۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷
قیمت آجیل عید مشخص شد

قیمت آجیل عید مشخص شد

عید نوروز یکی از بزرگترین عید ها برای ایرانیان می باشد. در این ایام مردم در تکاپو برای خرید اقلام مورد نیاز جهت دید و بازدید های نوروز هستند.

خرید آجیل عید به چه صورتی باشد؟

عید نوروز یکی از بزرگترین عید ها برای ایرانیان می باشد. در این ایام مردم در تکاپو برای خرید اقلام مورد نیاز جهت دید و بازدید های نوروز هستند. یکی از برنامه هایی که با نزدیک شدن بهار با آن مواجه هستیم، خرید آجیل عید می باشد. آجیل علاوه بر این که پای ثابت مهمانی ها در ایام نوروز می باشد دارای خواص زیادی است.

برای خرید آجیل به صورت انلاین وب سایت های قدرت مندی مثل آجیل سبز ، برادران حسینی و حاجی بادامی به رقابت نشسته اند که در این میان آجیل سبز با بهترین قیمت و کیفیت به رقابت میپردازد.

images_1677599396_63fe22a4851cc.jpg

قیمت آجیل عید نوروز

همه ما میدانیم که قیمت ارز بر روی قیمت آجیل تاثیر مستقیم دارد و با بالا رفتن قیمت ارز در کشور قیمت آجیل هم افزایش میابد و این اواخر قیمت ارز افزایش زیادی داشته که تاثیر بسیار بالایی روی قیمت آجیل گذاشته است.

و قیمت آجیل عید خیلی متفاوت بوده ، ولی ما در اینجا از وب سایت آجیل سبز استعلام قیمت میگیریم

برای مشاهده قیمت آجیل عید نوروز میتوانیدبر روی این لینک کلیک کنید.

و در ادامه در مورد انواع آجیل های موجود و خواص آن صحبت میکنیم. پس در ادامه با ما باشید...

images_1677599422_63fe22be2d20e.jpg

انواع آجیل 

آجیل ها را می توان بر اساس طعم به دو دسته زیر تقسیم بندی نمود، و به سلیقه خود در هنگام خرید آجیل شب عید استفاده کنید.

آجیل خام: چنانچه مغز های آجیل مثل پسته، فندق، انواع بادام و انواع تخمه را بدون نمک و مواد افزودنی دیگر به صورت خام استفاده کنند آجیل خام گویند. این مدل آجیل به دلیل اینکه تفت داده نمی شود خواص آن حفظ شده و برای سلامتی بدن مفید تر است.

آجیل تفت داده: این مدل از آجیل ها با حرارت مناسب تفت داده می شوند و به خاطر همان تفت دادن، طعم بهتر و خوشایند تری نسبت به آجیل خام دارند. مقدار حرارت داده شده به آجیل بسیار در حفظ شدن ویتامین های آن موثر می باشد. چون حرارت زیاد باعث از بین رفتن ویتامین های مغذی آجیل می شود.

در زمان خرید آجیل عید می توانید از هر مدلی که دوست دارید تهیه کنید.

images_1677599437_63fe22cd2c559.jpg

انواع آجیل شب عید

شما در وب سایت آجیل سبز میتوانید انواع مختلفی از آجیل عید را خریداری کنید .

آجیل شور: مرسوم ترین مدل آجیل برای دید و بازدید در ایام نوروز می باشد که شامل پسته، بادام، بادام هندی، فندق، تخمه کدو، تخمه ژاپنی است. آجیل خام را با نمک و دیگر افزودنی ها مزه دار می کنند و تبدیل به آجیل شور می شود. بهتر است از این مدل آجیل زیاد استفاده نکنید چون به دلیل نمک داخل آن موجب افزایش فشارخون می شود.

آجیل شیرین: شامل توت خشک، کشمش، مغز های فندق، بادام، پسته، بادام هندی به صورت خام و بدون طعم می باشد. این دسته از آجیل ها نسبت به آجیل شور از خواص بیشتری برخوردار است ولی طرفدار کمتری دارد.

آجیل هفت مغز: شامل انواع مغز های بادام، فندق، پسته، گردو، کشمش و بعضی از میوه های خشک می باشد. این مدل آجیل هم به صورت شور و هم شیرین فروش می شود. شما می توانید برای خرید آجیل عید بر اساس سلیقه خود انتخاب کنید.

آجیل چهار مغز: شامل پسته، بادام، بادام هندی و فندق می باشد که جزو آجیل های گران قیمت می باشد.

آجیل مشکل گشا: شامل پسته، فندق، بادام، توت خشک، نخودچی، کشمش می باشد. بعضی افراد برای خوش یمنی از این آجیل برای سفره هفت سین استفاده می کنند.

آجیل مخلوط: می توانید چندین مدل مغز و تخمه به دلخواه خود خریداری کنید و در منزل با هم مخلوط نمایید.

شما می توانید برای خرید آجیل عید نوروز بر اساس بودجه و سلیقه دلخواه خود یکی از این مدل آجیل های گفته شده را انتخاب کنید. آجیل هفت مغز و چهار مغز جزو گران ترین ها می باشد.

تازه بودن آجیل بسیار مهم است حتما در هنگام خرید آجیل شب عید به این نکته توجه فرمایید. آجیلی که به مدت زیادی در فضای تاریک مانده باشد علاوه بر این که طعم، بو و ظاهر خود را از دست می دهد می تواند برای سلامتی بدن مضر باشد.

کد خبر: ۲۰۹٬۴۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ناشناس IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
      18 2
      خدا از باعث وبانیش نگذره ما۷سال رنگ آجیل ندیدیم