۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷
مخابرات زنجان اینترنت ۵۴ درصد مشتریان را ارائه می دهد
سرپرست مخابرات منطقه زنجان:

مخابرات زنجان اینترنت ۵۴ درصد مشتریان را ارائه می دهد

زنجان- سرپرست مخابرات منطقه زنجان، گفت: مخابرات استان زنجان اقدامات اثربخشی در جهت ارائه خدمات و اینترنت به شهروندان انجام داده که در نتیجه آن، ۵۴ درصد سرویس اینترنت مشترکان استان توسط مخابرات عرضه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از مخابرات زنجان،  همایون دلجویی ، گفت: در سال ۹۸ رخدادهای خوبی را در عرصه های ارتباطات استان زنجان شاهد بودیم که آثار آن در سطح استان قابل لمس است. 

وی اظهار کرد: نوسازی شبکه تلفن همراه (Swap) از گام های موثر مخابرات منطقه زنجان در سال ۹۸ بوده که با همت و تلاش کارکنان مخابرات منطقه زنجان به نتیجه ارزشمند رسیده است. 

سرپرست مخابرات منطقه زنجان، گفت: مخابرات منطقه زنجان در جهت ارائه خدمات و اینترنت به شهروندان فعالیتهای اثربخشی را انجام داده که در نتیجه آن، ۵۴ درصدسرویس اینترنت مشترکین استان زنجان توسط مخابرات عرضه می شود که نسبت به سال گذشته ۸درصد رشد بازار داشته  که این امر نشان از توان بالای مخابرات در ارائه خدمات اینترنتی است .

دلجویی تاکید کرد: در ایام پیش از نوروز که بیشتر خدمات در بستر اینترنت بود، خوشبختانه هیچگونه قطعی اینترنتی را مشاهده نکردیم و برای ارائه سرویس های با کیفیت، تمهیدات لازم برای بهره گیری مشتریان انجام شد.

وی  گفت: اجرای پروژه ی ارتقاء سایت های اتوبان قزوین - زنجان از ۲G به ۳G  و ۴G و همچنین اجرای فیبرنوری در قالب طرح uso در مسیر گرماب به زرین رود،زرین آباد ایجرود تاسجاس،سارمساقلو-سهرین، ارمغانخانه-مشکین و قیطول –قره بوطه بخش دیگری از اقدامات مخابرات منطقه زنجان در سال ۹۸ بوده است. 

سرپرست مخابرات منطقه زنجان ،تصریح کرد: با تلاشهای صورت گرفته ، از بهمن ماه سال گذشته ، با همکاری استانداری زنجان و  شرکت برق منطقه ای، فیبرنوری شهرستان طارم نیز دو مسیره شده است. 

کد خبر: ۲۰٬۹۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha