۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
ضرورت استقرار دولت الکترونیک و استفاده از ظرفیت‌های موجود در فارس
معاون استاندار فارس تاکید کرد؛

ضرورت استقرار دولت الکترونیک و استفاده از ظرفیت‌های موجود در فارس

شیراز- معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار فارس بر ضرورت استقرار دولت الکترونیک و استفاده از ظرفیت‌های موجود برای تحقق این امر در استان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، عبدالعلی کریمی در دومین جلسه کمیته فناوری اطلاعات و توسعه دولت الکترونیک استانداری فارس بر ضرورت تداوم نظارت، هماهنگی و پیگیری امور مرتبط به حوزه فناوری اطلاعات در پیشبرد اهداف کارگروه توسعه مدیریت استانداری تأکید کرد.
وی تأمین اعتبارات مورد نیاز جهت خریداری تجهیزات رایانه ای مورد نیاز فرمانداری‌ها و نیز ارتقاء تجهیزات مرکز داده استانداری را بسیار ضروری عنوان کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس ادامه داد: پیشبرد پروژه شبکه بی سیم مدیریت بحران استانداری که از سالهای قبل شروع اما به دلایلی ناتمام مانده نیز باید هرچه سریع‌تر اجرایی شود.

کریمی ضمن تاکید بر استقرار دولت الکترونیک و استفاده از ظرفیت های موجود به این منظور، عنوان کرد: پیگیری و برنامه ریزی برای الکترونیکی شدن فرآیند انتخاب کارمند نمونه با توجه به درگیر بودن تمامی دستگاه های اجرایی در این فرآیند امری ضروری است و باید بررسی ها و ظرفیت سنجی های لازم جهت تامین اعتبار و راه اندازی سامانه مدیریت جلسات نیز در اسرع وقت در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان این که بهره وری از نکات مورد تاکید دولت سیزدهم است، خاطر نشان کرد: با توجه به برش استانی ابلاغی به منظور استقرار چرخه مدیریت بهره وری مقرر بود، پیگیری های لازم جهت تهیه و تدوین شناسنامه تقسیمات استانی و شهرستانی با همکاری معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی صورت پذیرد.

کد خبر: ۲۱۰٬۰۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha