۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶
 تفاهم نامه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در فارس منعقد شد
مدیر سازمان تعاون روستایی فارس:

تفاهم نامه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در فارس منعقد شد

شیراز- مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس از انعقاد تفاهم نامه چند جانبه بین دستگاهی در خصوص عرضه مستقیم محصولات کشاورزی از مزرعه تا بازارچه خبرداد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی در استان فارس، سید کاظم موسوی گفت: در راستای اجرای سیاست های عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و اجرایی نمودن مصوبات هیئت وزیران، تفاهم نامه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و گلخانه ای از مزرعه تا سفره بین استانداری، شورای اسلامی شهر شیراز، شهرداری شیراز و سازمان تعاون روستایی استان فارس منعقد شد.

به گفته وی؛ تفاهم نامه مذکور به منظور حمایت از تولیدکنندگان و کاهش حاشیه بازار محصولات کشاورزی و عرضه مستقیم این محصولات به مصرف کنندگان است.

موسوی اظهارکرد: تامین پایدار محصولات کشاورزی و باغداری از زمان تولید تا بسته بندی و لیبل گذاری و عرضه مستقیم در غرفه های شهرداری به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولید کنندگان باغداران و کشاورزان در طول سال از سراسرکشور توسط سازمان تعاون روستایی استان فارس انجام می شود.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس ابراز کرد: برنامه ریزی، حفظ تنوع محصولات عرضه شده در غرفه ها، کیفیت محصولات و فرآیند توزیع محصول در سطح غرفه ها تحت نظارت این سازمان می باشد.

موسوی بیان کرد: به جز میوه های فصلی که تامین آنها در خارج از فصل محصول غیر ممکن است عرضه بقیه محصولات کشاورزی در تمام طول سال با کیفیت و قیمت مناسب در بازار چه تداوم دارد.

کد خبر: ۲۰۹٬۷۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha