۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۲
ارزش پول ملی افت زیادی داشته است| باید اقدامات دشمنان در زمینه جنگ ارزی را خنثی کنیم
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس:

ارزش پول ملی افت زیادی داشته است| باید اقدامات دشمنان در زمینه جنگ ارزی را خنثی کنیم

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت:باید با احساس مسئولیت و با تلاش بیشتر اقدامات دشمنان در زمینه جنگ ارزی را خنثی کنیم.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علیرضا شهبازی، با اشاره به راهکارهای جلوگیری از کاهش ارزش پول ملی و تثبیت قیمت ارز گفت: دولت و مجلس از شرایط و وضعیت ارزی فعلی ناراحت و نگران هستند لذا عوامل زیادی باعث نابسامانی ارزی و شرایط و وضعیت اقتصادی فعلی شده است.

وی با اشاره به نشست اخیر مجلس و دولت در زمینه مباحث ارزی اظهار کرد: هم مجلس و هم دولت معتقد به این هستند که باید تلاش کنند تا این وضعیت را سامان دهی و باعث کنترل فضای ایجاد شده در زمینه افزایش نرخ ارز شوند.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دشمنان هم می کوشند بر علیه تصمیمات دولت و مجلس و بر اساس شیطنت هایی که در قالب تحریم‌ها نمایان می شود ، این وضعیت را تحت کنترل خود قرار دهند که به این هدف خود نخواهند رسید.با این حال دولتمردان این امیدواری را داده اند که شرایط بازار ارز را کنترل کنند. دولت در زمینه ساماندهی بازار ارز برنامه دارد.با این حال ما باید با احساس مسئولیت و با تلاش بیشتر اقدامات دشمنان در زمینه جنگ ارزی را خنثی کنیم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه متاسفانه در شرایط فعلی ارزش پول ملی افت زیادی داشته است، گفت: از این رو مردم نگران کاهش ارزش پول ملی هستند و معیشت خانوارها فشارهای زیادی را متحمل می‌شوند.

کد خبر: ۲۰۹٬۲۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha