۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
۲۵ هزار واحد مسکن مهر باقیمانده تا پایان اسفند تحویل می‌شود
وزیر راه و شهرسازی:

۲۵ هزار واحد مسکن مهر باقیمانده تا پایان اسفند تحویل می‌شود

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه بر اساس تفاهم با کمیته امداد امام(ه) و سازمان بهزیستی، مددجویان در اولویت دریافت مسکن قرار دارند از تحویل ۲۵ هزار واحد مسکن مهر تا پایان اسفندماه سال‌جاری خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی امروز در آیین افتتاح ۲۳ هزار واحد مسکونی مددجویان تحت کمیته امداد امام‌خمینی(ره) که با حضور رییس جمهور انجام شد گفت: در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت احداث مسکن با مسئولیت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

وزیر راه و شهرسازی افزود: بر اساس تفاهم با کمیته امداد امام (ه) و سازمان بهزیستی، مددجویان در اولویت دریافت مسکن قرار دارند.

بذرپاش تصریح کرد: تا پایان امسال ۲۵ هزار واحد از مسکن مهرهای ناتمام تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود.

گفتنی است، امروز با حضور رییس جمهور، «مهرداد بذرپاش» وزیر راه و شهرسازی، «سید مرتضی بختیاری» رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، «سید پرویز فتاح» رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، «محمد زهرایی» رئیس سازمان بسیج سازندگی و «اکبر نیکزاد» رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ۲۳ هزار واحد مسکونی مددجویان تحت کمیته امداد امام (ره) افتتاح شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت. در این مراسم رییس جمهور بر کمک‌رسانی به نیازمندان و باز کردن گره از زندگی مردم در حوزه مسکن، تحصیل و اشتغال تاکید کرد.

کد خبر: ۲۱۰٬۰۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha