۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶
تبلیغات در ایتا (معرفی ایتا+روش‌های تبلیغ+آموزش‌های کاربردی)

تبلیغات در ایتا (معرفی ایتا+روش‌های تبلیغ+آموزش‌های کاربردی)

تبلیغات در ایتا با سایت نمادین رزرو تبلیغات پاپ اپ ایتا خرید کانال ایتا با کمترین قیمت تبلیغات گسترده ایتا.

به گزارش بازار، تبلیغات در ایتا می‌تواند برای صاحبان کسب وکار بسیار مفید واقع شود ؛زیرا در حال حاضر ایتا به یکی از نرم‌افزارهای محبوب داخلی تبدیل شده است ،که بسیاری از کاربران ایرانی پس از فیلتر شدن تلگرام و واتساپ به آن جذب شده و از این نرم‌افزار استفاده می‌کنند ؛چراکه این نوع پیام‌رسان‌ها دیگر نیازی به فیلترشکن و سایر نرم‌افزار های جانبی ندارند. همچنین از سرعت نسبتا خوبی برخوردار هستند که می‌تواند پاسخگوی خوبی برای نیازهای کاربران خود باشند.

تمام ویژگی‌های فوق سبب شده تا این اپلیکیشن ایرانی بستری مناسب برای تبلیغات گوناگون کاربران باشد.

شرایط تبلیغات در ایتا

اپلیکیشن داخلی ایتا با هدف پاسخ به همه‌ی نیازهای کاربران خود برنامه ریزی و ارائه شده است. ایتا علاوه بر این‌که فضایی طراحی کرده تا کاربران به راحتی با دوستان خود گفتگو کرده و فایل های دلخواه خود را با هم به اشتراک بگذارند؛ شرایط تبلیغات کسب وکارها را هم فراهم کرده است.

همه‌ی ما می‌دانیم که تبلیغات نقشی اساسی در رشد و پیشرفت کسب و کارها دارند. این پیام‌رسان هم مانند سایر پیام‌رسان‌ها توانایی ارائه‌ی قابلیت‌های بسیاری را برای بازاریابی و تبلیغات از خود نشان داده است، ضمن این‌که این نرم افزار داخلی امکان تبلیغ و بازاریابی رایگان را به کاربران خود داده است.

با نظر به داخلی بودن ایتا، تا به‌حال کاربران زیادی جذب این محیط شده اند البته استفاده‌های شخصی کمترین میزان بهره‌گیری از این اپ هستند؛ ولی تبلیغات در گروه ها و کانال‌های ایتا نشان‌دهنده‌ی ایده‌آل بودن شرایط برای بازاریابی و تبلیغ است.

images_1677669853_63ff35dd7d970.jpg

تبلیغات در ایتا به چه صورت امکان پذیر است؟

افرادی که صاحب برند هستند و تمایل دارند محصولات و خدمات خود را به کاربران ایتا معرفی کنند ،بهترین راه انتخاب یک یا چند روش مناسب برای تبلیغ در این پیام‌رسان محبوب داخلی می‌باشد.

لازم به ذکر است جهت بهره‌مندی از قابلیت‌های ایتا در زمینه‌ی بازاریابی بهتر است با روش‌های تبلیغات در این نرم افزار آشنا بود.

images_1677670329_63ff37b935848.jpg

آموزش ایتا

تبلیغات در ایتا به دو روش انجام می‌شود:

  • تبلیغات گسترده در ایتا که شامل (عضویت در کانال‌های تبلیغاتی و تبلیغ کانال ،تبلیغات بازدیدی ،برگزاری چالش) می‌باشد. این نوع تبلیغ می‌تواند به افراد کمک کند تا به راحتی با مشتریان خود ارتباط برقرار کرده و اطلاعاتی کامل از محصولات و خدمات خود را به آن‎‌ها ارائه دهند.
  • تبلیغات پاپ‌آپ در ایتا یکی از رایج ترین روش‌های تبلیغاتی به شمار می‌رود زیرا در مدتی کوتاه تاُثیر خود را به افراد نشان می‌دهد.

جهت افزایش آگاهی در رابطه با تبلیغات در ایتا و کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطلب با ما همراه شوید.

تبلیغات گسترده در ایتا

در این پیام‌رسان، گروه های بزرگ و کانال ها ابزاری قدرتمند در زمینه‌ی بازاریابی به شمار می‌روند که تبلیغات در ایتا را به روش گسترده ممکن می‌سازند. تبلیغات گسترده فیدبک خوبی از خود به نمایش گذاشته زیرا هیچ‌گونه محدودیتی در تعداد مخاطبان، اعضا و کاربران به وجود نمی‌آورد و مداوم گسترش می‌یابد.در صورتی‌که صاحب برند یک گروه بزرگ یا کانالی با اعضای زیاد داشته باشد هر نوع برند یا تبلیغی از سمت فرد با لایک، کامنت، ویو و توجه زیاد کاربران و مخاطبان مواجه می‌شود؛ که این موضوع شانس فرد را برای فروش و کسب سود بیشتر افزایش خواهد داد.

تبلیغات پاپ‌آپ در ایتا

تبلیغات در ایتا به روش پاپ اپ یکی از روش‌های تبلیغاتی مورد توجه کاربران است که در آن محتواهای تبلیغاتی به طور کاملاُ ناگهانی در پلتفرم‌های پیام‌رسان و سایر شبکه های اجتماعی یا در وب‌سایت ها در معرض نمایش کاربران قرار می‌گیرد؛ به این شکل که وقتی کاربر وارد یک وب‌سایت شده و در حال مطالعه‌ی مطلبی است، خیلی غیر منتظره پنجره هایی از اطلاعات گوناگون تبلیغاتی باز می‌شوند که شخص را به مشاهده ی مطلبی خاص دعوت می‌کند.

این نوع تبلیغ سبب شده تا بسیاری از گروه ها و کانال ها در فضای اپلیکیشن ایتا، رشد و پیشرفت قابل توجهی را تجربه کنند.

صاحبان برند و فعالان حوزه‌ی دیجیتال مارکتینگ باید این نکته را در نظر داشته باشند که پاپ‌آپ فرصتی در اختیارشان قرار می‌دهد تا برند خود را به سایرین معرفی کرده و در کسب و کار خود پیشرفت کنند؛ پس باید هم‌زمان با راه‌اندازی کانال و گروه، این تبلیغات در صدر کار قرار بگیرند.

۴نکته‌ی طلایی برای یک تبلیغ پاپ‌آپ عالی

پاپ‌آپ در صورتی می‌تواند موفق عمل کند که به درستی انجام شود، نکات زیر می‌تواند به ساخت یک پاپ‌آپ فوق العاده کمک کند:

  • طراحی جذاب
  • زمینه ی زیبا برای کاربران
  • پیشنهاد وسوسه کننده و سودمند
  • عدم کپی رایت

سه روش برای جلوگیری از ریزش در تبلیغات ایتا

قطعا کسانی که قصد تبلیغات در ایتا را دارند به دنبال راهی برای جلوگیری از ریزش احتمالی آن نیز هستند.جهت کاهش ریزش احتمالی بایستی موارد زیر را در نظر گرفت:

  • رفتار شایسته و صداقت کلام- در اغلب اوقات اگر مشتری رفتار ناخوشایندی حس کند ممکن است کانال یا گروه شما را برای همیشه ترک کند.
  • افزایش کیفیت محتوا- با تولید محتواهای جذاب و مخاطب پسند می‌توان مخاطب را حفظ کرد.
  • مرتبط بودن تصویر با متن محتوا- مخاطب در وهله ی اول جذب تصویر محتوا می‌شود؛ پس کیفیت بالای تصویر می‌تواند مانع از دست دادن مخاطب شود.
  • images_1677670342_63ff37c693992.jpg

مزایای تبلیغات در ایتا

  • عدم پرداخت مالیات: جالب است بدانید ایتا هم مانند سایر نرم افزارهای داخلی معاف از مالیات است.
  • عدم وجود ممبر فیک یا غیر حقیقی: مزیت بعدی جذب ممبر واقعی در این پیام‌رسان است؛ چراکه تمامی اعضا ایرانی و کاملاُ فعال می‌باشند و می‌توانند باعث افزایش نرخ فروش شوند.
  • حذف کانال‌های ممنوعه: می‌توانید به راحتی کانال‌هایی که به برند شما مرتبط نیستند را از لیست تبلیغاتی خود حذف نمایید.
  • طراحی ساده: طراحی کاملاُ ساده‌ی ایتا باعث سهولت در استفاده از آن شده است.
  • کاهش هزینه: با استفاده از این برنامه می‌توانید هزینه‌ی اینترنت خود را تا حد زیادی کاهش دهید.
  • فضای نامحدود ابری: نرم افزار ایتا هم مثل تلگرام بر بستر فضای ابری طرح‌ریزی شده، که با این کار خروج از حساب کاربری و لغونصب اپلیکیشن باعث از بین رفتن اطلاعات موجود در برنامه نمی‌شود.
  • سازگاری با ios : یکی دیگر از مزیت‌های این اپ نصب بدون محدودیت روی اندروید و ios است
  • گزارش ریپ: دارا بودن قابلیت گزارش خودکار هرزنامه برای عموم کاربران.

منبع

کد خبر: ۲۰۹٬۴۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • کیان IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
      0 0
      سلام وقت بخیر تبلیعات در ایتا به شکل های دیگر ب جز پاپ اپ و کانال دارین؟ مثلا ارسال پیام انبوه در ایتا