۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹
افزایش قیمت مواد اولیه تولید کیف و کفش | بازار رونق ندارد
شجری به بازار گفت:

افزایش قیمت مواد اولیه تولید کیف و کفش | بازار رونق ندارد

تهران- رئیس اتحادیه کفاشان دست دوز تهران با بیان اینکه قیمت مواد اولیه کیف و کفش بسیار افزایش پیدا کرده است، گفت: بازار شب عید رونق گذشته را ندارد.

رسول شجری در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه قدرت خرید مردم در اثر تورم و گرانی ها کاهش پیدا کرده است، تاکید داشت: افزایش قیمت مواد اولیه که در ساخت کیف و کفش نیاز است باعث شده تا مشتریان روز به روز کمتر شوند.

وی با بیان اینکه بازار کفش رونقی ندارد، افزود: حقوق یک ماه یک خانواده تنها برای خرید چهار کفش برای چهار عضو یک خانواده کفاف می کند پس مردم مجبور هستند نیاز های خود را کتمان و از خرید کفش نو صرف نظر کنند این امر باعث ایجاد یک چرخه معیوب شده و بازار تولید کننده و فروشنده کفش نیز دچار رکود شده است.

رئیس اتحادیه کفاشان دست دوز تهران با بیان اینکه تولید کنندگان و تمام دست اندرکاران تولید و فروش کفش یک سال منتظر شب عید هستند، ابراز کرد: تورم و گرانی ها بصورت کاملا محسوس رخوت در بازار ایجاد کرده و به صورت افسار گسیخته شاهد افزایش قیمت مواد اولیه٬ ملزومات و محصولات هستیم.

شجری با بیان اینکه اگر انتظار داشته باشیم امسال شب عیدی مانند سال های گذشته داشته باشیم به یقین انتظار بیهوده ای است، ابراز کرد: اتحادیه به منظور کنترل قیمت بازار در شب عید تدابیر ویژه ای را اتخاذ کرده برای مثال برپایی نمایشگاه بهاره خاوران٬ ارم و برخی فروشگاه ها که اقدام به فروش فوق العاده می کنند از جمله این اقدامات است.

وی افزود: عدم تخصیص ارز به وارد کنندگان مواد اولیه یکی دیگر از دلایل گرانی کیف و کفش و رکود در بازار است.

کد خبر: ۲۰۹٬۴۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha