۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۵
هتل های نزدیک جاهای دیدنی قشم را بشناسید

هتل های نزدیک جاهای دیدنی قشم را بشناسید

جزیره زیبای قشم با وجود جاذبه‌های طبیعی و گردشگری بسیار زیادی که در خود جای داده، یکی از قطب‌های اصلی گردشگری در کشور شناخته می‌شود.

به گزارش بازار، جزیره زیبای قشم با وجود جاذبه‌های طبیعی و گردشگری بسیار زیادی که در خود جای داده، یکی از قطب‌های اصلی گردشگری در کشور شناخته می‌شود. رزرو هتل قشم و نزدیک بودن آن به جاذبه‌های دیدنی و گردشگری قشم از اولویت‌های مهم گردشگران است، زیرا تاثیر زیادی در صرفه‌جویی وقت و هزینه آنها دارد. به‌همین منظور به معرفی هتل های نزدیک جاهای دیدنی قشم می‌پردازیم.

هتل‌های نزدیک به قلعه پرتغالی‌ها

هتل آوینا قشم

هتل آوینا قشم در سال ۱۳۹۹ در هفت طبقه تاسیس شد و به‌منظور خدمت‌رسانی به گردشگران جزیره قشم، شروع به فعالیت کرد. هتل دارای ۴۰ واحداقامتی می‌باشد که در طبقات چهارم تا هفتم هتل قرار دارند. هتل آوینا دارای امکانات مناسبی مانند رستوران، کافی‌شاپ ۲۴ ساعته، تاکسی سرویس، اینترنت، صندوق امانات، امکانات ویژه معلولین، خدمات خانه‌داری، اتاق مهمانی و جلسات کاری با ظرفیت ۱۰ نفر می‌باشد.

 واحدهای اقامتی هتل، بنا به شرایط آب و هوایی قشم فاقد سیستم گرمایشی است. هتل آوینا یکی از هتل های نزدیک جاهای دیدنی قشم می باشد که در فاصله بسیار کمی از قلعه پرتغالی‌ها قرار گرفته و همچنین دسترسی راحتی به ساحل دریا، مجتمع تجاری سیتی سنتر، بازار قدیم قشم و اسکله ذاکری دارد.

هتل آسمان قشم

هتل ۲ ستاره آسمان قشم، دارای موقعیت مکانی مناسبی نسبت جاذبه‌های دیدنی و گردشگری قشم دارد. این هتل در سال ۱۳۸۷ افتتاح شد و در سال ۱۳۹۸ به‌جهت ارتقاء کیفیت و امکانات خود، مورد بازسازی قرار گرفت. هتل دارای چهار طبقه و ۱۷ واحداقامتی است. فاصله هتل تا قلعه پرتغالی‌ها فقط ۴۰۰ متر می‌باشد.

هتل دیاموند قشم

هتل دیاموند در سال ۱۳۹۹ تاسیس شد و از هتل‌های نوساز جزیره قشم به‌شمار می‌آید. این هتل دارای ۴ طبقه و ۴۰ واحداقامتی است که با ارائه امکانات و خدمات مناسب از مهمانان هتل پذیرایی می‌کند. موقعیت مکانی خوب هتل، از ویژگی‌های مثبت هتل به‌شمار می‌رود که فاصله آن تا قلعه پرتغالی‌ها و ساحل دریا، تنها ۱۰ دقیقه پیاده‌روی است.

هتل‌های نزدیک به غار نمکدان

اقامتگاه بومگردی ناخدا امینی طبل

اقامتگاه بومگردی ناخدا امینی یکی از هتل های نزدیک جاهای دیدنی قشم است که در روستای طبل قرار دارد. برای بازدید از جزیره دلفین‌ها می‌توان در خانه‌های محلی و اقامتگاه‌های بومی اقامت داشت. اقامتگاه بومگردی ناخدا امینی یکی از اقامتگاه‌های بسیار خوب می‌باشد که موقعیت مکانی مناسبی به قشم و جاهای دیدنی دارد.

به‌دلیل سنتی بودن و حفظ سبک قدیمی اقامتگاه، واحدهای آن فاقد حمام و سرویس بهداشتی است. اما در محوطه اقامتگاه، ۴ حمام و ۴ سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی وجود دارد که به‌صورت عمومی استفاده می‌شود. این اقامتگاه بیش از بیست سال است که میزبان گردشگران و مهمانان داخلی و خارجی می‌باشد. فاصله هتل تا شهر قشم ۷۰ کیلومتر و تا غار نمکدان ۳۳ کیلومتر است.

اقامتگاه بومگردی آفتاب چاهکوه قشم

اقامتگاه آفتاب چاهکوه در روستای چاهکوه قرار گرفته و با مرکز شهر قشم ۹۱ کیلومتر فاصله دارد. این اقامتگاه به ساحل دریا، دسترسی بسیار خوبی دارد و گردشگران به‌راحتی می‌توانند در ساحل دریا قدم بزنند. گردشگران علاوه بر آشنایی با سبک زندگی مردم بومی جزیره قشم می‌توانند از جاذبه‌های گردشگری مانند تنگه چاهکوه نیز بازدید نمایند. این هتل با تنگه چاهکوه فقط ۵ کیلومتر و با جنگل حرا ۴۵ کیلومتر فاصله دارد.

این اقامتگاه یکی از هتل های نزدیک جاهای دیدنی قشم به‌شمار می‌رود. اقامتگاه سنتی آفتاب در سال ۱۳۹۴ به منظور میزبانی از گردشگران و مهمانان جزیره قشم مورد بهره‌برداری قرار گرفت. اقامتگاه دارای ۵ واحداقامتی است که اتاق‌های آن در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و به‌خاطر سبک سنتی و قدیمی اقامتگاه، دارای تخت، یخچال، حمام و سرویس بهداشتی نمی‌باشند و این امکانات به‌صورت عمومی در محوطه اقامتگاه قرار دارد.

هتل های نزدیک جاهای دیدنی قشم را بشناسید

هتل‌های نزدیک به غارهای خربس

هتل ساحل طلایی

هتل ۴ ستاره ساحل طلایی در سال ۱۳۸۰ تاسیس شد و در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل در جاده ساحلی جنوبی قرار گرفته و با غارهای خربس یک کیلومتر، دره ستارگان ۸ کیلومتر و با پارک زیتون ۱۴ کیلومتر فاصله دارد. نام قدیم این هتل، پلاژ سیمین بوده است. هتل دارای ۵۶ سوئیت و ویلا می‌باشد که با خدمات و امکانات مجهز، میزبان مهمانان هتل است.

امکانات و خدمات کلی هتل شامل رستوران، کافی‌شاپ، اینترنت در لابی، سرویس صبحانه و ناهار در واحدهای اقامتی، خدمات تور، صندوق امانات، خدمات باربری و تفریحاتی مانند جت اسکی، غواصی، استخر، شاتل، پارک بازی کودکان و سایر امکانات دیگر در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد.

مجتمع اقامتی ایران زمین قشم

مجتمع اقامتی ایران زمین قشم یکی دیگر از هتل های نزدیک جاهای دیدنی قشم است که در سال ۱۳۹۱ تاسیس شد و با ۶۲ اتاق و سوئیت و ارائه خدمات استاندارد، پذیرای مهمانان هتل می‌باشد. این هتل فاصله کمی تا ساحل دریا دارد و چشم‌انداز برخی از اتاق‌های آن روبه دریا است. رستوران هتل در محوطه ساحل دریا قرار گرفته و یکی از ویژگی‌های مثبت این مجتمع به‌حساب می‌آید. همچنین تفریحات دریایی هتل یکی از سرگرم کننده‌ترین امکانات و خدمات هتل می‌باشد. هتل با غارهای خربس تنها ۱۱ کیلومتر فاصله دارد.

هتل آتامان قشم

هتل آتامان قشم در سال ۱۳۹۷ آغاز به کار کرد. این هتل دارای چهار طبقه و ۵۸ واحداقامتی می‌باشد که با ارائه خدمات و امکانات مجهز، اقامتی خوش و لذت‌بخشی را برای مهمانان خود رقم می‌زند. هتل دسترسی راحتی به مراکز خرید سیتی سنتر ۱ و ۲ دارد و فاصله هتل تا غارهای خربس ۱۱ کیلومتر می‌باشد.

هتل‌های نزدیک به دره ستارگان

هتل دیانا قشم

هتل دیانا قشم در سال ۱۳۹۱ در مساحتی بالغ بر ۴۰۰ مترمربع در ۴ طبقه افتتاح شد. هتل در سال ۱۳۹۹ به منظور بالا بردن سطح کیفی خدمات و امکانات، مورد بازسازی قرار گرفت. هتل دیانا دارای ۲۴ واحداقامتی می‌باشد و به لحاظ موقعیت مکانی، دسترسی آسانی به ساحل دریا، دره ستارگان و مراکزخرید ستاره، پردیس و بازار قدیم قشم دارد.

هتل آپارتمان آدینه قشم

هتل آپارتمان آدینه قشم در سال ۱۳۹۶ شروع به کار کرد که دارای ۴ طبقه و ۱۳ واحداقامتی یک خوابه و دو خوابه می‌باشد. هتل با ارائه امکانات و خدمات مجهز و استاندارد، اقامت خوشی را به مهمانان هدیه می‌کند. هتل دسترسی راحتی به دره ستارگان و بازار پردیس دارد. این هتل در لیست هتل های نزدیک جاهای دیدنی قشم قرار گرفته است.

هتل‌های نزدیک به جنگل حرا

اقامتگاه بومگردی تاخره

اقامتگاه سنتی تاخره با ۵ واحداقامتی در سال ۱۳۹۱ شروع به فعالیت کرد. واحدهای اقامتی این اقامتگاه سنتی در طبقه همکف قرار گرفته و به‌دلیل سبک سنتی هتل، دارای تخت، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی نیست و این امکانات، در محوطه اقامتگاه به‌صورت عمومی در اختیار مهمان قرار گرفته است. از ویژگی‌های مثبت هتل، فاصله کم آن تا جنگل حرا می‌باشد که تنها ۴ کیلومتر مسافت دارد.

اقامتگاه بومگردی کلودنگ قشم

اقامتگاه بومگردی کلودنگ در روستای دهخدا قرار گرفته که در سال ۱۳۸۰ به بهره‌برداری رسید و در سال ۱۳۹۲ به‌منظور ارتقا خدمات و امکانات، مورد بازسازی قرار گرفت. این اقامتگاه سنتی دارای ۸ واحداقامتی بوده که دارای فضا، طرح و دکوراسیون سنتی است و به‌همین خاطر واحدهای اقامتی آن دارای حمام، سرویس بهداشتی و تخت نمی‌باشد. فاصله اقامتگاه تا مرکز شهر قشم ۶۰ کیلومتر است و با جنگل حرا فاصله بسیار کمی دارد. به‌همین دلیل جزء هتل های نزدیک جاهای دیدنی قشم به‌شمار می‌آید.

هتل‌های نزدیک به بازار قدیم قشم

هتل آسماری قشم

هتل آسماری در سال ۱۳۹۳ در چهار طبقه بنا شد و شروع به فعالیت کرد. این هتل دارای ۱۴ واحداقامتی است که دسترسی خوبی به مراکز خرید و قلعه پرتغالی‌ها دارد. هتل با بازار قدیم قشم فاصله چندانی نداشته و تنها ۵۸۱ متر با آن فاصله دارد که با سه دقیقه زمان می‌توان به این بازار دسترسی پیدا کرد.

هتل های نزدیک جاهای دیدنی قشم را بشناسید

هتل نخل قشم

هتل نخل قشم در سال ۱۳۹۵ تاسیس شد و به‌خاطر قرار گرفتن در شهر قشم، فاصله کمی تا قلعه پرتغالی‌ها، اسکله شهید ذاکری و بازار قدیم قشم دارد. هتل در نزدیکی میدان جهاد قشم واقع شده و تا بازار قدیم قشم ۶۵۹ متر فاصله دارد که تنها ۳ دقیقه زمان نیاز است تا به این بازار دسترسی پیدا کرد. هتل تا قلعه پرتغالی‌ها ۱.۵ کیلومتر و تا اسکله شهید ذاکری ۲ کیلومتر فاصله دارد.

هتل کیمیا ۴ قشم

هتل کیمیا ۴ قشم ۳ ستاره در سال ۱۳۹۲ افتتاح شد. این هتل در میدان جهاد قشم واقع شده و فاصله نزدیکی به مرکز شهر و بازار سنتی قشم دارد. هتل کیمیا ۴ دارای چهار طبقه و ۴۴ واحداقامتی است که با امکانات خوبی در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. بعضی از واحدهای هتل به‌جهت میزبانی مناسب‌تر، در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی قرار گرفت. فاصله هتل تا بازار قدیم قشم یک کیلومتر و ۵۳ متر است و در لیست هتل های نزدیک جاهای دیدنی قشم قرار دارد.

هتل‌های نزدیک به بازار ستاره

هتل رویال

هتل ۳ ستاره رویال در سال ۱۳۹۶ شروع به کار کرد. این هتل دارای ۵ طبقه و ۴۳ واحداقامتی می‌باشد که در طبقات اول تا پنجم هتل قرار گرفته‌اند. هتل رویال با قرار گرفتن در خیابان فلسطین قشم، تنها ۷۰۰ متر با مرکزخرید ستاره و فردوسی فاصله دارد.

هتل بهشت

هتل ۳ ستاره بهشت یکی از هتل های نزدیک جاهای دیدنی قشم است که در سال ۱۳۸۵ تاسیس شد. هتل دارای ۷۸ واحداقامتی می‌باشد که در طبقات همکف و اول هتل قرار گرفته‌اند. هتل دارای یک طبقه بوده و فاقد آسانسور است. نزدیکی هتل به مراکز خرید ستاره و فردوسی از ویژگی‌های مثبت این هتل به‌شمار می‌آید. فاصله هتل بهشت تا بازار ستاره قشم تنها ۷۱۴ متر است.

هتل‌های نزدیک به مجتمع خلیج فارس

هتل مارینا

هتل ۲ ستاره مارینا قشم در سال ۱۳۹۰ تاسیس شد و به‌منظور بالا بردن امکانات و خدمات خود، در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفت. هتل شامل سه طبقه و ۲۵ واحداقامتی است که با خدمات و امکاناتی استاندارد در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. هتل مارینا دسترسی بسیار خوبی به مراکزخرید و ساحل دریا دارد. فاصله هتل تا مجتمع خلیج فارس ۴۱ متر می‌باشد.

هتل کاوان قشم

هتل کاوان در سال ۱۳۸۸ تاسیس شد و در سال ۱۳۹۳ مورد بازسازی قرار گرفت. هتل دارای ۵ طبقه و ۱۱ واحداقامتی است که در اختیار مهمانان هتل قرار می‌گیرد. هتل کاوان در خیابان ولیعصر واقع شده و دسترسی راحتی به مجتمع خلیج فارس، بازار قدیم قشم و قلعه پرتغالی‌ها دارد. فاصله هتل تا مجتمع خلیج فارس ۹۳۷ متر می‌باشد.

هتل‌های نزدیک به بازار سیتی سنتر

هتل آرام قشم

هتل ۳ ستاره ‌آرام قشم در سال ۱۳۸۷ شروع به کار کرد و یکی از هتل های نزدیک جاهای دیدنی قشم است. هتل دارای ۴ طبقه و ۲۲ واحداقامتی یک خوابه و دوخوابه می‌باشد. هتل در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی قرار گرفت و در جهت بالا بردن سطح کیفی خدمات و امکانات خود برای رفاه حال مهمانان تمام تلاش خود را انجام می‌دهد.

 این هتل در بلوار ولیعصر در مرکز جزیره قشم قرار گرفته و به مراکز خرید سیتی سنتر، ستاره، پردیس، فردوسی و شهروند دسترسی راحتی دارد. فاصله هتل تا بازار سیتی سنتر، یک کیلومتر و ۷۰ متر می‌باشد که تنها ۴ دقیقه زمان لازم است تا به این مرکز خرید دسترسی پیدا کرد.

هتل های نزدیک جاهای دیدنی قشم را بشناسید

هتل ریحان

هتل ریحان در سال ۱۳۹۵ تاسیس شد و دارای ۵ طبقه و ۲۶ واحداقامتی است که با ارائه امکانات و خدمات مجهز، میزبان شایسته‌ای برای مهمانان هتل می‌باشد. این هتل سه ستاره در خیابان فلسطین قشم قرار گرفته و تقریبا دو کیلومتر تا قلعه پرتغالی‌ها فاصله دارد. هتل ریحان تا ساحل دریای خلیج فارس فاصله بسیار کمی داشته و چشم‌انداز بعضی از واحدهای هتل روبه دریا است. هتل تا بازار سیتی سنتر، ۲ کیلومتر و ۳۳ متر فاصله دارد که دسترسی به آن ۶ دقیقه زمان می‌برد.

هتل‌های نزدیک به پارک زیتون

هتل آسانا

هتل ۳ ستاره آسانا در سال ۱۴۰۰ تاسیس شد و به بهره‌برداری رسید. هتل دارای ۴ طبقه و ۴۰ واحداقامتی است که با ارائه امکانات و خدمات مناسب، اقامت خوشایندی را برای مهمانان خود رقم می‌زند. هتل دارای موقعیت مکانی بسیار خوبی است، چرا که به مراکز تجاری قشم دسترسی راحتی دارد.

چشم‌انداز زیبای هتل روبه ساحل دریا است. کارکنان و پرسنل هتل، افرادی مجرب و کارآزموده هستند که برای اقامت دلچسب مهمانان تلاش می‌کنند. فاصله هتل تا پارک زیتون یک کیلومتر و ۳۷ متر است و فقط یک دقیقه با خودرو زمان می‌برد. به‌همین خاطر جزء هتل های نزدیک جاهای دیدنی قشم است.

هتل ارم

هتل ۴ ستاره ارم یکی از هتل‌های لوکس قشم است که در بلوار آزادگان قرار گرفته و در سال ۱۳۹۵ تاسیس شد. هتل دارای ۵ طبقه و ۹۶ واحداقامتی است که با امکانات و خدماتی عالی در اختیار مهمان قرار می‌گیرد. یکی از ویژگی‌های مثبت هتل، دسترسی راحت آن به ساحل خلیج فارس، مراکز خرید و مرکز شهر قشم می‌باشد. هتل با پارک زیتون ۵ کیلومتر و ۳۲۲ متر فاصله دارد که برای رسیدن به آن تنها ۶ دقیقه با خودرو زمان لازم است.

هتل‌های نزدیک به بندر لافت

اقامتگاه بومگردی ساحلی فردیس قشم

اقامتگاه بومگردی ساحلی فردیس، در سال ۱۳۹۶ مورد بهره‌برداری قرار گرفت. این اقامتگاه بومگردی دارای ۶ واحداقامتی است که در کنار هم و نزدیک به ساحل دریا قرار گرفته‌اند. واحدهای اقامتی این اقامتگاه، بسیار نزدیک به دریا است و فاصله آن تا بندر لافت ۳۵ کیلومتر می‌باشد که حدود ۲۹ دقیقه با خودرو زمان می‌برد. این اقامتگاه در لیست هتل های نزدیک جاهای دیدنی قشم قرار دارد.

هتل آلاله ۲

هتل ۳ ستاره آلاله ۲ در سال ۱۳۹۴ تاسیس شد و فعالیت خود را در جهت میزبانی از مهمانان جزیره قشم آغاز کرد. این هتل ۸ طبقه دارای ۴۴ واحداقامتی می‌باشد. به‌دلیل قرار گرفتن هتل آلاله در شهر درگهان، سبب شده تا مهمانان هتل دسترسی راحتی به مراکز خرید داشته باشند. هتل تا شهر قشم ۲۳ کیلومتر فاصله دارد و تا بندر لافت ۳۷ کیلومتر که حدود ۳۲ دقیقه با خوردرو زمان می‌برد.

هتل های نزدیک جاهای دیدنی قشم را بشناسید

هتل‌های نزدیک به جزایر ناز

اقامتگاه بومگردی لرد سوزا

اقامتگاه بومگردی لرد سوزا که نام دیگر آن کاشانه مهمان لرد سوزا می‌باشد، در یک خانه قدیمی به بهره‌برداری رسیده است. این خانه قدیمی در ۲۵ سال پیش، بازسازی و مرمت شد. این اقامتگاه دارای ۹ واحداقامتی و دو حیاط می‌باشد. اقامتگاه لرد سوزا از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان میزبان گردشگران جزیره قشم در حال فعالیت است.

به خاطر معماری سنتی و نوستالژیک اقامتگاه، واحدهای آن دارای یخچال، تلویزیون، حمام، سرویس بهداشتی و تخت نمی‌باشند و در محوطه اقامتگاه امکاناتی مانند حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی قرار دارد که به‌صورت عمومی در دسترس مهمان قرار می‌گیرد.

اقامتگاه لرد سوزا دسترسی راحتی به جزایر ناز دارد که از ویژگی‌های مثبت این اقامتگاه به‌شمار می‌آید. فاصله اقامتگاه تا جزایر ناز ۶ کیلومتر است که تنها ۵ دقیقه زمان می‌برد تا به این جاذبه طبیعی دسترسی پیدا کرد. این اقامتگاه جزء هتل های نزدیک جاهای دیدنی قشم است.

اقامتگاه بومگردی خانه دوست

اقامتگاه سنتی خانه دوست، در یک خانه قدیمی با قدمت ۸۰ ساله، به بهره‌برداری رسید که در سال ۱۳۹۶ پس از نوسازی و مرمت به‌عنوان اقامتگاه سنتی، شروع به فعالیت کرد. این اقامتگاه دارای ۱۰ واحداقامتی است که همه واحدهای آن دارای سبک و طراحی سنتی و قدیمی می‌باشند.

به‌خاطر سنتی بودن اقامتگاه، اتاق‌ها دارای تخت، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی نمی‌باشند. زیربنای اقامتگاه خانه دوست ۱۴۰۰ متر است و در شهر سوزا در ۳۵ کیلومتری شهر قشم قرار گرفته است. فاصله اقامتگاه تا ساحل دریا ۷۰۰ متر بوده و تا جزایر ناز چهار و نیم کیلومتر فاصله دارد. این اقامتگاه بومگردی در لیست هتل های نزدیک جاهای دیدنی قشم قرار گرفته است.

کد خبر: ۲۰۹٬۷۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha