۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
واردات ۳۰ هزار تُن گندم به استان مرکزی
مدیر کل شرکت غله مرکزی خبر داد

واردات ۳۰ هزار تُن گندم به استان مرکزی

اراک - مدیر کل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی از واردات ۳۰ هزار تُن گندم به این استان از دیگر استان‌های کشور خبر داد.

غلامرضا ملکی در گفتگو با خبرنگار بازار در خصوص واردات گندم به استان مرکزی اظهار داشت: به منظور انجام صحیح اختلاط گندم‌های داخلی برای افزایش کیفیت آرد تولیدی و تولید نان سالم و مرغوب برای شهروندان، بالغ بر ۳۰ هزار تُن گندم در سال‌ جاری از استان‌های دیگر به استان مرکزی وارد شده است.

مدیر کل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی افزود: در حوزه تأمین گندم و آرد استان، اصول کلی استانداردهای شماره ۱۰۴ گندم و شماره ۱۰۳ آرد با نظارت مسئولان آزمایشگاه‌ها و کنترل کیفیت، در سیلوها و کارخانجات ‌آردسازی رعایت می‌شود، به‌طوری‌که کیفیت آرد استان با توجه به سقف استاندارد تعیین شده از کیفیت مطلوبی برخوردار است.

ملکی گفت: مسئولان کنترل‌ کیفی شرکت به ‌صورت مستمر بر پروسه‌ی تحویل و توزیع گندم و همچنین بر فعالیت‌های مسئولان فنی آزمایشگاه‌ها و فرآیند تولید آرد از بدو ورود گندم تا خروج آرد در کارخانجات آرد نظارت کامل دارند.

وی بیان داشت: محصولات ضروری مورد نیاز مردم استان مرکزی اکنون به میزان کافی در انبارهای شرکت غله و خدمات بازرگانی استان ذخیره سازی شده و ورود این محصولات به استان نیز در حال انجام است.

کد خبر: ۲۰٬۹۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha