۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹
رشد حجم و ارزش معاملات بازار فیزیکی بورس کالا
در هفته گذشته به ثبت رسید

رشد حجم و ارزش معاملات بازار فیزیکی بورس کالا

بازار بورس کالا در هفته منتهی به ۱۲ اسفند، شاهد دادوستد ۳ میلیون و ۵۳۵ هزار و ۷۷۳ تن انواع محصول به ارزش بیش از ۲۹ هزار و ۴۶۲ میلیارد تومان بود.

به گزارش بازار به نقل از بورس کالا، در هفته گذشته تالار محصول‌های صنعتی و معدنی بورس کالا شاهد معامله ۲ میلیون و ۸۲۳ هزار و ۳۸۴ تن انواع کالا به ارزش نزدیک ۱۸ هزار و ۶۱۰ میلیارد تومان در هفته منتهی به ۱۲ اسفند بود.

در این تالار یک میلیون و ۳۰۴ هزار و ۱۸ تن سیمان، یک میلیون و ۴۵ هزار تن سنگ آهن، ۳۷۸ هزار و ۵۰۶ تن فولاد، ۱۶۵ هزار تن روی، ۸۶ هزار و ۵۰۰ تن آهن اسفنجی، ۹ هزار و ۶۵۰ تن آلومینیوم، ۴ هزار تن مس، هزار و ۵۰۰ تن چدن، ۳۱۰ تن کنسانتره مولیبدن و ۱۲ کیلوگرم شمش طلا معامله شد.

در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی، ۵۰۶ هزار و ۲۱۲ تن انواع کالا و محصول به ارزش نزدیک ۱۰ هزار و ۲۲۸ میلیارد تومان به فروش رسید.

در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی ۱۷۲ هزار و ۷۷۸ تن قیر، ۱۰۷ هزار تن وکیوم باتوم، ۱۰۶ هزار و ۲۴۷ تن مواد پلیمری،۴۱ هزار و ۵۶ هزار تن لوب کات، ۴۲ هزار و ۸۸۰ تن مواد شیمیایی، ۱۵ هزار و ۳۰۰ تن گوگرد، ۴ هزار و ۱۶۱ تن روغن پایه، ۲ هزار و ۵۷۰ تن فرآورده‌های نفتی، ۵۳۰ تن عایق رطوبتی و ۱۴۰ تن گازها و خوراک‌ها معامله شد.

بازار فرعی نیز شاهد معامله ۲۰۶ هزار و ۱۷۷ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۶۲۴ میلیارد تومان بود.

کد خبر: ۲۰۹٬۷۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha