۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۰
حضور هیات اعزامی هواشناسی ایران در نشست شورای اجرایی سازمان هواشناسی جهانی

حضور هیات اعزامی هواشناسی ایران در نشست شورای اجرایی سازمان هواشناسی جهانی

رئیس سازمان هواشناسی کشور به همراه عضو هیات علمی پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو در قالب هیات اعزامی از ایران در هفتاد و ششمین نشست شورای اجرایی سازمان هواشناسی جهانی حضور یافتند.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، هفتاد و ششمین نشست شورای اجرایی سازمان هواشناسی جهانی (WMO) به منظور تعیین سیاست‌ ها و برنامه‌ های کلی و همچنین روند مالی این سازمان با حضور هیئت اعزامی هواشناسی ایران و سایر اعضای شورای اجرایی در مقر این سازمان برگزار شد.

سحر تاج بخش مسلمان معاون وزیر راه وشهرسازی و رئیس سازمان هواشناسی کشور و عضو شورای اجرایی WMO" با همراهی ساویز صحت کاشانی رئیس مرکز آموزش منطقه ای سازمان هواشناسی کشور و عضو هیات علمی پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو در قالب هیات اعزامی از ایران در این نشست حضور دارند.

این نشست با حضور دبیر کل، اعضای هیات رئیسه، روسای اتحادیه های منطقه ای و اعضای شورای اجرایی سازمان هواشناسی جهانی از ۲۷ فوریه تا ۳ مارس ۲۰۲۳ (۸ تا ۱۲ اسفند ۱۴۰۱) در محل دائمی این سازمان در ژنو سوئیس برگزار می گردد.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور، در این نشست پنج روزه که تا جمعه ادامه دارد تمامی پیشنهادهای تخصصی هیات اعزامی در اسناد مربوط به سامانه های هشدار سریع و رخدادهای مخاطره آمیز در روزهای اول و دوم مورد تایید قرار گرفت.

کد خبر: ۲۰۹٬۳۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha