۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱
بافت پیرامونی حرم رضوی فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری است

بافت پیرامونی حرم رضوی فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری است

مشهد- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: در منطقه ثامن فرصت‌های سرمایه‌گذاری وجود دارد که با تحرک بخشی به صنایع مرتبط با صنعت ساختمان، ارزش افزوده خوبی در اشتغالزایی ایجاد خواهد کرد.

به گزارش بازار به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی رسولیان، در نشست مشترک با محمدرضا کلایی، شهردار مشهد مقدس و سرمایه‌گذاران طرح ثامن با اشاره به نقش طرح‌های سرمایه‌گذاری منطقه ثامن و اطراف حرم مطهر رضوی در تحقق شعار سال و جهش تولید افزود: در این منطقه فرصت‌های سرمایه‌گذاری وجود دارد که با تحرک بخشی به صنایع مرتبط با صنعت ساختمان می‌تواند ارزش افزوده خوبی در اقتصاد جامعه و اشتغالزایی ایجاد کند. 

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی تاکید کرد: صنعت ساختمان و پروژه‌های مرتبط ضمن تحرک بخشی به بیش از ۴۰ رسته و صنعت می‌تواند بیش از ۳۵ درصد فرصت‌های شغلی مستقیم و غیر مسقیم را ایجاد کند.

 رسولیان اضافه کرد: موضوع بافت پیرامونی حرم مطهر رضوی و منطقه ثامن در شهر مشهد مقدس سال‌ها جزء مهم‌ترین عرصه‌های فعالیت اجرایی و اقتصادی بوده است که برای سرمایه‌گذاران جذابیت ویژه‌ای دارد و باید موانع پیش روی آن‌ها را مرتفع کرد. 

کد خبر: ۲۰٬۹۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha