۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴
تاثیر واگذاری ده درصد سهام شفا فارمد بر صورت های مالی برکت
بازار گزارش می دهد؛

تاثیر واگذاری ده درصد سهام شفا فارمد بر صورت های مالی برکت

شرکت برکت به دنبال عرضه ده درصد از سهام شرکت شفا فارمد است و با توجه به درآمد ۳۴۱ میلیارد تومانی شفا فارمد و ذخیره ۵۳۲ میلیارد تومانی واکسن توسط این شرکت احتمال معامله با قیمت بالا را تضمین می کند.

بازار؛ گروه بورس: شرکت برکت به دنبال عرضه ده درصد از سهام شرکت شفا فارمد است و با توجه به سودآوری شرکت احتمالا معامله سهام با قیمت خوبی اتفاق خواهد افتاد، زیرا ۹۷ درصد درآمد شرکت شفا فارمد در دوره مورد بررسی بالغ بر ۳۴۱ میلیارد تومان بوده و این درآمد مربوط به فروش واکسن کرونا به هیات امناء صرفه جویی ارزی است.

همچنین طبق توضیح صورت های مالی، موجودی کالای ساخته شده (واکسن) به مبلغ ۵۳۲ میلیارد تومان وجود دارد که مهلت انقضای آن هجده ماه دیگر است، هرچند تحقق درآمد واکسن های ذخیره شده در سنوات آتی، منوط به برنامه ریزی جهت بازاریابی و فروش موجودی واکسن ها و استفاده از تجهیزات خطوط تولید جهت تولید سایر واکسن ها و داروها است. با این حال پیش بینی تورم هم می تواند ارزش این کالاها را بالاتر ببرد. به همین دلیل به نظر می رسد شرکت دارویی برکت با نماد برکت در صورت های مالی ۱۲ ماهه سال جاری رشد قابل توجهی داشته باشد.

کد خبر: ۲۱۰٬۱۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha