۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵
مشکلات شهرک صنعتی دورود رفع می‌شود/ بهره‌برداری از تصفیه خانه فاضلاب
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان:

مشکلات شهرک صنعتی دورود رفع می‌شود/ بهره‌برداری از تصفیه خانه فاضلاب

لرستان- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان با اشاره به رفع مشکلات شهرک صنعتی دورود گفت: تصفیه خانه فاضلاب ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که طی هفته‌های آتی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش بازار، بختیار رازانی عصر دوشنبه در سالن جلسات فرمانداری دورود در جمع خبرنگاران با اشاره به رفع مشکلات شهرک صنعتی شهرستان دورود اظهار داشت: عده‌ای از صنعتگران مشکلاتی داشتند که دلیل این مشکل نیز تلاقی سند صادره توسط اداره صمت، منابع طبیعی و شرکت شهرک‌های صنعتی بود که با توجه به جلسه‌ای که با فرماندار این شهرستان برگزار شد مقرر شد اداره صمت، منابع طبیعی و شرکت شهرک‌ها مجددا به محل مراجعه و در نقاطی که معارض وجود دارد مشکل مرتفع شود.

وی افزود: یک قطعه زمین نیز از یکی از صنعتگران تحویل گرفتیم که بنا شد شرکت شهرک‌ها معوض آن را به صورت تهاتر حل کند؛ تصفیه خانه فاضلاب نیز ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم طی هفته‌های آتی به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان لرستان با اشاره به مشکل آب شهرک صنعتی دورود عنوان کرد: پس از چندین سال توانستیم چاه عمیق در محوطه این شهرک حفر کنیم که عملیات حفاری به اتمام رسیده و در مرحله لوله گذاری است.

وی بیان کرد: بر این هستیم که با کمک فرمانداری مشکلات را برطرف کنیم و در صورت نیاز در ستاد تسهیل نسبت به رفع مشکل واحدهای صنعتی اقدام کنیم.

کد خبر: ۲۱٬۰۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha