۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
اولین گزارش صنعت استخراج ارز دیجیتال کشور منتشر شد

اولین گزارش صنعت استخراج ارز دیجیتال کشور منتشر شد

اولین گزارش صنعت ماینینگ کشور با همت مجموعه هشبان منتشر شد.

به گزارش بازار، اولین گزارش صنعت ماینینگ کشور با همت مجموعه هشبان منتشر شد. در این گزارش که برای اولین بار به دست بزرگترین مرکز تعمیرات، پشتیبانی و نگهداری تجهیزات استخراج ارز دیجیتال کشور نوشته شده، از مشکلات، چالش ها و آینده ای که این صنعت میتواند در اقتصاد کشور داشته باشد صحبت شده است.

اولین گزارش صنعت استخراج ارز دیجیتال کشور منتشر شد

«به نظر می‌رسد امروزه اثری از ارزهای فیات بر کره زمین برجای نمانده و تقریباً سرمایه تمام زندگی، حول ارزهای دیجیتال می‌چرخد»؛ احتمالاً این جمله عبارت آشنای سال‌های آینده است که با وجود پیشرفت روزافزون و چشم‌گیر دنیای کریپتوکارنسی‌ها، به زودی آن را مکرراً خواهیم شنید. بیست سال پیش را تصور کنید که هنوز هیچ اثری از ارز دیجیتال نبود و حالا پس از گذشت دو دهه، چنان تغییری در بازار معاملات رخ داده که گویی یک قرن گذشته است. سیر سریع تحولات و پیشرفت ارزهای دیجیتال سبب شده تا به این چشم‌انداز فکر کنیم که در سال‌های آتی نقش ارزهای فیات کمرنگ‌تر شده و ارزهای دیجیتال، جایگزین آن‌ها می‌شوند. حال با توجه به نقش پررنگ این مسئله در جهان، فکر می‌کنید کشور ما در چه نقطه‌ای ایستاده است؟ به نظر شما چقدر زمان لازم است تا ارزهای دیجیتال در مارکت ایران به قدر کافی پررنگ شوند و استخراج این ارزهای دیجیتال میتواند چه تاثیری بر رشد و شکوفایی اقتصادی ایران در آینده نزدیک داشته باشد؟ با شرح مختصری از نخستین گزارش استخراج ارز دیجیتال کشور که به واسطه مجموعه هشبان در اسفند ماه ۱۴۰۱ منتشر شده است، همراه ما باشید.

گزارش هشبان در خصوص صنعت ماینینگ

هشبان توانسته افتخار انتشار نخستین گزارش سالانه مرتبط با صنعت ماینینگ را به خود اختصاص دهد. در این گزارش، به صفر تا صد ماینینگ در کشور پرداخته شده و هر آنچه که باید درباره استخراج ارز دیجیتال بیان شود، شامل چالش ها، مشکلات و آینده ای که میتواند این صنعت در اقتصاد ایران داشته باشد، در این گزارش وجود دارد. مقالاتی از برترین و حرفه‌ای‌ترین افراد حاضر در این حوزه در گزارش سالانه ماینینگ به چشم می‌خورد. علاوه بر پرداختن به فعالیت کلی ماینرها در سال گذشته، اطلاعات جامعی درباره بهترین ماینرهای صنعتی نیز در اختیار خوانندگان علاقه مند به سرمایه گذاری در این حوزه نیز قرار داده شده است. اگر به دنبال اطلاعاتی درباره ماینرهای کوچک کاربردی و همچنین مشکلات ماینینگ در شرایط خاص کشور باشید نیز مطالعه این گزارش می‌تواند اطلاعات مطلوبی را در اختیارتان قرار دهد.

نکته جالبی که درباره گزارش سالانه هشبان وجود دارد این است که هر یک از متخصصین تعمیرات ماینر، در خصوص بخش های جزئی تعمیرات آن نظیر تعمیر پاور، تعمیر هشبرد، تعمیر کنترل برد و …  اظهار نظرهایی داشته‌اند که مطالعه آن‌ها می‌تواند به شما در شناخت بهتر ماینرها و انتخاب بهترین گزینه متناسب با نیاز شما کمک کند. به طور کلی استفاده از تجربیات، اطلاعات و دانش افراد سرشناس در حوزه ماینینگ و استخراج را می‌توانید از طریق مطالعه یک گزارش کامل، جامع و کاربردی به دست آورید. در ادامه با مجموعه هشبان، دستاوردها و افتخارات آن آشنا خواهیم شد.

هشبان بزرگترین مرکز تعمیرات ماینر در کشور

مروری بر فعالیت مجموعه هشبان

هشبان یکی از شرکت‌هایی است که تطابق با علم روز را سرلوحه کار خود قرار داده است و در این راه، به خوبی پیش می‌رود. از سال ۱۳۹۷ که زمزمه ارزهای دیجیتال بیش از پیش در کشور ما پیچیده بود، شرکت هشبان به یکی از حوزه‌های این دنیای گسترده ورود کرد و با ارائه بهترین خدمات، ماندگار شد. در حالی که روزبه‌روز بر تعداد تریدرها و ماینرها افزوده می‌شد، هشبان در جهت تسهیل کار، تعمیرات ماینر را در بازار ارز دیجیتال کشور آغاز کرد و با توجه به کیفیت بالای خدمات ارائه شده، به زودی در این حیطه به یکی از بهترین‌ها تبدیل شد. امروزه نام هشبان را در میان استخراج‌کنندگان به عنوان بهترین مرجع تعمیر ماینر به فراوانی می‌شنوید.

در حال حاضر مجموعه هشبان به تعمیر ماینر، تعمیر هشبرد، تعمیر پاور، تعمیر کنترل برد و هر آنچه که مربوط به ماینرهاست، می‌پردازد. این مجموعه تمام مجوزهای لازم را داراست و با علم و تجربه‌ای که در زمینه پشتیبانی، تعمیرات و نگهداری فارم‌های استخراج دارد، بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. هر آنچه که درباره فعالیت‌های هشبان نیاز داشته باشید، در گزارش سالانه هشبان و همچنین وب‌سایت این مجموعه درج شده است.

هشبان بزرگترین مرکز تخصصی تعمیرات ماینر در کشور

کلام آخر

استخراج ارز دیجیتال به عنوان یک صنعت مستقل میتواند مزایای بالایی برای رفع محدودیت ها و الخصوص پاسخ به نیاز خرد ارزی و کمک در تنظیم بازار کشور داشته باشد. برای اولین بار گزارش صنعت ماینینگ کشور با همت مجموعه هشبان در اسفند ماه ۱۴۰۱ منتشر شد. در این گزارش که برای اولین بار به دست بزرگترین مرکز تعمیرات، پشتیبانی و نگهداری تجهیزات استخراج ارز دیجیتال کشور نوشته شده، از مشکلات، چالش ها و آینده ای که این صنعت میتواند در اقتصاد کشور داشته باشد صحبت شده است. همچنین در این گزارش به بررسی تجهیزات تاسیس و راه اندازی فارم های استخراج و بررسی فنی و تخصصی هر یک از این دستگاه ها به صورت تخصصی پرداخته شده است.

کد خبر: ۲۰۹٬۸۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha