برداریش در حد و اندازه‌های یک پرچمدار باشه، سریع و بدون درنگ ردمی نوت ۱۰ پرو رو انتخاب کنید چون به معنای واقعی کلمه همه چیز کامل و بی نقصه.

از نظر فیلمبرداری نیز دوربین اصلی غوغا می‌کنه و تصاویر رو با رزولوشن ۴K به ثبت میرسونه!

دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی ردمی نوت ۱۰ پرو ، عکس‌های سلفی خوبی ازتون به ثبت می‌رسونه. عکس‌ها شارپ و با کیفیتن و اینجا هم همه چیز در حد و اندازه‌های یه پرچمدار عمل می‌کنه.

قلب تپنده‌ی این گوشی چیپست اسنپدراگون ۷۳۲G هست که یکی از قوی ترین تراشه‌های موجود در بازاره. از نظر پردازشی این گوشی یکی از قوی ترین‌های موجود در بازاره. از نظر پردازشی حسابی می‌تونید روی این گوشی حساب کنید و در اجرای برنامه‌های سنگین و بازی‌های گرافیکی خیالتون راحته راحت. این گوشی یک قاتل پرچمداره که توان بازی کردن نقش یه گوشی گیمینگ حرفه ای رو داره.

سیستم صوتی این گوشی هم مثل خیلی دیگه از گوشی‌های شیائومی استریو هست و از نظر صوتی می‌تونه برای پرچمدارای خفن بازار خط و نشون بکشه. این موضوع می‌تونه دیدن فیلم و انجام بازی با گوشی رو حسابی براتون لذت بخش بکنه.

از نظر نرم‌افزاری هم که رابط کاربری اختصاصی شیائومی یعنی MIUI حسابی کاربرا رو به وجد میاره. یه رابط کاربری روان و سریع که از کار کردن با اون هیچوقت خسته نمیشید. هماهنگی نرم افزار و سخت افزار این گوشی فوق‌العاده‌اس و شما هیچ لگ و باگی رو در حین کار با گوشی حتی در حین استفاده‌های سنگین احساس نمی‌کنین.

تقریبا در مورد تمام مشخصات شیائومی ردمی نوت ۱۰ پرو حرف زدیم. اگه قصد خرید گوشی با قیمت میان رده و مشخصات پرچمدار رو دارین در انتخاب این گوشی شک نکنید. یه گوشی جذاب، خوش ساخت، قدرتمند که در بازه‌ی قیمتی خودش هیچ رقیبی رو پیش رو نداره. قیمت گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۰ پرو به قدری خوب و مناسبه که گذشتن ازش به این راحتی‌ها نیست.

اگه عکاسی و فیلم دیدن با گوشی براتون اولویته، ردمی نوت ۱۰ پرو رو بهتون پیشنهاد می‌کنیم. دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی این گوشی، توانایی ثبت عکس بسیار باکیفیتی رو داره که می‌تونه شما رو به وجد بیاره.

برای خرید این قاتل پرچمدار خوش قیمت و خوش ساخت، کافیه روی این لینک کلیک کنین و از فروشگاه آنلاین گوشی شاپ با خیال راحت و آسوده به خریدتون بپردازین.

کد خبر: ۲۱۰٬۱۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • انیس IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
      0 0
      با سلام چرا برخی از تنظیماتش فارسی نیستند ازجمله تنظیمات پیام ها و تماس