۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
شرکت هپکو به بازار قابل اطمینان نیاز دارد
عضو هیات علمی دانشگاه اراک:

شرکت هپکو به بازار قابل اطمینان نیاز دارد

مصطفوی، عضو هیات علمی دانشگاه اراک اظهار داشت: اگر بازار قابل اعتماد برای هپکو ایجاد شود، این شرکت می تواند در مدت یک تا دو سال ظرفیت خود را باز یابد و پروژه های متعددی را بر عهده بگیرد.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، علیرضا مصطفوی گفت: در یکی دو سال گذشته شرکت هپکو به اشتباه به جامعه معرفی شده است و الان انتظارها به سمتی رفته که تصور می کنیم این شرکت باید مشکلات کارگری را برطرف کند.

وی افزود: اگر مشکلات حال حاضر شرکت هپکو حل شود، این شرکت توانایی دارد تا پنج سال آینده حدود هزار نیروی کار جذب کند.

عضو هیات علمی دانشگاه اراک با اشاره به این که برخی از مدیران شرکت هپکو دقیقا در جریان مشکلات شرکت نبودند، عنوان کرد: خوشبختانه امروزه و پس از جلسه های برگزار شده فرآیندهای مختلف در مسیر خوبی قرار گرفته اند.

وی با اشاره به این که کمیته انتقال شرکت هپکو باید در اولین قدم حسابرسی دقیقی را انجام دهند، اظهار داشت: علاوه بر حسابرسی، بررسی دقیق روش انتقال های قبلی و مسیرهای انتقال می تواند شرکت هپکو را در شرایط مطلوب به تیم بعدی تحویل دهد.

علیرضا مصطفوی اضافه کرد: در حال حاضر لازم است تا در مدتی کوتاه شرایط بازار قابل اعتمادی برای شرکت هپکو ایجاد شود.

وی ادامه داد: اگر بازار قابل اعتماد برای هپکو ایجاد شود، این شرکت می تواند در مدت یک تا دو سال ظرفیت خود را باز یابد و پروژه های متعددی را بر عهده بگیرد.

عضو هیات علمی دانشگاه اراک خاطر نشان کرد: حل مشکلات کارگری حداقل نتیجه ای است که انتظار داریم در یک تا دو سال آینده در این شرکت پیگیری و برطرف شوند.

وی با اشاره به این که «انتقال» فقط یکی از مشکلات شرکت هپکو است، عنوان کرد: اگر انتقال با شرایط حاضر انجام شود هیچ مورد یا مشکلی حل نمی شود و حتی شرایط بدتری هم ایجاد می شود.

علیرضا مصطفوی ادامه داد: هیات دولت باید با عزمی جدی موانع سر راه «تیم انتقال شرکت هپکو» بردارد.

کد خبر: ۲۰٬۹۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha