۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳
اقتصاد انرژی در کشور تقویت می‌شود| مشارکت‌ دانش‌بنیان‌ها در جمع‌آوری فلرهای عسلویه
رئیس جمهور تاکید کرد:

اقتصاد انرژی در کشور تقویت می‌شود| مشارکت‌ دانش‌بنیان‌ها در جمع‌آوری فلرهای عسلویه

بوشهر- رئیس جمهور با بیان اینکه اقتصاد انرژی در کشور تقویت می‌شود بر لزوم مشارکت دانش‌بنیان‌ ها در جمع‌ آوری فلرها در پارس جنوبی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در آیین افتتاح پروژه‌های پتروشیمی و نفت و گاز در جنوب استان بوشهر اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال تولید و دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری شده و همه موظف هستیم در این مسیر اهتمام ورزیم.

وی افزود: طبق اعلام وزیر نفت، اکنون ۵۰۰ شرکت دانش بنیان و فناور در صنعت نفت کشور فعالیت مستمر دارند که شاهد شکوفایی صنعتی با وحود این شرکت‌ها هستیم.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: مهار و جمع‌آوری فلرها و گازهای اضافی در پارس جنوبی، امری لازم و ضروری است و شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند تسهیل کننده این مساله باشند.

رئیسی بر تقویت اقتصاد انرژی در کشور تاکید کرد و یادآور شد: اقتصاد انرژی می‌تواند مزیت‌ های ارزشمندی برای کشور داشته باشد.

وی اضافه کرد: توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی در استان بوشهر موجبات ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی می‌شود و باید عقب‌ماندگی گذشته در سال آینده جبران شود.

رئیس جمهور گفت: اکنون فاز ۱۴ توسط متخصصان داخلی مورد بهره‌برداری قرار گرفته و دشمنان از این وضعیت ناراحت هسنند.

کد خبر: ۲۰۹٬۵۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha