۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۰
مشاورین املاک در زنجان حق خرید و فروش امتیاز نهضت ملی مسکن را ندارند
رئیس اداره برنامه ریزی مسکن راه و شهرسازی استان زنجان:

مشاورین املاک در زنجان حق خرید و فروش امتیاز نهضت ملی مسکن را ندارند

زنجان-رئیس اداره برنامه ریزی مسکن راه و شهرسازی زنجان گفت:آگهی‌های خرید و فروش درفضای مجازی در خصوص خرید وفروش طرح نهضت ملی مسکن غیرقانونی است و مشاورین املاک در زنجان حق خرید و فروش امتیاز را ندارند.

به گزارش بازار و به نقل از راه و شهرسازی استان زنجان، بهزاد کردلو، با بیان اینکه متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن جهت اطلاع از آخرین وضعیت پروژه‌ها به سایت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان به آدرس https://zanjan.mrud.ir مراجعه کنند، گفت: در این راستا اطلاعات ریز پروژه‌های نهضت ملی مسکن در غرب و شرق شهر زنجان در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان بارگذاری شده است.

وی اظهار داشت: همچنین متقاضیان سایر شهرستانهای استان هم می‌توانند از ظرفیت ایجاد شده در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان، برای دریافت جزئیات اطلاعات پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان مورد نظر خود استفاده کنند.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: در بخش اول متقاضیان می‌توانند با کلیک بر روی یکی از پروژه‌های مورد نظر شناسنامه پروژه از جمله نام پروژه، نام سازنده، تعداد واحد، اقساط درخواستی و درصد پیشرفت فیزیکی پروژه را مشاهده کنند.

کردلو با بیان اینکه در بخش دوم این سایت ریز مشخصات پروژه مشخص شده است، تاکید کرد: در این بخش (مشخصات عمومی پروژه از جمله تعداد واحد، مساحت زمین، زیر بنای کلی پروژه، مساحت واحدها، مساحت پارکینگ، مساحت انبار، مساحت پارکینگ و مشاعات و …) به صورت ریز برای متقاضیان مشخص شده است.

وی با تاکید بر اینکه همچنین در بخش بعدی این سایت نیز، موقعیت جغرافیایی پروژه مشخص شده است، ابراز داشت: در بخش سوم سایت پلان پروژه، تصاویر پروژه و پلان معماری پروژه‌ها (با جزئیات معماری) برای متقاضیان بارگذاری شده است.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان، تصریح کرد: همچنین بخشی در سایت برای پاسخگویی به سوالات متداول متقاضیان طراحی شده است که توسط مسئولان و کارشناسان اداره کل راه و شهرسازی استان و کارگزاری‌های نهضت ملی مسکن به این سوالات پاسخ داده می‌شود.

کردلو با اشاره به اینکه سایت طوری طراحی شده که به صورت خیلی ریز اطلاعات و مشخصات پروژه را در اختیار متقاضیان قرار دهد؛ گفت: در این میان از حضور فیزیکی متقاضیان به اداره کل و کارگزاری‌ها جلوگیری می‌کند و متقاضیان می‌توانند اطلاعات مورد نیاز خود را از این سایت بدون اتلاف وقت و زمان دریافت کنند.

متقاضیان نهضت مسکن ملی فریب دلالان و سودجویان را نخورند

وی همچنین با تاکید بر اینکه خرید و فروش امتیاز نهضت مسکن ملی غیرقانونی است، افزود: متقاضیان نهضت مسکن ملی فریب دلالان و سودجویان را نخورند و امتیاز خانه دار شدن را از دست ندهند.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان یاد اور شد: با توجه به عدم مشخص بودن واحدهای مسکونی متقاضیان (متراژ، مساحت، بلوک، طبقه و غیره) و انتخاب آن زمان تحویل واحد و بر مبنای امتیاز بر اساس واریزی صورت گرفته، در این راستا هر گونه معامله در این خصوص باطل و (معامله شی مجهول) غیر قانونی است.

کردلو اظهار کرد: آگهی‌های خرید و فروش در فضای مجازی در خصوص خرید و فروش طرح نهضت ملی مسکن غیرقانونی است و همشهریان فریب سوداگران را نخورند و مشاورین املاک در زنجان نیز حق خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن را ندارند.

وی گفت: در این راستا جهت جلوگیری از سوء استفاده برخی از افراد با دادستانی، پلیس فتا، سازمان صمت، بازرسی و دیگر نهادهای مرتبط هماهنگی‌های لازم صورت گرفته تا نظارت لازم جهت پیشگیری و کنترل این معاملات انجام شود.

کد خبر: ۲۰۹٬۹۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha